Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-07-21

Było:1250zł

Jest:1188zł

Podstawowe informacje

Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowy

  • Termin: 2019-08-27 - 2019-08-27
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 750.00 zł
  • Cena brutto: 922.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Wskażemy czym różni się reklamacja z tytułu umowy przewozu od reklamacji z tytułu nieprawidłowej dostawy towaru i na czym polega „przejście ryzyka” w warunkach dostaw INCOTERMS 2000
Powiemy jak składać reklamacje u przewoźnika i spedytora, jak sporządzić "protokół o stanie przesyłki" i czym się różni "złożenie zastrzeżeń do towaru" od "reklamacji". Doskonałe szkolenie dla logistyków, handlowców oraz osób korzystających z usług spedytora i przewoźnika.

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

 

1. Umowa spedycji

  •  podstawy prawne umowy spedycji
  •  zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy - jak to robić poprawnie
  •  odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie      towaru oraz za opóźnienie w dostawie
  •  kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru
  •  ubezpieczenie OC Spedytora - co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie
  •  ubezpieczenie CARGO - argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę
  •  składanie reklamacji do spedytora - kto, kiedy i w jakiej formie

   

2. Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe)

 

  • podstawy prawne
  • list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna a także informacyjna
  • obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy
  • jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu
  • jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru
  • OC Przewoźnika - na co zwracać uwagę, jak weryfikować OCP
  • podstawowe błędy i "haki" w umowach o przewóz (nazywanych błędnie zleceniami "transportowymi") 
  • składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony  

  

Rozkład godzinowy:

rozpoczęcie zajęć pierwszego dnia: 10:00 – 16:30

  • Novotel Marina
  • Gdańsk, Jelitkowska 20
  • woj. Pomorskie
Termin: 2019-06-28 - 2019-06-28
Lokacja: Zakopane, Małopolskie
Cena: 750.00 zł
Termin: 2019-07-02 - 2019-07-02
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 750.00 zł
Termin: 2019-09-20 - 2019-09-20
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 750.00 zł
Termin: 2019-10-18 - 2019-10-18
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 750.00 zł
Termin: 2019-11-26 - 2019-11-26
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 750.00 zł
Termin: 2019-12-03 - 2019-12-03
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 750.00 zł
Termin: 2019-12-06 - 2019-12-06
Lokacja: Karpacz, Dolnośląskie
Cena: 750.00 zł
Termin: 2019-12-20 - 2019-12-20
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 750.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy na szkolenie pod tytułem: „Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem”.

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasów
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu analizę zapasów w przedsiębiorstwie, określenie optymalnych ilości zapasów dostosowanych do potrzeb produkcyjnych i rynkowych, określenie zapasów maksymalnych, zapasów bezpieczeństwa.

Controlling logistyki
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu zapoznanie się z możliwościami wykorzystania narzędzi Controllingu do zarządzania logistyką firmy oraz nabycie umiejętności przetwarzania danych, definiowania wskaźników oraz interpretacji wyników.

Trudne rozmowy – sztuka porozumiewania się
Effect Group Sp z o.o.

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych.

Procedury antymobbingowe oraz antydyskryminacyjne
Effect Group Sp z o.o.

Podczas szkolenia przedstawiane są praktyczne aspekty przeciwdziałania w odniesieniu do patologicznych zachowań w miejscu pracy.

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy
Effect Group Sp z o.o.

Zarządzanie czasem i organizacja pracy to umiejętności techniczne i można je wypracować i wytrenować. Na szkoleniu uczestnicy zdobędą proste i skuteczne techniki organizacji czasu.

Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowy
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenia pt: Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych

Zarządzanie zespołem logistycznym
Effect Group Sp z o.o.

Warsztat ma na celu podniesienie kompetencji kierowniczych w zakresie zarządzania zespołem logistycznym.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowy, Szkolenie Sprzedaż, Logistyka, transport, spedycja, menedżerskie, obsługa klienta, inne, reklamacje w transporcie, Gdańsk. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.