Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami

  • Termin: 2024-04-08 - 2024-04-09
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami>>>

 

Praca menedżera to nieustanne kształtowanie relacji z pracownikami. W codziennej pracy przekłada się to bezpośrednio na prowadzenie rozmów z pracownikami. Od nich zależy atmosfera wśród ludzi, motywacja pracowników, a także sukces całego zespołu i firmy.
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie rozmów, które każdy menedżer prowadzi na co dzień: rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków.  
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.


Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
  • Prowadzić rozmowy z pracownikami, w oparciu o podane schematy i zasady
  • Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji
    w zespole na płaszczyźnie szef - pracownik
  • Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
  • Udzielać informację zwrotną


Szkolenia polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • burze mózgów

Program szkolenia

MODUŁ I. UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE SZEFA
Moduł ten ma przedstawić podstawowe zasady komunikacji i uwrażliwić uczestników na procesy komunikacyjne i różnorodność stylów komunikacyjnych. 

  1. Pytania i parafrazy
  2. Aktywne słuchanie
  3. Rola emocji w prowadzeniu rozmów
  4. Expose szefa
  5. Budowanie autorytetu
  6. Style komunikacyjne i odwoływanie się do „Dorosłego” pracownika


MODUŁ II. CODZIENNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
To praktyczny moduł poświęcony zasadom prowadzenia rozmów, schematom i narzędziom, które ułatwiają porozumienie i przeprowadzenie, czasem stresujących, rozmów. 

  1. Nagradzanie
    • Budowanie atmosfery
    • Zyski menedżera w obszarze nagradzania
  2. Karanie
    • Stopniowanie komunikatu
    • Konsekwencja  warunek konieczny
  3. Informacja zwrotna
    • Zasady udzielania informacji zwrotnej
    • Schematy, które można wykorzystać podczas rozmów z pracownikami
    • Pozytywna i negatywna informacja zwrotna


MODUŁ III. ROZMOWA JAKO ELEMENT SYSTEMU OCEN PRACOWNICZYCH
Ten moduł odwołuje się do systemu ocen pracowniczych, a dokładniej do aspektu tychże ocen jakim jest sama rozmowa. Rozmowa oceniająca może bowiem ułatwić relację, pozwolić lepiej zrozumieć pracownika i szefa, a także zmotywować pracownika. 

  1. Przeszkody w skutecznym ocenianiu - jak je pokonywać
  2. Metody i narzędzia wykorzystywane w ocenianiu pracowników
  3. Rozmowa oceniająca - etapy, zasady jej prowadzenia, zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych
  4. Obiektywność oceny, wyciąganie wniosków z oceny, wpływ oceny na ścieżki kariery


MODUŁ IV. DELEGOWANIE ZADAŃ
Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznają zasady, które kierują tym procesem. Zobaczą też kiedy i jak można delegować swoją pracę, aby rozwijać pracowników. 

  1. Czynniki sukcesu w delegowaniu
  2. Elementy, które można delegować
  3. Granice delegowania
  4. Opory przeciwko delegowaniu
  5. Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
  6. Komunikacja w procesie delegowania
  7. Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu

 

 

Szkolenie prowadzi:
Aleksandra Chrapko

Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.

 

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników


Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). 
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

  • Hotel**** Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2024-07-01 - 2024-07-02
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami, Szkolenie Dział Personalny HR, Menedżerskie, okresowa ocena pracowników, interpersonalne, Kraków. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.