Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-10-20

Było:640zł

Jest:576zł

Podstawowe informacje

Realizacja procesu inwestycyjnego w kontekście najnowszych zmian w prawie zamówień publicznych, praw

  • Termin: 2019-12-16 - 2019-12-17
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1250.00 1187.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1460.63 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

Realizacja procesu inwestycyjnego w kontekście najnowszych zmian w prawie zamówień publicznych, prawie budowlanym, prawie wodnym, prawie ochrony środowiska i projektem Kodeksu Urbanistyczno-budowlanego. 

 

 

Terminy i miejsca szkolenia

Warszawa

2019-10-07

2019-10-08

2 dni (16 h)

1250 zł

Warszawa

2019-12-16

2019-12-17

2 dni (16 h)

1250 zł

 

  

>>>>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA 


Grupa docelowa: 

Szkolenie skierowane jest do instytucji samorządu terytorialnego, państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych takich jak: urzędy marszałkowskie, starostwa, urzędy miast i gmin, urzędy pracy, instytucje pomocy społecznej, szpitale, wyższe uczelnie, szkoły i inne instytucje oświatowe oraz innych podmiotów udzielających zamówień publicznych. Zapraszamy wszystkich, merytorycznie odpowiedzialnych za zamówienia w jednostce, kierowników zarządzających komórkami zamówień publicznych, kierowników jednostek, członków komisji przetargowych, a także wszystkich odpowiedzialnych za przygotowanie i realizację inwestycji budowlanych. 
 

Cel szkolenia: 

Dzięki szkoleniu będziesz wiedział, jak:
-Prawidłowo ustalać wartość zamówienia oraz szacować wysokość zamówienia w wypadku składania ofert częściowych i zamówień poniżej 30 000 euro,
-Zgodnie z przepisami dokumentować postępowanie o zamówienie publiczne, stosować kryterium ceny, procedurę odwróconą i terminy składania ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 
-Analizować i oceniać oferty, wzywać do wyjaśnień i uzupełniać dokumenty składane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
-Prawidłowo prowadzić postępowanie zamówienia in-house 
-Wyegzekwować solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wypadku konsorcjum,
-Przygotowywać i modyfikować umowy w wypadku realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych oraz w zamówieniach podprogowych,
-Konstruować klauzule społeczne, by wyegzekwować zatrudnienie osób defaworyzowanych, oraz klauzule aneksowe, w których należy uwzględnić zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy czy terminu realizacji zamówienia. 
 

Korzyści dla uczestników: 

1. Poznanie i zdobycie umiejętności w zakresie wykorzystania praktycznych procedur w praktyce przygotowania zamówień publicznych odnoszących się do, realizacji projektów budowlanych, podstawowej wiedzy dotyczących się zarządzania projektami oraz sygnalnych prawidłowości w dziedzinie skutecznych negocjacji. 
2. Pozyskanie szerokiego spektrum wiedzy, dotyczącej błędów i przyczyn porażek w projektach budowlanych, na etapie ich przygotowania ogłoszeń, SIWZ i realizacji, w kontekście unormowań prawnych i organizacyjnych procesów inwestycji budowlanej.
3. Przećwiczenie na studiach przypadków stosowanych w praktyce rozwiązań dotyczących: fazy przed-inwestycyjnej, nadzoru nad realizacją procedury zamówienia, przyjętych w umowach form wynagrodzenia, kosztorysowania, odbioru robót oraz zmian zapisów w umowie w fazie jej wykonania. 
 

Metodologia: 

Szkolenie będzie prowadzone w formie prezentacji Power-point z omawianiem kluczowych kwestii problemowych. W trakcie szkolenia będą udzielane odpowiedzi na pytania uczestników oraz omawiane studia przypadków. Zostaną przeprowadzone praktyczne warsztaty w wybranych aspektach szkolenia. Uzupełnieniem wskazanych metod będą ćwiczenia indywidualne i grupowe, testy oraz moderowana dyskusja.

UWAGA: Uczestnicy szkolenia otrzymają dodatkowo obszerny ( ponad 120 stron) Skrypt- podręcznik zawierający omówienie wszystkich najistotniejszych zagadnień dotyczących praktycznych aspektów procesu budowlanego, realizowanego wg znowelizowanego PZP, Prawa budowlanego, Prawa wodnego, itp. będący pomocą w praktycznym przygotowywaniu procedury zamówienia oraz wdrażaniu i rozliczaniu umów o roboty budowlane.

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności. 
 

Trener 

Włodzimierz Gawroński
Specjalizacja trenerska: 
Wybitny prawnik i ekonomista, długoletni trener biznesu, specjalizujący się w zagadnieniach kosztorysowania, prawa budowlanego, prawa europejskiego, analizy Due diligence oraz procedury FIDIC.
Brał aktywny udział w licznych przedsięwzięciach inwestycyjnych z branży budowlanej, zarówno jako konsultant jak tez w roli szkolącego trenera. Praktycznym rezultatem tych szkoleń było zrealizowanie projektów Tor 10 Banku Światowego ( między innymi: Centrum Szkolenia MSP, Inkubator Przedsiębiorczości). W latach 1998 -2001 jako Wiceprezydent Miasta odpowiedzialny za inwestycje i zamówienia publiczne nadzorował kilkanaście dużych przedsięwzięć inwestycyjnych (szczególnie te, które dotyczyły Specjalnej Strefy Ekonomicznej). W latach 2001 - 2007 jako ekspert Banku PKOBP odpowiedzialny za jednostki samorządowe i projekty europejskie dotyczące inwestycji budowlanych - szkolił wielokrotnie pracowników samorządowych i bankowych w zakresie kosztorysowania oraz prawa budowlanego w powiązaniu z Prawem Zamówień Publicznych. Stały członek i uczestnik paneli grupy „Euromoney”; Ekspert bankowy ds. UE. i Jednostek samorządowych w zakresie budowlanych przedsięwzięć inwestycyjnych. Ukończył między innymi; Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydział Zarządzania i informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Magisterskie Studia Menedżerskie – typu MBA, Międzynarodowe Studia Doktoranckie – Zarządzanie Kapitałem. Z wykształcenia jest prawnikiem, finansistą i menedżerem. Specjalizuje się w praktyce i teorii realizacji projektów inwestycyjnych i zarządzania ryzykiem. 
 

Program szkolenia: 

Dzień I
1.Aktualny stan prawny zamówień publicznych w zakresie robót budowlanych – przyczyny i źródła nowelizacji
a. Nowe definicje związane z zamówieniami publicznymi i ich odniesienie do zamówień na roboty budowlane.
b. Katalog zamówień wyłączonych spod rygoru stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
c. Zamówienia „in house” udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym.
d. Elektronizacja zamówień publicznych – nowa formuła udzielania zamówień publicznych.
2.Praktyczne procedury udzielania zamówienia publicznych według znowelizowanych zasad:
Obowiązek sporządzania rocznego planu zamówień 
Szacowanie wartości zamówienia na roboty budowlane i podział zamówienia na części w robotach budowlanych – nowe rozporządzenie dot. wykazu robót budowlanych, znaczenie definicji obiektu budowlanego dla oceny tożsamości przedmiotowej zamówienia, ·Szacowanie wartości zamówień nieprzewidzianych, ·Dokumentowanie procesu szacowania wartości zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia: 
· Podstawowe zasady opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie robót budowlanych i dostaw, 
· Projekt budowlany lub Program funkcjonalno-użytkowy, jako podstawa, jednoznacznego i rzetelnego opisu przedmiotu zamówienia,
Umowy na dostawy, usługi oraz roboty budowlane, – jakie postanowienia trzeba uwzględnić w każdym rodzaju umów w zamówieniach podprogowych.
Modyfikacje umowy, która dotyczy realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym.
Umowy o podwykonawstwo – najczęstsze problemy.
Solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wypadku konsorcjum 
Stosowanie kryteriów oceny ofert w świetle nowelizowanego Prawa zamówień publicznych:
·Koszt, jako kryterium oceny ofert, 
·Cena lub koszt – zasady ustanawiania 60% poziomu istotności dla kryteriów związanych z wynagrodzeniem,
Doświadczenie i kwalifikacje, jako dopuszczalne kryterium oceny ofert,
3. Ćwiczenie: opis zamówienia dla obiektu kubaturowego i liniowego.

Dzień II

4. Przebieg procesu budowlanego w kontekście nowelizacji PZP i Prawa budowlanego: 
Obowiązki inwestora. 
Obowiązki uprawnionych uczestników procesu budowlanego: projektanta, kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego. 
Istotne i nieistotne odstąpienia od projektu budowlanego: projekt zamienny, zmiany w projekcie, odstępstwa od projektu budowlanego lub warunków pozwolenia na budowę – studia przypadków
Zasady dokonywania zmian w projekcie oraz w kontraktach zawartych pomiędzy zamawiającym a wykonawcą 
5. Zmiany w projekcie budowlanym w oparciu o Art. 36.a prawa Budowlanego – studia przypadków
Konsekwencje istotnego odstąpienia od projektu budowlanego
6. Przebieg budowlanego procesu inwestycyjnego w kontekście:
Nowelizacji ustawy prawo ochrony środowiska wraz z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Karta informacyjna przedsięwzięcia – nowe wytyczne.
Nowe kryteria dla oceny oddziaływania na środowisko.
Co powinien zawierać raport OOŚ?
Nowe przepisy dotyczące kar za naruszenie warunków, wymogów, czy obowiązków związanych z realizacją, eksploatacją lub likwidacją przedsięwzięcia.
Decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego – ustalenie lokalizacji – wydanie decyzji – rejestr decyzji.
Aktualnie obowiązująca procedura decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Przebieg budowlanego procesu inwestycyjnego w kontekście nowej ustawy prawo wodne.
Nowa struktura organizacyjna – Gospodarstwo Wody Polskie.
Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, regionalne zarządy gospodarki wodnej, zarządy zlewni, nadzory wodne.
Instrumenty zarządzania zasobami.
Zgody wodno prawne; operat wodno prawny -pozwolenie wodno prawne - zgłoszenie wodno prawnego -ocena wodno prawna.
Opłaty za usługi wodne oraz inne należności.
System informacyjny gospodarowania wodami.
Kodeks urbanistyczno-budowlany – nowe regulacje w najbliższej przyszłości.
Proces inwestycyjny.
•Kategorie inwestycji (6) 
•W zależności od stopnia złożoności inwestycji, wpływu na przestrzeń 
•Określenie wymogów stawianych inwestycji 
•Nowy model projektu budowlanego – uregulowanie wszystkich opracowań projektowych 
•Podział nieruchomości – zintegrowany w procedurze uzyskania zgody inwestycyjnej 
•Jednolite zasady dla przyłączy i zjazdów 
•Zgoda inwestycyjna: 
•na terenie z planem miejscowym – inwestor jedyną stroną 
•bez planu – szeroki zakres stron 
•milcząca zgoda dla najprostszych inwestycji 
Inwestycje celu publicznego 
Podsumowanie szkolenia. 
 

Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia 
 

Inwestycja:

1250.00zł netto (+23% VAT) 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1610 zł netto (+23% Vat) 

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

 

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji. 

 

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań


Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 3 070 303
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 820
tel. 508 393 926
tel. (61) 4 152 036
tel. (61) 4 152 810    

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.    
 

Uwagi:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.


  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2019-10-03 - 2019-10-04
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1250.00 1187.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2019-10-07 - 2019-10-08
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1250.00 1187.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Kadry i płace w praktyce. Kompleksowe warsztaty z zakresu prawa pracy i naliczania wynagrodzeń.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kadry i płace w praktyce. Kompleksowe warsztaty z zakresu prawa pracy (...)

Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania i prowadzenia postępowa
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publiczne

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęciaData zakończenia (...)

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęciaData zakończenia (...)

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęciaData zakończenia (...)

Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta anali
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian.

Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta anali
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkol
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2019 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsceData rozpoczęciaData zakończenia (...)

Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia - 2-dniowe warsztaty praktyczne.

Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta anali
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych – przygotowanie do respektowania przepisów. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian.

Służebność przesyłu i podziały nieruchomości w praktyce - Kompendium obowiązujących przepisów - 2-dn
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Służebność przesyłu i podziały nieruchomości w praktyce - Kompendium (...)

Zarządzanie Projektami Unijnymi w Perspektywie Finansowej 2014-2020 - 3-dniowe warsztaty prakt
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie Projektami Unijnymi w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020 (...)

Narzędzia IT w zarządzaniu projektami -2-dniowe warsztaty komputerowe pozwalające na wprowadzenie us
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Narzędzia IT w zarządzaniu projektami

Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych. Zakr
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych.

Zarządzanie projektami dla początkujących - praktyczny przegląd metodyk: PCM, PRINCE2, PMBoK. 2-dnio
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie projektami dla początkujących - praktyczny przegląd metodyk: (...)

Budżet zadaniowy w jednostkach sektora finansów publicznych - 2-dniowe warsztaty praktyczne dla prac
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Budżet zadaniowy w jednostkach sektora finansów publicznych - 2-dniowe warsztaty praktyczne dla pracowników służb finansow

ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji 2018 - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Koło
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji 2018 - 3-dniowe (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Realizacja procesu inwestycyjnego w kontekście najnowszych zmian w prawie zamówień publicznych, praw, Szkolenie Prawne, Zamówienia publiczne, prawo zamówień publicznych, administracji publicznej, prawo ZP, wykonawców, zamawiających, prawo ochrony środowiska, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.