Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE etykieta i elegancja w kontaktach z ludźmi

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

  • 05-500 Piaseczno, Mazowieckie
  • Zielona 10/5
  • Telefon: 22 756 21 35
  • Email: biuro@machconsulting.pl
  • www: www.machconsulting.pl
Firma szkoleniowa Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest znajomość zasad obowiązujących w relacjach służbowych.

Szkolenie to daje poczucie bezpieczeństwa, pewność siebie, umiejętność znalezienia wyjścia z trudnych sytuacji, a także swobodę działania.

Uczymy niecodziennych i nowatorskich technik. Gwarantujemy dużo praktyki i specjalnie dobranych ćwiczeń.

 

Zakres merytoryczny:

 

Pierwsze wrażenie i pierwszy kontakt:

- Pierwsze wrażenie to 1% dający 99% efektu

- Jak się zaprezentować i odpowiednio zachować względem nowo poznanego człowieka?

 

Potęga i świadomość głosu

- Ćwiczenia związane z wydobyciem swej naturalnej barwy głosu pomimo zdenerwowania (ćwiczenia na wyzbycie się stresu)

- Umiejętność dobrania barwy głosu do zaistniałej sytuacji

- Oczarowanie odbiorcy swoim głosem

 

Etykieta w biznesie

- Ustalanie pierwszeństwa w relacjach służbowych (precedencja)

- Jak chcesz być postrzegany/a? Analiza wypowiedzi, zachowań i sygnałów niewerbalnych

- Profesjonalizm w miejscu pracy (niezawodność, kompetencje, chęć rozwoju, szacunek i konsekwencja)

- Zasady podczas powitania i przedstawiania się

- Etykieta telefoniczna i mailowa (błędy, których należy unikać, dzwonią do Ciebie,

Ty dzwonisz, wysyłasz maila)

- Podstawowe zasady podczas przyjmowania gości (usadzanie, witanie, przedstawianie itd...)

- Wręczanie wizytówki

- Przyjęcie służbowe – na co zwrócić szczególną uwagę?

 

Dress Code

- "Jakim Cię widzą, takim Cię piszą" - praktyczne rady i triki odpowiedniego doboru kolorów i rzeczy podczas codziennego dnia pracy, spotkań służbowych, biznesowych, negocjacji

- Odpowiedni dobór perfum, makijażu, a także dodatków do stroju

 

Zasady wywierania wpływu na ludzi - komunikacja z poziomu serca

- Reguła wzajemności

- Inteligencja emocjonalna – element dotyczący każdego z nas

- Autorytet

 

Improwizacja praktyczna - elementy gry scenicznej przeniesione do życia codziennego jako skuteczne narzędzie wspierania rozwoju osobistego

- W biznesie: pomagając swobodniej prowadzić rozmowy, zdobywać kontakty

i klientów, podtrzymywać relacje biznesowe

- Podczas trudnych rozmów w miejscu pracy – pomagając w walce ze stresem i ucząc radzenia sobie z destrukcyjnymi myślami, gdy stajesz przed grupą ludzi

 

Ojczyzna - polszczyzna - czyli rzecz o tym, jak pięknie i poprawnie mówić

- Ćwiczenia usprawniające dykcję

- Odpowiedni dobór słów do sytuacji

- Akcentowanie wyrazów w języku polskim

 

Codzienność w pracy

- Punktualność jako wyraz szacunku i odpowiedzialności

- Biurko i jego otoczenie oraz zapach w biurze jako elementy świadczące

o pracownikach

- Relacje ze współpracownikami – pozytywna komunikacja

- Umiejętność postawienia się w sytuacji innego człowieka i dostosowania własnej postawy

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie produkcją
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny szkolenia:Definicje związane z procesami produkcyjnymiZdefiniowanie wydajności, zdolności produkcyjnej oraz samego procesu produkcji,Definicje operacji, zabiegu, czasu przygotowawczo-zakończeniowego (...)

Rola i główne zadania Managera oraz proces budowania zespołu
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny: Rola i główne zadania Managera- Jakie predyspozycje i umiejętności są potrzebne początkującemu Managerowi?- Główne zadania Managera- Budowanie wiary w siebie i pewności w roli (...)

Komunikacja managerska – prowadzenie rozmów z Pracownikami
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny: Prawidłowy przepływ informacji w zespole – sztuka komunikacji- Komunikacja w zespole – najistotniejsze zasady- Koncentracja na odbiorcach, jako podstawowy element efektywnej wymiany (...)

Sztuka motywacji, coaching oraz istota przywództwa
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny:   Rola Managera w motywowaniu swojego zespołu- Różne style kierowania zespołem i ich wpływ na sukces motywacyjny- Osobiste predyspozycje Managera do motywacyjnego kierowania ludźmi (...)

Turkusowe zarządzanie organizacją – jak wdrażać ideę empowermentu w praktyce
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Wprowadzenie do zarządzania turkusowego – na czym polega i jak je wdrażać z poziomu organizacji  - Pojęcie turkusu – na czym polega w praktyce i czego wymaga od całej organizacji  - Cykl wprowadzenia (...)

SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE etykieta i elegancja w kontaktach z ludźmi
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Cel szkolenia:Celem szkolenia jest znajomość zasad obowiązujących w relacjach służbowych.Szkolenie to daje poczucie bezpieczeństwa, pewność siebie, umiejętność znalezienia wyjścia z trudnych sytuacji, (...)

Sprzedaż na rynki zagraniczne – warsztaty rozwoju kompetencji
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zimny telefon – jak skutecznie prowadzić rozmowy telefoniczne przy sprzedaży na zagranicznych rynkach?- Jak przygotować się do rozmowy – praktyczne wskazówki- Właściwy wybór osoby do kontaktu- Różne (...)

Matematyka handlowa - pułapki w kalkulowaniu ofert, wyliczanie warunków handlowych, zarządzanie marż
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny szkolenia "Matematyka handlowa":Warunki handlowe – główne elementy oraz działania i kalkulacjeStruktura warunków handlowych – poszczególnych elementów kontraktu handlowegoRodzaje (...)

KLIENT W CENTRUM UWAGI - Skuteczna rozmowa telefoniczna oraz wiadomość e-mailowa
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny:Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez najwyższe, nowoczesne standardy usług firmy - Przejście z postawy pasywnej do aktywnej- Jak pokazać ważność klienta, satysfakcję ze (...)

Zarządzanie projektami – planowanie, realizacja, narzędzia
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

 Zarządzanie projektami - wprowadzenie- Definicja oraz cechy projektu- Czym jest, czym nie jest projekt?- Korzyści wynikające z kultury pracy metodą projektową- Zarządzanie projektem – czym jest (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE etykieta i elegancja w kontaktach z ludźmi, Szkolenie Dział Personalny HR, Menedżerskie, zarządzanie zespołem, inne, . zamkniete, efs

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.