Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów 




RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA 


Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży


- Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania


Ćwiczenie: analiza przypadku (3-4 podgrupy, uczestnicy otrzymują różne scenariusze i ich zadaniem jest przeanalizowanie sytuacji i nakreślenie potrzeb psychologicznych klientów);


Typologia osobowości klientów i techniki wywierania wpływu


- Różne typu osobowości to różne techniki wywierania wpływu
- Uczestnicy wykonują test dotyczący typologii osobowości klientów oraz rozpoznają swoje typy, wobec których mogą uskutecznić działania; poznają także techniki wywierania wpływu na poszczególne typy klientów; ćwiczenie w parach na umiejętne rozpoznawanie typu klienta i przećwiczenie dobranych do niego technik wywierania wpływu – feedback trenera dla każdego uczestnika


Sztuka zadawania trafnych pytań – „gadanie to nie sprzedawanie”


- O co i jak pytać klienta by realizować cel handlowy 
- Wypracowanie pytań kierunkujących na cel oraz utworzenie listy pytań zakazanych oraz przeformułowanie ich na pytania kierunkujące na cel – ćwiczenie w zespołach trzyosobowych


Język perswazji wg typologii klientów


- Używanie języka korzyści dopasowanego do typu osobowości klienta – struktura języka
- Mówienie językiem korzyści w odniesieniu do potrzeb klienta – ćwiczenie w parach – feedback trenera dla każdego uczestnika


Sztuka argumentacji bez „strzelania sobie w kolano”, czyli jak trafnie dobrać argumenty do różnych osobowościowo klientów


- Pełne przeprowadzenie rozmowy handlowej 
- Umiejętne rozpoznanie typu klienta i jego potrzeb, przeprowadzenie rozmowy handlowej w języku korzyści dla danego typu klienta z uwzględnieniem pytań badających potrzeby, argumentacji dla danego typu oraz technik wywierania wpływu jako finalizacji rozmów handlowych (przy szkoleniu 8-godzinnym możliwość nagrania rozmowy i omówienia mocnych i słabszych punktów) – pełny feedback trenera

- Metoda szkoleniowa: intensywny trening umiejętności

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:


- uzyskanie wiedzy dotyczącej przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.
- poznasz zasady przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- uzyskasz wiedzę, jakie stosować zasady zapewniające ochronę przetwarzanych danych.
- zdobędziesz wiedzę jak rozwiązywać typowe problemy związane z przetwarzaniem danych osobowych.
- zdobędziesz umiejętności zarządzania zbiorami danych osobowych oraz zgłaszania ich do rejestru GIODO.

 

Sposób prowadzenia warsztatów:

Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu ćwiczenia.

 

Metody szkolenia:


80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia
- mikro-wykłady,
- symulacje,
- dyskusje moderowane,
- studia przypadków,
- gry sytuacyjne,
- ćwiczenia,
- autoprezentacje i odgrywanie ról.

Ze względu na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

 

U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY!


Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

  • GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA 
  • GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
  • GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA 


Czym są dla CIEBIE nasze gwarancje?To obszary, w których pragniemy zapewnić TOBIE najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, powierzyć dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość TWOJEJ edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera. 

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie menadżerskie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta 
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

IQ, EQ - Zarządzanie emocjami – warsztaty
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem treningu jest rozwijanie umiejętności składających się na inteligencję emocjonalną. Umiejętność ich wyrażania, panowania nad nimi, dystansowania się do emocji innych zdobycie wiedzy i umiejętności.

Więcej...

Najnowsze kursy:

RODO 2018
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

 Celem szkolenia jest przekazanie praktycznych informacji, które zobrazują kluczowe zmiany, jakie czekają nas w przepisach z zakresu ochrony danych osobowych. RODO wprowadza bardzo istotne zmiany w stosunku (...)

Techniki sprzedaży i cold calling
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

 Firmom pragnącym przeszkolić większą liczbę pracowników, oferujemy realizację szkoleń w trybie dedykowanym z szerokiego zakresu tematycznego. Szkolenia takie dopasowujemy ściśle do wymogów naszych (...)

ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko? Czy umiesz wydobyć z nich to, co najlepsze? Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy? Czy chcesz, by byli najlepszym zespołem?Współczesny menedżer - niezależnie od (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, rozwój osobisty, wystąpienia publiczne, wywieranie wpływu, handlowe, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, . zamkniete

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.