Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

ROZMOWY OCENIAJĄCE I INNE METODY ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI

  • Termin: 2020-02-25 - 2020-02-25
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 880.00 830 zł (First Minute -50zł)
  • Cena brutto: 1020.90 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszę stronę interenrową:

ROZMOWY OCENIAJĄCE  I INNE METODY ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI>>>


  • Jak zidentyfikować, rozwinąć i zatrzymać najlepszych – programy Zarządzania Talentami

  • Jak działy ZZL i Rozwoju przyczyniają się obecnie do sukcesu i efektywności działań przedsiębiorstwa? Jak robić wewnętrzny i zewnętrzny PR dla HR?

  • Czy systemy Ocen Okresowych mogą być najlepszym narzędziem rozwoju i motywowania pracowników w przedsiębiorstwie?

  • Jak powinna przebiegać rozmowa oceniająca tak, aby dodawała „skrzydeł” pracownikowi i … przełożonemu?

  • Czy systemy Ocen Okresowych to już przeżytek?

  • Jak tworzymy profile kompetencyjne będące podstawą do zarządzania wszystkimi procesami ZZL: oceny okresowe, rekrutacja i selekcja, szkolenia i rozwój

 

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:

ROZMOWY OCENIAJĄCE I INNE METODY ZZL

 

 

CELE SZKOLENIA:

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • zdobycie i poszerzenie wiedzy z zakresu współczesnych metod i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi

  • zapoznanie się z definicją i budowaniem systemów ścieżek karier

  • poznanie zasad budowania profili kompetencyjnych

  • zdobycie umiejętności dobrego przygotowania systemu ocen okresowych – przygotowanie formularzy oceny i zdefiniowanie kryteriów oceny, profesjonalne przygotowanie się do rozmowy oceniającej, przygotowanie pracowników i przełożonych

  • jak wykorzystać coaching, wewnętrzny PR do budowania motywacji pracowników

 

 

METODY SZKOLENIA:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach

  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach

  • dyskusje na forum grupy

  • testy/ ankiety

  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)

 

 

PROGRAM SZKOLENIA :

 

MODUŁ I. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI

  1. Rola i zadania działu HR w przedsiębiorstwie
  2. Sposoby wzmacniania pozycji działu zasobów ludzkich - plan PR dla HR
  3. Współczesne standardy zarządzania zasobami ludzkimi - dział ZZL partnerem biznesowym przedsiębiorstwa
  4. Najważniejsze procesy HR

 

MODUŁ II. ZARZĄDZANIE ROZWOJEM I MOTYWACJĄ PRACOWNIKÓW

  1. Definiowane rozwoju, kariery i talentów w organizacji
  2. Kultura organizacyjna, polityka i wizerunek firmy jako kluczowe elementy przyciągania i zatrzymywania zasobów ludzkich w firmie
  3. Definiowanie luk kompetencyjnych pracowników  i dobór metod ich niwelowania w miarę możliwości przedsiębiorstwa
  4. Modele kompetencyjne - budowa, zastosowanie w procesie rozwoju pracowników
  5. Zarządzanie talentami i karierą - „magia” rozwoju talentów, ścieżki karier

 

MODUŁ III. OCENA OKRESOWA -SPOSÓB NA MOTYWACJĘ I ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW

  1. Rola i cele systemu Ocen Okresowych
  2. Miejsce sytemu Ocen Okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa
  3. System Ocen Okresowych jako najbardziej efektywne narzędzie rozwoju i motywacji pracowników
  4. Korzyści z systemu Ocen - dla pracownika, dla przełożonego, dla przedsiębiorstwa
  5. Warunki właściwie zaplanowanej i przeprowadzonej oceny pracowniczej:
    • etapy projektowania systemu oceniania
    • formularze zgodne z wymaganymi kompetencjami
    • tworzenie księgi kompetencji
    • czas i miejsce na rozmowy oceniające
    • regulamin Systemu Ocen Pracowniczych
    • zasady komunikacji systemu - czyli jak mówić o korzyściach
    • techniki radzenia sobie z obiekcjami
  6. Samoocena pracownika a efektywność rozmowy oceniającej
  7. Rola Zarządu i … bezpośrednich przełożonych w sukcesie działania systemu Ocen - jak włączać kadrę kierowniczą w procesy związane z SOP
  8. Udzielanie informacji zwrotnej - czyli feedback podczas rozmowy Oceniającej i Rozwojowej
  9. Trudne reakcje ze strony pracowników - 3 podstawowe przyczyny emocjonalnych reakcji pracowników
  10. Co zrobić, aby system Ocen był jak najbardziej obiektywny?
  11. Jeśli nie oceny, to co?

 

MODUŁ IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA - indywidualny plan działania

 

Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). 
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

  • Kraków: Hotel *****Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2020-05-26 - 2020-05-26
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 880.00 830 zł (First Minute -50zł)

-50zł

Najnowsze szkolenia:

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie projektami B+R
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania.

Zatrudnianie personelu w projekcie unijnym w świetle wytycznych kwalifikowania wydatków
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Zatrudnianie personelu w projekcie unijnym w świetle wytycznych kwalifikowania wydatków>>> Cel i korzyści: W ramach szkolenia przedstawione zostaną (...)

Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...)

Kaizen i normowanie czasu produkcji
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób wdrażać odpowiednie narzędzia Kaizen w swoim środowisku zawodowym oraz jak standaryzować i normować czas realizacji operacji w procesie produkcyjnym.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Efektywna sprzedaż przez rekomendacje>>> Jeśli jesteś właścicielem firmy, zapewne twoi handlowcy przekonują Cię, jak trudny jest rynek, jak wielka jest konkurencja (...)

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klientów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klinetów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?>>> Prospecting jest stosunkowo nowym pojęciem stosowanym (...)

Storytelling w biznesie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Storytelling w biznesie>>> Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



ROZMOWY OCENIAJĄCE I INNE METODY ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, negocjacje, menedżerskie, kierownicze, Kraków. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.