Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Reklamacje w przewozie i spedycji na rynku krajowym oraz międzynarodowym, Szkolenie Logistyka, transport, spedycja, reklamacje w transporcie, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:1950zł

Jest:1650zł

Podstawowe informacje

Reklamacje w przewozie i spedycji na rynku krajowym oraz międzynarodowym

  • Termin: 2018-10-22 - 2018-10-22
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 650.00 zł
  • Cena brutto: 799.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

  • 01-258 Warszawa, Mazowieckie
  • Fort Wola 22
  • Telefon: 22 308 03 50
  • Email: info@kompetea.pl
  • www: kompetea.pl
Firma szkoleniowa Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Reklamacje w przewozie i spedycji na rynku krajowym oraz międzynarodowym

http://kompetea.pl/szkolenia/reklamacje-w-przewozie-i-spedycji-na-rynku-krajowym-oraz-miedzynarodowym/

Cele szkolenia:

 

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy w zakresie reklamacji krajowych oraz międzynarodowych w oparciu o problemy spotykane w praktyce.

 

Program szkolenia:

 

Wprowadzenie 

  1. Umowa (przewozu i spedycji) jako podstawa reklamacji
  2. Jak zabezpieczać się przed reklamacjami na etapie zawierania umowy
  3. Jakich błędów unikać przy konstruowaniu umowy
  4. Tryby i formy zawierania umów a procedury reklamacyjne
  5. Konsument w procesie reklamacyjnym – uprzywilejowana strona umowy; klauzule niedozwolone
  6. Źródła prawa a procedury reklamacyjne, wyszukiwanie przepisów prawnych związanych z procesem reklamacyjnym, prawidłowe czytanie aktów prawnych
  7. Regulaminy przewoźników i spedytorów a procedury reklamacyjne
  8. Orzecznictwo – rozstrzyganie sporów związanych z reklamacjami
  9. Reklamacje międzynarodowe

 

Reklamacje w przewozie 

  1. Charakterystyka umowy przewozu, prawa i obowiązki stron umowy
  2. Istotne elementy umowy przewozu – przedmiot, trasa, wynagrodzenie, termin
  3. Forma zawarcia umowy i jej wpływ na proces reklamacyjny
  4. Rola listu przewozowego w reklamacji (jakie informacje powinien zawierać list przewozowy, ile listów przewozowych należy wystawić)
  5. Strony umowy przewozu w procesie reklamacyjnym
  6. Stan przesyłki, badanie przesyłki i jego wpływ na odpowiedzialność przewoźnika, domniemania
  7. Odmowa przewozu
  8. Załadunek – możliwe ryzyka, prawa i obowiązki stron, zasady odpowiedzialności
  9. Brak możliwości doręczenia przesyłki
  10. Wydanie przesyłki
  11. Likwidacja przesyłki – uprawnienia przewoźnika
  12. Oddanie przesyłki do przewozu innemu przewoźnikowi – możliwe warianty odpowiedzialności, wpływ na proces reklamacyjny
  13. Zastaw na przesyłce – jak skutecznie zabezpieczyć roszczenia przewoźnika
  14. Przedawnienie roszczeń
  15. Reklamacja: 
  • utrata, ubytek, uszkodzenie
  • opóźnienie, zwłoka
  • wyłączenie odpowiedzialności przewoźnika
  • procedura reklamacyjna „krok po kroku”
  • osoby upoważnione do składania reklamacji
  • dokumentowanie procesu reklamacyjnego, sposób przygotowywania dokumentów
  • terminy w procesie reklamacyjnym
  • błędy w procesie reklamacyjnym
  • wezwanie do zapłaty
  • odszkodowanie

 Reklamacje w spedycji 

  1. Umowa spedycji a umowa przewozu – różnice między umowami, najczęściej popełniane błędy przy zawieraniu umowy spedycji, charakterystyka umowy spedycji
  2. Prawa i obowiązki stron umowy spedycji
  3. Spedytor przewoźnikiem – na co należy zwrócić uwagę, zasady odpowiedzialności
  4. Odpowiedzialność spedytora a odpowiedzialność przewoźnika – prezentacja różnic
  5. Warunki wyłączenie odpowiedzialności spedytora
  6. Zastaw na przesyłce – jak skutecznie zabezpieczyć roszczenia spedytora
  7. Reklamacja: 
  • utrata, ubytek, uszkodzenie
  • opóźnienie, zwłoka
  • wyłączenie odpowiedzialności spedytora
  • osoby upoważnione do składania reklamacji
  • dokumentowanie procesu reklamacyjnego
  • procedura reklamacyjna „krok po kroku”
  • terminy w procesie reklamacyjnym
  • odszkodowanie – wysokość odszkodowania i zasady jego ustalania

 Reklamacje międzynarodowe (Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów – CMR) 

  1. Konwencji a przepisy krajowe
  2. Umowa międzynarodowego przewozu drogowego towarów – na co zwrócić szczególną uwagę, jakich błędów unikać
  3. Zasady odpowiedzialności przewoźnika, wyłącznie odpowiedzialności przewoźnika, odszkodowanie i jego górne granice, rozszerzenie odpowiedzialności przewoźnika
  4. Nieważność postanowień umownych sprzecznych z Konwencją
  5. Reklamacje: 
  • dokumentowanie procesu reklamacyjnego
  • procedura reklamacyjna „krok po kroku”
  • terminy w procesie reklamacyjnym 

Incoterms 2010 

  1. Umowa a Incoterms – co ma pierwszeństwo, praktyczne zastosowanie Incoterms
  2. Terminologia związana z Incoterms – na co zwracać uwagę, jakich błędów się wystrzegać
  3. Charakterystyka wybranych reguł Incoterms 
  • reguły dla wszystkich środków i gałęzi transportu
  • reguły dla transportu morskiego i wodnego śródlądowego

 Ubezpieczenie ładunku (CARGO, OC) 

  1. Różnice w ubezpieczeniach – jak najlepiej ubezpieczyć ładunek
  2. Warianty ubezpieczeń – na co należy zwracać szczególną uwagę
  3. Wyłączenie / ograniczenie odpowiedzialności ubezpieczyciela 

Studium przypadków


  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2018-12-11 - 2018-12-11
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 650.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Idealny przepływ materiałów – system ssący
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt: Idealny przepływ materiałów – system ssący

Mapowanie Strumienia Wartości
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie Mapowanie Strumienia Wartości.

NEGOTIATIONS - the practitioners’ game
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Zapraszamy na szkolenie z obszaru negocjacji, prowadzone przez trenera całościowo w języku angielskim "NEGOTIATIONS - the practitioners’ game".

Doskonalenie umiejętności menadżerskich
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Zapraszamy na warsztat z obszaru "Doskonalenie umiejętności menadżerskich".

Interpersonal communication (szkolenie w języku angielskim)
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalne prowadzone w całości w języku angielskim "INTERPERSONAL COMMUNICATION"

PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora".

Przywództwo i zarządzanie zespołem
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM".

Psychologia negocjacji - sztuka przejmowania kontroli nad rozmówcą
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na warsztat z obszaru "Psychologia negocjacji - sztuka przejmowania kontroli nad rozmówcą" (warsztat z kamerą).

Rozwiązywanie konfliktów
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Rozwiązywanie konfliktów".

Skuteczna windykacja należności
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Skuteczna windykacja należności".

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.