Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Rekrutacja i selekcja w oparciu o wywiad behawioralny/ luty 2018 - pewny termin, Szkolenie Dział Personalny HR, Firmowe, rekrutacja i selekcja personelu, optymalizacja zatrudnienia, kadry i płace, HR, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Rekrutacja i selekcja w oparciu o wywiad behawioralny/ luty 2018 - pewny termin

  • Termin: 2018-04-19 - 2018-04-20
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1250.00 zł
  • Cena brutto: 1537.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

  • 01-258 Warszawa, Mazowieckie
  • Fort Wola 22
  • Telefon: 22 308 03 50
  • Email: info@kompetea.pl
  • www: kompetea.pl
Firma szkoleniowa Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Rekrutacja kandydatów i ocena selekcyjna bazująca na wywiadzie behawioralnym

 

http://kompetea.pl/szkolenia/rekrutacja-kandydatow-i-ocena-selekcyjna-bazujaca-na-wywiadzie-behawioralnym/

 

Adresaci:

Szkolenie stanowi materiał dla każdego menedżera i specjalisty odpowiedzialnego za przygotowanie i/lub przeprowadzenie procesu naboru pracowników z zewnętrznego rynku pracy.

 

Cele szkolenia:

  1. Poznanie zasad opisu stanowiska, które poza funkcją administracyjną ma wartość wspomagającą proces naboru pracowników (szczególny nacisk położony jest na kompetencyjną część opisu stanowiska pracy – tzw. specyfikację stanowiska).
  2. Omówienie zasad precyzyjnego badania potrzeb rekrutacyjnych włączając  w to charakterystykę stanowiska i jego środowiska/otoczenia zawodowego.
  3. Poznanie zasad precyzyjnego definiowania rekrutacyjnej grupy docelowej i formułowania komunikatu rekrutacyjnego uwzględniającego specyfikę jego odbiorców.
  4. Poznanie zasad diagnostycznego wywiadu behawioralnego (w tym wyw. kompetencyjnego).
  5. Poznanie zasad przygotowywania scenariusza wywiadu behawioralnego, jego prowadzenia i zasad wnioskowania.
  6. Przegląd rekomendowanych narzędzi wspomagających trafny dobór pracowników i możliwości wspomagania się nimi bez konieczności stosowania ich w pełnej wersji.

 

Korzyści ze szkolenia:

 

Podczas niniejszego szkolenia Uczestnicy dowiedzą się:

  • „jaką wagę ma precyzyjny opis stanowiska pracy i jego kontekstu dla wyboru osoby, która poza właściwym profilem merytorycznym będzie również dopasowana do innych aspektów organizacji, które gwarantują pełną adaptację i pozostanie na stanowisku
  • „jak optymalnie wykorzystać wywiad selekcyjny, by precyzyjnie zweryfikować kandydata po kątem szczegółowych wymagań stanowiska (zgodnie z zasadą: przede wszystkim ważne są odpowiedzi nie pytania)
  • „poznają także zasady działania kluczowych technik służących do oceny selekcyjnej i dopasowania profilu kandydata do profilu stanowiska pracy
  • „dowiedzą się, jak można wykorzystać metodologie niektórych z tych technik do poprawienia swego warsztatu selekcyjnego bez konieczności stosowania rzeczownych narzędzi w pełnej wersji.

 

Metody pracy:

  • miniwykład
  • omówienie  / dyskusje
  • praca z przykładami narzędzi z praktyki ZZL
  • moderowane prace warsztatowe

 

Program szkolenia:

I. Przygotowanie się do rekrutacji a efektywność procesu selekcji.

Dokładna diagnoza potrzeby rekrutacyjnej

  1. analiza / tworzenie opisu stanowiska pracy w aspekcie merytorycznym, kompetencyjnym oraz administracyjnym
  2. określanie profilu osoby, pasującej do oczekiwań stanowiska

Cel modułu: Uczestnicy są świadomi, że sukces naboru pracowników zależy od właściwej odpowiedzi na pytania "kogo właściwie poszukuje organizacja?" potrafią sporządzić diagnozę bieżących potrzeb rekrutacyjnych i wskazać najodpowiedniejsze źródło kandydatów w kontekście danego naboru; potrafią wykorzystać (lub poprawić) istniejący w firmie opis stanowiska do przygotowania profilu „idealnego kandydata” 

 

II. Reguły wyboru kanału i narzędzi rekrutacji i selekcji

1. Zasady wyboru kanału rekrutacji

  • przegląd możliwości w zakresie źródeł kandydatów
  • omówienie różnic w prowadzeniu procesu naboru uzależnionych od wyboru kanału rekrutacji

2. Zasady doboru narzędzi selekcyjnych i przegląd najważniejszych technik dostępnych na rynku

  • omówienie metody wywiadów selekcyjnych (z naciskiem na wywiady behawioralne) w tym:
    • wywiadu strukturalizowanego
    • wywiadu na wpół strukturalizowanego
    • wywiadu niestrukturalizowanego
    • wywiadu sytuacyjnego
    • wywiadu retrospekcyjnego
  • podstawowe omówienie metody oceny zintegrowanej w kontekście selekcji (Selection  Center, czyli Assessment Center dostosowane do potrzeb selekcji)
  • przegląd i krótkie omówienie metod oceny w postaci testów zainteresowań zawodowych, motywacji zawodowych, profili osobowości rozpatrywanych w kontekście ról zawodowych

 

Cel modułu: Uczestnicy zapoznają się z zasadami wyboru formy wywiadu i jego przeprowadzania; poznają podstawy przygotowywania m.in. Selection Center oraz narzędzia MAPP©; zapoznają się z wnioskami z autentycznego raportu poselekcyjnego wykonanego na podstawie zintegrowania wniosków z AC oraz MAPP©


III. Ocena aplikacji i przygotowanie się do wywiadu selekcyjnego


1. Porządkowanie i wstępna ocena aplikacji, uzupełnianie / standaryzowanie danych.

2. Ostateczna ocena aplikacji i wybór grupy kandydatów przechodzących do procesu oceny selekcyjnej na bazie wywiadów i ewentualnie dodatkowych technik selekcyjnych.

3. Przygotowywanie scenariuszy wywiadów na podstawie informacji zawartych w aplikacjach.

 

Cel modułu: ta część szkolenia skupia się na efekcie komunikatu rekrutacyjnego i tym, jak poradzić sobie z szybką administracyjną „obróbką” aplikacji; Uczestnicy dowiedzą się, jakie kroki najlepiej jest sformalizować i wystandaryzować; jak stworzyć formularze porządkujące niekompletne dane o kandydatach; na jakiej podstawie od razu usuwać niektóre aplikacje (czyli, jak oszacować granicę niepoprawności aplikacji, by nie stracić wartościowych kandydatur); jakie kryteria wstępnej oceny stosować; poznają najlepsze kryteria oceny aplikacji na różne stanowiska zarówno niższego jak i wyższego szczebla; Uczestnicy dowiedzą się jak na bazie aplikacji wnioskować o potencjale zawodowym kandydata; w tej części nacisk położony jest na warunki diagnostyczne wywiadu, czyli na te elementy rozmowy kwalifikacyjnej, które zmieniają ją ze zwykłej rozmowy poszerzającej wiadomości z życiorysu w pełną technikę diagnostyczną

 

IV. Zasady przeprowadzania wywiadów selekcyjnych i umiejętności formułowania wniosków a w konsekwencji ocen

 

Cel modułu: symulacje wywiadów behawioralnych; analizowanie i ocenianie.

 

 

Więcej szczegółów na http://kompetea.pl/rekrutacja-kandydatow-i-ocena-selekcyjna-bazujaca-na-wywiadzie-behawioralnym.html

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2018-02-15 - 2018-02-16
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1250.00 zł
Termin: 2018-06-14 - 2018-06-15
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1250.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Idealny przepływ materiałów – system ssący
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt: Idealny przepływ materiałów – system ssący

Mapowanie Strumienia Wartości
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie Mapowanie Strumienia Wartości.

NEGOTIATIONS - the practitioners’ game
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Zapraszamy na szkolenie z obszaru negocjacji, prowadzone przez trenera całościowo w języku angielskim "NEGOTIATIONS - the practitioners’ game".

Doskonalenie umiejętności menadżerskich
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Zapraszamy na warsztat z obszaru "Doskonalenie umiejętności menadżerskich".

Interpersonal communication (szkolenie w języku angielskim)
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalne prowadzone w całości w języku angielskim "INTERPERSONAL COMMUNICATION"

PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora".

Przywództwo i zarządzanie zespołem
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM".

Psychologia negocjacji - sztuka przejmowania kontroli nad rozmówcą
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na warsztat z obszaru "Psychologia negocjacji - sztuka przejmowania kontroli nad rozmówcą" (warsztat z kamerą).

Rozwiązywanie konfliktów
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Rozwiązywanie konfliktów".

Skuteczna windykacja należności
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Skuteczna windykacja należności".

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.