Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowej

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cel szkolenia:

  • Nabycie kompetencji z zakresu pracy w zespole wielokulturowym
  • Nabycie umiejętności skutecznej komunikacji werbalnej i rozumienia kominikatów niewerbalnych osób z odmiennych kręgów kulturowych
  • Poznanie błędów, których należy unikać w kontaktach w środkowisku wielokulturowym

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy mają do czynienia w swojej pracy zawodowej z przedstawicielami odmiennych kultur. Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które zamierzają (lub już to robią) nawiązywać kontakty handlowe z partnerami zagranicznymi, prowadzić negocjacje, sprzedawać i promować swoje produkty, ale także osób, które współpracują z obcokrajowcami na miejscu w Polsce.
W szkoleniu mogą brać udział przedstawiciele różnych branż, niezależnie od wieku czy szczebla menadżerskiego.
W zależności od zapotrzebowania szkolenie może zostać dostosowane dla grupy zaawansowanej w danej dziedzinie i dotyczyć konkretnego regionu lub kraju (np. kraje skandynawskie, kraje arabskie, itd.)

Metody, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Warsztaty
  • Prezentacja
  • Dyskusja
  • Wykład

Program szkolenia:

MODUŁ I.  WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ KOMUNIKOWANIA SIĘ

  1. proces komunikacji i jego etapy
  2. znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  3. techniki i narzędzia skutecznego porozumiewania się.
  4. Komunikacja bezpośrednia a komunikacja za pomocą mediów: telefon, mail, komunikatory

MODUŁ II. ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI, JAKO ELEMENT ZASADNICZY W EFEKTYWNYCH KONTAKTACH W ORGANIZACJI

  1. autoanaliza własnego stylu komunikowania się
  2. błędy w komunikacji ich korekta i unikanie
  3. bariery komunikacyjne
  4. etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego

MODUŁ III. EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW

  1. kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i odbiorcy komunikatu
  2. asertywne reagowanie na zastrzeżenia na krytykę i pochwałę
  3. rozpoznawanie i omijanie barier w komunikacji, aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji
  4. rozpoznawanie i radzenie sobie czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi
  5. sztuka zadawania pytań
  6. p­sychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu

MODUŁ IV. INTERKULTUROWE ASPEKT KOMUNIKACJI

  1. podstawy proksymiki – dystans w komunikacji
  2. formułowanie komunikatów w kontaktach interkulturowych
  3. ekspresja własna a spostrzeganie interkulturowe
  4. kulturowe odczytywanie komunikatów
  5. kulturowe postawy w codziennej komunikacji i negocjacjach
  6. podejmowanie decyzji w aspekcie kulturowym

MODUŁ V. PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI INTERKULTUROWEJ

  1. kultury zorientowane na kontakt
  2. kultury zorientowane na zasady
  3. kultury propartnerskie i protransakacyjne
  4. kultury ceremonialne i nieceremonialne
  5. kultury monochromiczne i polichroniczne
  6. Czy „a” zawsze znaczy „a” ? -ukryte założenia i przemilczane oczekiwania w komunikacji z przedstawicielami poszczególnych kultur
  7. Mówimy wszyscy po……., ale czy naprawdę mówimy w tym samym języku

MODUŁ VI. „INSTRUKCJA OBSŁUGI KONTRAHENTA”- CO ROBIĆ, CZEGO RACZEJ NIE I TOTALNE „FAUX PAS”

  1. Kultury Europy Zachodniej
  2. Kultury języka niemieckiego

MODUŁ VII. PODSUMOWANIE

 

Szkolenie przprowadzi:

Krzysztof Sobieraj


Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowej, Szkolenie Dział Personalny HR, Zarządzanie, praca w zespole, zarządzanie zespołem, HR, projekty, menedżerskie, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.