Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Reklamacje z tytułu szkód w transporcie - załatwianie i dochodzenie.

  • Termin: 2020-04-15 - 2020-04-15
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 REKLAMACJE Z TYTUŁU SZKÓD W TRANSPORCIE

 - ZAŁATWIANIE I DOCHODZENIE.


 Analiza możliwości uzasadniania roszczeń

i zwolnień od odpowiedzialności! 


POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)>>


HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>


UWAGA. Możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach!  Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku! Zapraszamy taikże na szkolenia dofinansowane z Bazy Usług Rozwojowych PARP.


SZKOLENIA ZAMKNIĘTE – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 218 93 00/01



Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę?:

Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń wobec przewoźnika. Kwestia reklamacji jest jedną z trudniejszych podczas współpracy z przewoźnikiem. Problem ten rozważa zarówno wysyłający, jak i przewoźnik.

Kierowca podpisując dokument CMR stwierdza, że otrzymał towar we właściwym stanie i we właściwej ilości. W praktyce może być różnie. Czasami towar uszkodzi przewoźnik, ale wynika to z niewłaściwego jego załadowania lub niewystarczającego opakowania, nie zapewniającego odpowiedniej ochrony, szczególnie przed przemieszczaniem.

Problemy reklamacji w transporcie nie są zazwyczaj właściwie uregulowane w umowach, albo popadają w sprzeczność z bezwzględnie obowiązującymi postanowieniami konwencji przewozowych. Strony zawsze powinny sięgać do tzw. odpowiedzialności z mocy prawa i dokonać weryfikacji warunków ogólnych, na które powołują się niejednokrotnie spedytorzy i przewoźnicy.

 

Odpowiedzialność przewoźnika może być w poważnym stopniu ograniczona, pomimo braku jakiegokolwiek zapisu na ten temat w umowie. Powiedzmy, że wysyłający przekazuje do przewozu towar o wartości 100 tys. euro, zostaje on uszkodzony w tak poważnym stopniu, że nie nadaje się do użytku, a od przewoźnika otrzyma 3 tys. euro tytułem odszkodowania… Jaki błąd popełnił wysyłający? 

Problemy pojawiają się tu na każdym kroku, przepisy ulegają zmianie, odpowiedzialność jest bardzo dotkliwa, stąd temat wydaje się szczególnie istotny. Już z powyższego przykładu można wywnioskować, że oszczędności z tej wiedzy są duże.

 

Do kogo kierujemy nasze szkolenie:

Osoby odpowiadające za współpracę z przewoźnikami z działów zakupów, sprzedaży, logistyki, transportu i handlu; zajmujące się dochodzeniem i załatwianiem reklamacji, a także z działów reklamacji firm spedycyjnych i przewoźników.

 

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu specjalisty ds. transportu i spedycji oraz uzupełnienie   i uporządkowanie wiedzy osób, które ten zawód już wykonują.

Powyższy cel zrealizowany będzie szczegółowo w trzech obszarach:


a)      wiedzy:

  • uporządkowanie wiedzy na temat systemu prawa transportowego i zasad jego wykorzystania w reklamacjach transportowych,
  • zdobycie wiedzy na temat skutecznego dochodzenia i załatwiania reklamacji w transporcie i spedycji,
  • zdobycie wiedzy odnośnie zasad uzasadniania swojego stanowiska w sytuacji utraty towaru, ubytków ilościowych, uszkodzenia przesyłek i opóźnień w dostawie.

 b)      umiejętności:

  • zdobycie praktycznych umiejętności posługiwania się procedurami w transporcie oraz dokumentami transportowo-spedycyjnymi, jako dowodami w sporze z tytułu przewozu,
  • nabycie umiejętności radzenia sobie z różnymi problemami przy reklamacjach transportowych,
  • zdobycie praktycznych umiejętności wykorzystania psychologii i argumentów prawnych przy reklamacjach w transporcie,

c)      kompetencji społecznych:

  • nabycie kompetencji odnośnie samokształcenia się oraz zdobywania niezbędnej wiedzy o rynku transportowo-spedycyjnym, przepisach i ich aktualizacjach oraz ich wpływu na proces reklamacyjny,
  • zdobycie kompetencji w zakresie fachowego porozumiewania się z uczestnikami rynku TSL (transportowo - spedycyjno - logistycznego) przy załatwianiu lub dochodzeniu roszczeń,
  • zdobycie kompetencji rozstrzygania sporów wynikających z działania na rynku TSL.

  

PROGRAM SZKOLENIA:


1. UWARUNKOWANIA PRAWNO-ZWYCZAJOWE  REKLAMACJI TRANSPORTOWYCH.

  • Najnowsze zmiany Prawa przewozowego, Konwencji przewozowych i zwyczajów.
  • Zmiana zasad dochodzenia i załatwiania roszczeń w wyniku przyjęcia Protokołu genewskiego.
  • Zmiana Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa regulującego proces reklamacyjny.
  • Zmiana formy zgłaszania reklamacji transportowych.
  • Zabezpieczanie skuteczności reklamacji w umowach transportowych i spedycyjnych.
  • Rola zlecenia przewozowego i protokołu przy reklamacjach.
  • Klauzule reklamacyjne w ogólnych warunkach transportowych.
  • Zasady pierwszeństwa postanowień prawa przy przewozach krajowych i międzynarodowych.


2. PROCEDURY REKLAMACYJNE WOBEC PRZEWOŹNIKÓW I SPEDYTORÓW.

  • Specyfika i rodzaje reklamacji transportowych.
  • Reklamacje w transporcie dotyczące uszkodzenia lub utraty towaru a limity odpowiedzialności.
  • Reklamacje z tytułu niedotrzymania terminu dostawy a odpowiedzialność za powstałą szkodę.
  • Procedury reklamacyjne w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa.
  • Reklamacje wobec spedytorów według OPWS.
  • Problem winy spedytora w wyborze podwykonawcy (w tym przewoźnika).


3. PROBLEM ZAŁADUNKU, OPAKOWANIA I MOCOWANIA ŁADUNKU.

  • Niewłaściwy załadunek towaru jako zwolnienie od odpowiedzialności przewoźnika.
  • Niewłaściwe opakowanie i mocowanie jako przyczyna szkody.
  • Siła wyższa jako zwolnienie od odpowiedzialności i jej interpretacja wg. ICC.
  • Interpretacja specyficznych właściwości towaru w reklamacjach.
  • Strona dochodząca roszczeń wobec przewoźnika według zwyczajów Incoterms.


4. REKLAMACJE W TRANSPORCIE DROGOWYM.

  • Dochodzenie reklamacji drogowych według Prawa przewozowego.
  • Reklamacje w transporcie drogowym według Konwencji CMR.
  • Limity odpowiedzialności przewoźnika i spedytora oraz ich wykorzystanie w reklamacjach.
  • Tryb zabezpieczenia roszczenia w liście przewozowym (krajowym i CMR).
  • Tryb postępowania przy zgłaszaniu reklamacji z tytułu ubytku, uszkodzenia i utraty towaru.
  • Tryb postępowania przy zgłaszaniu reklamacji z tytułu niedotrzymania terminu dostawy.
  • Załatwianie reklamacji przez przewoźnika drogowego (wymagane dokumenty, terminy).


5. REKLAMACJE W TRANSPORCIE KOLEJOWYM, MORSKIM I LOTNICZYM.

  • Dochodzenie reklamacji kolejowych według Prawa przewozowego.
  • Reklamacje kolejowe według Konwencji COTIF/CIM oraz SMGS.
  • Reklamacje morskie według Konwencji RHV.
  • Planowane procedury morskie w Regułach Rotterdamskich.
  • Reklamacje w transporcie lotniczym.
  • Reklamacje wobec spedytora w świetle postanowień OPWS i Prawa cywilnego.


6. REKLAMACJE A UBEZPIECZENIA OCP, OCS, CARGO.

  • Odpowiedzialność ubezpieczyciela z tytułu OCP i OCS (odp. cywilna) przy reklamacjach.  
  • Odpowiedzialność ubezpieczyciela z tytułu ubezpieczeń CARGO.
  • Klauzule ubezpieczeniowe CARGO – A, B, C i ich wykorzystanie przy szkodzie.
  • Analiza polisy OCP w transporcie drogowym (przedmiot, wyłączenia, zakres terytorialny).
  • Ubezpieczenia w zwyczajach Incoterms (baza dostawy).

 

Analiza przypadków (case study):

 

  • Analiza procesu reklamacyjnego w transporcie na przykładach.
  • Przygotowanie argumentów prawnych, uzasadniających zgłoszenie reklamacji i zwolnienie od odpowiedzialności na przykładach.
  • Analiza zdjęć z samochodów, wagonów, portów, a także protokołów i dokumentacji reklamacyjnej.

 

DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet (1 miesiąc).
NOWOŚC!  Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia na minimum 10 dni przed jego terminem.

 

PROWADZĄCY: Dr Wojciech Budzyński.

Ekspert, jest uznanym specjalistą w zakresie zawierania,  negocjowania i rozliczania umów handlowych (w tym transportowych i spedycyjnych) z partnerem krajowym i zagranicznym. Pracował jako prezes przedsiębiorstwa handlu zagranicznego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, ostatnio jako szef zespołu ekspertów Banku Światowego. Pracuje też w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Szkoleniami handlowymi zajmuje się od 30 lat. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji z partnerami zagranicznymi, analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań, dochodzenia roszczeń i reklamacji. Od 1983 roku przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców.
Autor wielu wydawnictw poświęconych tematyce transportowej i handlowej, m.in.: „Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja i reklamacje.” (2017), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych.” (wydanie elektroniczne EBOOK 2015),  „Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Nowe bazy dostawy, pułapki, zabezpieczenia.” (2015), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń.”, Biblioteka Nowoczesnego Menedżera (2014), „Handel zagraniczny dla menedżerów.”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe.” Podręcznik na Studia MBA, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms. Combiterms. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD.”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe.” „Poradnik eksportera komponentów.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów.”, „Eksport – import według Incoterms.” „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego.”, „Realizacja transakcji importowej.”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms.”


INFORMACJE ORGANIZACYJNE:


Czas trwania szkolenia:10.00-16.00


Zakwaterowanie: zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu na preferencyjnych warunkach w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

 

Cena promocyjna wynosi: 790 zł. + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • obiad,
  • przerwy kawowe.

Cena po okresie promocji wynosi: 890 zł. + 23% VAT.


MIASTO

TERMIN
SZKOLENIA

CENA PROMOCYJNA DLA OSÓB ZGŁOSZONYCH DO DNIA:

MIEJSCE SZKOLENIA

WROCŁAW

04.02.2020

10.04.2020

08.05.2020

09.06.2020

27.01.2020

02.04.2020

29.04.2020

01.06.2020

Hotel Piast

ul. Piłsudskiego 98

KRAKÓW

07.02.2020

07.04.2020

15.05.2020

03.06.2020

30.01.2020

30.03.2020

07.05.2020

26.05.2020

Hotel Europejski

ul. Lubicz 5

GDAŃSK

11.02.2020

15.04.2020

22.05.2020

05.06.2020

03.02.2020

07.04.2020

14.05.2020

28.05.2020

Hotel Scandic

ul. Podwale Grodzkie 9

KATOWICE

14.02.2020

17.04.2020

19.05.2020

19.06.2020

06.02.2020

09.04.2020

11.05.2020

10.06.2020

Hotel Vienna House Easy Katowice

ul. Sokolska 24

POZNAŃ

18.02.2020

03.04.2020

12.05.2020

16.06.2020

10.02.2020

26.03.2020

04.05.2020

08.06.2020

Hotel Mercure Poznań Centrum
ul. Roosevelta 20

WARSZAWA

28.02.2020

21.04.2020

26.05.2020

23.06.2020

19.02.2020

10.04.2020

18.05.2020

15.06.2020

Hotel Ibis Stare Miasto

ul. Muranowska 2


 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE 

– JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053


Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:

  • ABB Sp. z o.o.,
  • Agencja Celna Anneberg Sp. z o.o.,
  • Agencja Mienia Wojskowego,
  • ALNOR Systemy Wentylacji Sp. z o.o.,
  • ALSTOM Power Sp. z o.o.,
  • ALTADIS POLSKA S.A.,
  • ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o.,
  • ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o.,
  • AXTONE S.A.,
  • Backer OBR Sp. z o.o.,
  • Bahlsen Polska Sp. z o.o.,
  • Bank BGŻ BNP Paribas S.A.,
  • Bank Ochrony Środowiska S.A.,
  • BARLINEK S.A.,
  • Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.,
  • BE & K Europe Sp. z o.o.,
  • BELL P.P.H.U.,
  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.,
  • CAN-PACK S.A. FPN w Bydgoszczy,
  • CAT LC Polska Sp. z o.o.,
  • CIECH S.A.,
  • CLIP Logistyka Sp. z o.o.,
  • CTL Logistics Sp. z o.o.,
  • CZACH-POMIAR Sp. z o.o.,
  • Dajar Sp. z o.o.,
  • Davis Poland Sp. z o.o. Sp. K,.
  • DB Logistic Sp. z o.o.,
  • DBI Plastics Sp. z o.o.,
  • DB Schenker Rail Polska S.A.,
  • Dedra-Exim Sp. z o.o.,
  • DEMIURG s.c.,
  • DONE Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.,
  • DONE Deliveries Sp. z o.o. Sp. k.,
  • DREXIA Tomasz Wojtasik,
  • Dora – Metal Sp. z o.o.,
  • Energoserwis S.A.,
  • Elektrociepłownie Warszawskie S.A.,
  • Fabryka Maszyn „Bumar-Koszalin” S.A.,
  • Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o.,
  • Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A.,
  • Famot Pleszew Sp. z o.o.,
  • Farby KABE Polska Sp. z o.o.,
  • Federal-Mogul Bimet S.A.,
  • Federal – Mogul Gorzyce S.A.,
  • Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A.,
  • FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.,
  • Glencore Polska Sp. z o.o.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A.,
  • Grupa Topex Sp. z o.o.,
  • Grupa Lotos S.A.,
  • Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A.,
  • GWW Grynhoff i Partnerzy Radcowie Prawni i Doradcy Podatkowi Sp. z o.o.,
  • Hobas System Polska Sp. z o.o.,
  • Hutchinson Poland Sp. z o.o.,
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.,
  • Huta Zawiercie S.A.,
  • Huta Pokój S.A.,
  • „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A.,
  • Igepa Polska Sp. z o.o.,
  • ILS Sp. z o.o.,
  • IMPEL S.A.,
  • IMPRESS DECOR POLSKA Sp. z o.o.,
  • INTERPRINT Polska Sp. z o.o.,
  • IPSEN LOGISTICS Sp. z o.o.,
  • INCO-VERITAS S.A.,
  • International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o.,
  • KABAT TYRE Sp. z o.o. sp.j.,
  • KAN Sp. z o.o.,
  • Keller Polska Sp. z o.o., 
  • Kompania Piwowarska S.A.,
  • Kongskilde Polska Sp. z o.o.,
  • KONIG TRANS SPEDITION Sp. z o.o.,
  • Korporacja KGL S.A.,
  • Kronospan Polska,
  • Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.,
  • Lublindis Sp. z o.o.,
  • Leica Geosystems Sp. z o.o.,
  • Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.,
  • MA Polska S.A.,
  • MA Polska S.A. Tychy Zakład w Kielcach
  • MAN Bus Sp. z o.o.,
  • MAN Trucks Sp. z o.o.,
  • Maersk Polska Sp. z o.o.,
  • Marsh Sp. z o.o.,
  • Merck Sp. z o.o.,
  • Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o.,
  • MFO S.A.,
  • ML Sp. z o.o.,
  • Mondi Świecie S.A.,
  • Monosuisse Sp. z o.o.,
  • Nadodrzański Oddział Straży Granicznej,
  • Neapco Europe Sp. z o.o.,
  • NOVOL Sp. z o.o.,
  • Opel Polska Sp. z o.o.,
  • OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni,
  • ORLEN OIL Sp. z o.o.,
  • ORLEN KolTrans Sp. z o.o.,
  • Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu,
  • PCC Rokita S.A.,
  • P.H. Alfa-Elektro Sp. z o.o., 
  • PerkinElmer Shared Services Sp. z o.o.,
  • Philips Lighting Poland S.A.,
  • Perre René Sp. z o.o.,
  • PKN Orlen S.A.,
  • PKP CARGO CONNECT Sp. z o.o.,
  • PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o.,
  • POCH S.A.,
  • Polcotton Sp. z o.o.,
  • Polpharma Biologics S.A.,
  • Polska Agencja Żeglugi Powietrznej,
  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.,
  • PORTA KMI Poland Sp. z o.o.,
  • POZ-BRUK Sp. z o.o. Sp. J.
  • Przemysłowe Centrum Optyki S.A.,
  • Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o.,
  • PP „Porty Lotnicze”,
  • PFLEIDERER GRAJEWO S.A.,
  • PFLEIDERER PROSPAN S.A.,
  • RADWAR S.A.,
  • RADMOR S.A.,
  • Rhenus Logistics S.A.,
  • Remontowa Hydraulic Systems Sp. z o.o.,
  • Ronal Polska Sp. z o.o.,
  • Ryłko Sp. z o.o.,
  • Rzeszowskie Zakłady Drobiarskie Res-Drob Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain HPM Polska Sp. z o.o.,
  • SaMASZ Sp. z o.o.,
  • Sanitec Koło Sp. z o.o.,
  • Schattdecor Sp. z o.o.,
  • Schneider Electric Transformers Poland Sp. z o.o.,
  • Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o.,
  • Siemens Sp. z o.o.,
  • Skandius Sp. z o.o.,
  • Solid Logistics Sp. z o.o.,
  • Spedimex Sp. z o.o.,
  • STOMIL S.A.,
  • Stora Enso Poland S.A.,
  • Südzucker Polska S.A.,
  • Sünkel Śruby Sp. z o.o.,
  • SUN GARDEN POLSKA Sp. z o.o. sp.k., 
  • Tedrive Poland Sp. z o.o.,
  • TI Poland Sp. z o.o.,
  • TOTAL Polska Sp. z o.o.,
  • TOYA S.A.,
  • Toyota Tsusho Europe S.A.,
  • TPV Displays Sp. z o.o.,
  • Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.,
  • Transcargo sp. z o.o.,
  • TRW Polska Sp. z o.o.,
  • TUiR Warta S.A.,
  • TUnŻ Warta S.A.,
  • TZMO S.A.,
  • UNIFEEDER A/S S.A. Oddział w Polsce,
  • Valvex S.A.,
  • Vesuvius Poland Sp. z o.o.,
  • VGL Group Sp. z o.o.,
  • VOLVO Polska Sp. z o.o.,
  • WAMA AB,
  • Werner Kenkel Sp. z o.o.,
  • Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., 
  • Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.,
  • Wrigley Poland Sp. z o.o.,
  • Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A.,
  • Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A.,
  • Wrocławskie Zakłady Zielarskie „Herbapol” S.A.,
  • Versalis International Societe Anonyme S.A. Oddział w Polsce
  • Yara Poland Sp. z o.o.,
  • Zakłady Aparatury Chemicznej Chemet S.A.,
  • Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.,
  • Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro,
  • ZENTIS POLSKA Sp. z o.o.


 

 ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

prosimy o kontakt telefoniczny (22) 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053

lub mailowy: atl@atl.edu.p         

      

  • Hotel Scandic
  • 80-895 Gdańsk, Podwale Grodzkie 9
  • woj. Pomorskie
Termin: 2020-04-03 - 2020-04-03
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 890.00 zł
Termin: 2020-04-07 - 2020-04-07
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-04-10 - 2020-04-10
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-04-17 - 2020-04-17
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-04-21 - 2020-04-21
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-05-08 - 2020-05-08
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-05-12 - 2020-05-12
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-05-15 - 2020-05-15
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-05-19 - 2020-05-19
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-05-22 - 2020-05-22
Lokacja: Kraków, Pomorskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-05-26 - 2020-05-26
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-06-03 - 2020-06-03
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-06-05 - 2020-06-05
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-06-09 - 2020-06-09
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-06-16 - 2020-06-16
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-06-19 - 2020-06-19
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2020-06-23 - 2020-06-23
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 890.00 790 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Zawieranie umów zakupu.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Zawieranie umów zakupu - według nowych uwarunkowań dotyczących zakupów krajowych, z UE i z poza UE.

Zarządzanie zakupami i redukcja kosztów zaopatrzenia.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Pozyskanie informacji o materiałach i dostawcach, analiza ofert. Analiza danych dostawcy i metody oceny, kryteria selekcji i oceny konkurencyjności dostawców.Analiza ABC i XYZ w zarządzaniu bezpieczeństwem materiałowym.

Transport Drogowy - Konwencja CMR i List Przewozowy.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Konwencja CMR i List Przewozowy: przepisy i zasady przygotowania i przechowywania dokumentacji związanej z wykonywaniem przewozu drogowego, zasady odpowiedzialności przewidzianych w przepisach, obowiązujące regulacje, najlepsze rozwiązania.

Sytuacje trudne w obsłudze klienta w firmie spedycyjnej. Zarządzanie stresem spedytora.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy nauczą się podstaw komunikacji asertywnej, dobrych praktyk w obsłudze klienta w firmie spedycyjnej, charakterystyk i skutecznej komunikacji z danym typem osobowości klienta, metod przeciwdziałania stresowi w pracy spedytora.

Specjalista ds. Negocjacji Handlowych. Jak dobrać najlepsze taktyki negocjacyjnei najkorzystniej zaw
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ten program służy pogłębieniu wiedzy handlowca – jak zachować się w sytuacjach trudnych, jaką taktykę zastosować, jak odczytać zamierzenia partnera i ostatecznie osiągnąć swój cel handlowy. Wszystkie ćwiczenia oparte są na konkretnych sytuacjach.

Skuteczny specjalista działu eksportu.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Metody wejścia na rynek zagraniczny i logistyki sprzedaży eksportowej.Procedury handlowe wpływające na postępowanie handlowca.Źródła informacji o klientach na różnych rynkach i weryfikacja nabywców.System uwarunkowań prawnych kontraktów.

Skuteczna komunikacja w logistyce i spedycji i zarządzanie sobą w czasie.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Uczestnicy nauczą się efektywnej komunikacji w logistyce i spedycji, sposobów rozwiązywania konfliktów, zarządzania i planowania czasu pracy, ustalania priorytetów i planowania, określania spójnych celów zawodowych.

Reklamacje z tytułu szkód w transporcie - załatwianie i dochodzenie.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Cel szkolenia:wskazanie procedur i nowych możliwości zwalniania od odpowiedzialności z tytułu szkód w transporcie po stronie przewoźnika w różnych gałęziach transportu oraz spedytora.

Obowiązki nadawcy / załadowcy przy przewozie drogowym.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Obowiązki Nadawcy i Załadowcy przy Przewozie Drogowym w 2018 Roku: przepisy i zasady obowiązujące nadawcę,załadowcę przy przewozie drogowym, zasady odpowiedzialności, najlepsze rozwiązania. Zmiany w przepisach.

Negocjacje Zakupowe. Jak dobrać najlepsze taktyki negocjacyjne żeby kupić najkorzystniej?
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Szkolenie da odpowiedź na pytania związane ze skuteczną realizacją założeń polityki zakupowej.Pokazane zostaną metody przeciwdziałaniu manipulacji w negocjacjach zakupowych.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Reklamacje z tytułu szkód w transporcie - załatwianie i dochodzenie., Szkolenie Prawne, Logistyka, transport, spedycja, handlowe, celne, reklamacje w transporcie, Gdańsk. otwarte, efs

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.