Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Skuteczna komunikacja interpersonalna, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, autoprezentacja, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, Kraków. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-07-30

Było:5500zł

Jest:4950zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Skuteczna komunikacja interpersonalna

  • Termin: 2017-07-04 - 2017-07-05
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem 1750.00 1490 zł (First Minute -260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 1832.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 12 445 62 91
  • Fax: 12 445 62 91
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

 

 

INTENSYWNE WARSZTATY 

Warszawa, Poznań, Wrocław,  Katowice, Kraków,

2 dni, 16h

 
 

CENA REGULARNA: 1750 PLN netto                                                   CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN netto(*)


(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.




CEL SZKOLENIA

podniesienie świadomości i umiejętności komunikacji interpersonalnej



KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

  • Poznanie ośmiu filarów skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • Nabycie umiejętności prawidłowego prowadzenia rozmowy z różnymi typami komunikacyjnymi; uważnego słuchania, odczytywania mowy ciała i interpretowania zachowania innych
  • Uświadomienie sobie i zmiana starych, nieskutecznych schematów postępowania
  • Usprawnienie komunikacji we wszelkiego typu kontaktach międzyludzkich - z szefem, współpracownikami, współmałżonkiem, krewnymi i przyjaciółmi
  • Utrwalenie umiejętności przez ćwiczenia praktyczne

 


PROGRAM SZKOLENIA:

 

 1.  CO TO ZNACZY SKUTECZNIE POROZUMIEWAĆ SIĘ Z INNYMI?

  • Trójkąt kompetencji – co decyduje o sukcesie w komunikacji z innymi ludźmi?
  • Równanie sukcesu wg Amerykańskiego Instytutu Perswazji
  • Efekt samospełniającego się proroctwa

 

2.   JAK DOBRZE RADZISZ SOBIE W KONTAKCIE Z INNYMI?

  • Skala Inteligencji Interpersonalnej
  • 8 filarów skutecznej komunikacji interpersonalnej

 

3.   BARIERY KOMUNIKACYJNE I SPOSOBY ICH OMINIĘCIA

  • Przejście z komunikatów typu „Ty” na komunikaty typu „Ja”
  • Zmiana interpretacji na fakty
  • „Czarna lista”, czyli sformułowania, których należy unikać w rozmowie

 

4.  ZDOLNOŚĆ ROZUMIENIA INNYCH

  • Aktywne słuchanie: pytania otwarte/pytania zamknięte/parafraza
  • Odczytywanie komunikatów niewerbalnych: mowa ciała/głos/proksemika
  • Rozpoznawanie typu komunikacyjnego rozmówcy: analityk/wódz/wizjoner/przyjaciel
  • Jak dopasować styl komunikacji do poszczególnych typów osobowości?

 

5.  ZDOLNOŚĆ JASNEGO WYRAŻANIA MYŚLI I UCZUĆ

  • Określenie celu wypowiedzi
  • Przejrzysta struktura wypowiedzi
  • Używanie przykładów, porównań, metafor i ilustracji
  • Zadawanie pytań otwartych w celu upewnienia się, że zostaliśmy dobrze zrozumiani
  • Zachęcanie rozmówcy do zadawania pytań

 

6.   ZDOLNOŚĆ DBANIA O WŁASNE POTRZEBY

  • Asertywne wyrażanie własnych emocji i potrzeb
  • Asertywne odmawianie
  • Asertywne wyrażanie próśb i oczekiwań

 

 7.   ZDOLNOŚĆ WYMIANY OPINII NA TEMAT ZACHOWAŃ INNYCH ORAZ WŁASNYCH

  • Wyrażanie uznania dla zachowania innych
  • Wyrażanie krytyki wobec innych
  • Przyjmowanie pochwał od innych
  • Reagowanie na krytykę ze strony innych

 

8.   ZDOLNOŚĆ WPŁYWANIA NA SPOSÓB MYŚLENIA I POSTĘPOWANIA INNYCH

  • Dopasowanie treści komunikatu do mapy mentalnej rozmówcy
  • Uwzględnienie efektu pierwszeństwa i efektu świeżości w komunikacji
  • Dopasowanie formy komunikatu do typu komunikacyjnego odbiorcy

 

9.  ZDOLNOŚĆ EFEKTYWNEGO KOMUNIKOWANIA SIĘ W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH

  • Jaki jest Twój styl reagowania w sytuacjach konfliktowych?
  • Oddzielanie ludzi od problemów
  • Skupienie na rozwiązaniu


10. ZDOLNOŚĆ WSPÓŁPRACY Z INNYMI

  • Czym różni się grupa od zespołu?
  • Jaką rolę w zespole przyjmujesz?
  • Jakie zachowania ułatwiają współpracę z innymi, a jakie ją utrudniają?

 

11. ZDOLNOŚĆ „ZMIANY BIEGÓW”

  • Model ABCD i programowanie mentalne
  • Cykl Kolba

 

12. INDYWIDUALNY PLAN ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH

 

13. PODSUMOWANIE  SZKOLENIA – POMOST DO PRZYSZŁYCH ZMIAN.

 

 


STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:


Szkolenie prowadzone będzie z zastosowaniem różnorodnych technik warsztatowej pracy z grupą – interaktywnych mini-wykładów, symulacji oraz bezpośredniej informacji zwrotnej, case study, ćwiczeń indywidualnych, pracy w grupach, pracy w parach,  analizy materiałów filmowych. Treści merytoryczne będą przekładane na konkretne sytuacje zawodowe na bazie autentycznych przypadków i ćwiczone w czasie szkolenia. Szkolenie kładzie nacisk na wykorzystywanie zdobytych umiejętności w praktyce codziennej pracy. Refleksje i wnioski z przeprowadzonych ćwiczeń i symulacji podsumujemy w trakcie dyskusji moderowanych.

 


 

CENA OBEJMUJE:


• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe

• 2 obiady

• 4 przerwy kawowe

• imienne zaświadczenie uczestnictwa

• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

 

 

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY


Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

                                                    MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY     

                                                                               biuro@evolvo.pl

                                                                               www.evolvo.pl

 


  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2017-07-13 - 2017-07-14
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-09-07 - 2017-09-08
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-09-26 - 2017-09-27
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-10-05 - 2017-10-06
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-10-12 - 2017-10-13
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-10-19 - 2017-10-20
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-10-24 - 2017-10-25
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-11-14 - 2017-11-15
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-11-23 - 2017-11-24
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2017-11-30 - 2017-12-01
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Najnowsze szkolenia:

Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi ludźmi
EVOLVO SZKOLENIA

Jak nie poddawać się manipulacjom i naciskom emocjonalnym innych osób? Jak pokonać blokadę mówienia: nie, wyrażania opinii, potrzeb, życzeń; przyjmowania krytyki, oceny, pochwał? Jak dochodzić swoich praw i egzekwować je?... LAUR EKSPERTA 2015/2016

Zarządzanie konfliktem: Jak rozwiązywać konflikty w zespole?
EVOLVO SZKOLENIA

Pomożemy Ci zrozumieć istotę konfliktów, nauczymy rozpoznawać ich źródła i znajdować najlepsze rozwiązania, by osiągnąć porozumienie i zapobiegać powstawaniu sytuacji konfliktowych...

Sztuka prezentacji i wystapień publicznych.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przygotować ciekawą prezentację? Jakich umiejętności potrzebujesz,by ją skutecznie przeprowadzić? Co decyduje o sukcesie Twojego wystąpienia? Jak dobrze rozpocząć prezentację, utrzymać uwagę słuchaczy i wykorzystać sesję pytań?Jak opanować stres?

Zarządzanie konfliktem: Jak rozwiązywać konflikty w zespole?
EVOLVO SZKOLENIA

Pomożemy Ci zrozumieć istotę konfliktów, nauczymy rozpoznawać ich źródła i znajdować najlepsze rozwiązania, by osiągnąć porozumienie...

Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
EVOLVO SZKOLENIA

Szkolenie wyróżnione Certyfikatem LAUR EKSPERTA 2015/2016

Skuteczna komunikacja interpersonalna
EVOLVO SZKOLENIA

O sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność i stosowność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji.

Etyczne wywieranie wpływu na ludzi.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przekonać innych do naszych pomysłów i propozycji? Jak wpływać na zmianę ich decyzji? Jak zwiększyć swój perswazyjny potencjał? Szkolenie dedykowane osobom,których sukces zawodowy i prywatny zależy m.in.od umiejętności wywierania wpływu na ludzi

Obsługa trudnego klienta. Jak radzić sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów?
EVOLVO SZKOLENIA

Intensywny trening radzenia sobie z zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów.

SPRZEDAŻ: Psychologia sprzedaży - wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy dowiedzą się,dlaczego dotychczas stosowane techniki sprzedaży nie działają?Poznają i nauczą się w praktyce stosować najważniejsze sposoby wywierania wpływu na ludzi, aby szybko i skutecznie osiągać swoje cele w kontaktach z klientami

Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.
EVOLVO SZKOLENIA

Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie Twój poziom odporności psychicznej i pewności siebie, a także poprawi się komfort Twojej pracy oraz relacji z innymi ludźmi.Kontrolę emocji własnych i innych osób wykorzystasz do osiągania sukcesów

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.