Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Psychologia negocjacji - sztuka przejmowania kontroli nad rozmówcą, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, procesy biznesowe, . otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-09-23

Było:1550zł

Jest:1100zł

Podstawowe informacje

Psychologia negocjacji - sztuka przejmowania kontroli nad rozmówcą

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

  • 01-258 Warszawa, Mazowieckie
  • Fort Wola 22
  • Telefon: 22 308 03 50
  • Email: info@kompetea.pl
  • www: kompetea.pl
Firma szkoleniowa Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Psychologia negocjacji - sztuka przejmowania kontroli nad rozmówcą

/warsztat z kamerą/

 

Adresaci:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę na temat negocjacji, pozwalających na obronę swojego stanowiska, a także budowanie pozytywnych relacji z kontrahentami. Warsztaty kładą nacisk na sztukę kontroli własnych emocji, radzenia sobie w trudnych sytuacjach psychologicznych, przejmowania satysfakcjonującej kontroli nad rozmową.

 

Metody pracy:

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej z wykorzystaniem kamery. Po każdej rundzie warsztatowej omawiamy rozgrywkę i analizujemy wybrane fragmenty nagrać. Uczestnicy dzielą się spostrzeżeniami, otrzymują feedback od trenera, dowiadują się, jakie były intencje oraz cele drugiej strony. Szkolenie opiera się na praktycznej nauce przez doświadczenie i jednocześnie systematyzuje wiedzę – w komentarzach trener zawsze nazywa zastosowane style negocjacji oraz techniki.

 

Program szkolenia:

Dzień pierwszy:

WSTĘP

• Powitanie

• Ćwiczenia wprowadzające

CZYM SĄ EMOCJE?

• Czy warto unikać emocji? Czy to w ogóle możliwe?

• Kiedy emocje są naszym sprzymierzeńcem – informacja pod kontrolą, czy my kontrolowani przez napływające informacje?

• Jak uzyskać dystans do emocji – ćwiczenia z przeformułowaniem emocji.

BUDOWANIE WŁAŚCIWEGO KLIMATU DLA NEGOCJACJI

• Dlaczego powinniśmy wziąć odpowiedzialność za „ustawienie” negocjacji.

• Techniki budowania właściwego klimatu: wyrażanie uznania, odsłanianie się, budowanie przynależności

WARSZTAT „NA ROZGRZEWKĘ”

• Krótki, wstępny warsztat negocjacyjny (czas: 20 minut), w grupach 3-osobowych – dwóch Negocjatorów oraz Obserwator. Zadaniem Obserwatora jest określenie, które z omówionych w poprzednim module technik zostały wykorzystane i z jakim skutkiem.

• Wspólna analiza, wnioski.

WARSZTAT Z KAMERĄ

• Studium przypadku – odgrywanie scenariuszy. Uczestnicy pracują w zespołach negocjacyjnych. Otrzymują opis sytuacji i czas na przygotowanie, a także pewne wskazówki od trenera, dotyczące wprowadzania elementów sytuacji stresującej. Następnie prowadzą negocjacje, które są nagrywane. Wspólna analiza, wnioski.

 

Dzień drugi:

GDY POJAWIA SIĘ NEGATYWNA EMOCJA

• Skupianie uwagi na istotnych interesach – czyli dlaczego ludzie przegrywają, gdy się obrażają? Analiza na przykładzie właśnie przeprowadzonego warsztatu.

• Co mówi negatywna emocja w przypadku, gdy nasz kontrahent usiłuje ją wzbudzić? Jak chcemy reagować? Jak myśleć o długofalowych konsekwencjach ewentualnej zgody lub odmowy?

WARSZTAT Z KAMERĄ

• Uczestnicy otrzymują nowe scenariusze z opisem ról oraz czas na przygotowanie. Jedna z grup będzie nastawiona na ograniczanie autonomii, druga otrzyma wskazówki, jak może sobie z tym faktem poradzić.

• Warsztat negocjacyjny

• Wspólna analiza, wnioski

OBRONA I POSZERZANIE WŁASNEJ AUTONOMII

• Kiedy sami nadmiernie ograniczamy własną autonomię?

• Kiedy naruszamy autonomię innych i co z tego wynika?

• Twórcze myślenie o problemach a poszerzanie własnej decyzyjności.

• Zachęcanie drugiej strony do otwartego mówienia o alternatywnych rozwiązaniach przed podjęciem decyzji.

• Burze mózgów w negocjacjach

• Ryzyko: kiedy nadmiar autonomii może przytłoczyć?

POSZANOWANIE CUDZEJ AUTONOMII

• ZSPPD, czyli Zawsze Skonsultuj się Przed Podjęciem Decyzji

• Ryzyko stosowania ZSPPD

• Kategorie ochrony autonomii uczestników negocjacji: informowanie, konsultacja, negocjacja (IKN)

• Radzenie sobie z naruszeniem własnej autonomii przez drugą stronę

WARSZTAT Z KAMERĄ – NEGOCJACJE TRÓJSTRONNE

• Uczestnicy prowadzą negocjacje według otrzymanych scenariuszy. Teraz jednak ich zadaniem będzie podjęcie decyzji, jaką kategorię ochrony autonomii zamierzają zastosować wobec określonych stron i dlaczego.

• Wspólna analiza, wnioski.

PODSUMOWANIE. SIŁA POZYCJI NEGOCJACYJNEJ

• Co się dzieje, gdy negocjatorzy rywalizują o pozycję? Alternatywy dla rywalizacji.

• Status społeczny jako sposób na docenienie pozycji negocjatora

• Komunikowanie własnej pozycji

• Ograniczenia naszej pozycji

• Dlaczego pozycja zawsze może ulec podwyższeniu lub obniżeniu?

• Wybór satysfakcjonującej roli (celowa, z osobistym znaczeniem, prawdziwa)

 

Więcej na http://kompetea.pl/psychologia-negocjacji.html

Najnowsze szkolenia:

Idealny przepływ materiałów – system ssący
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt: Idealny przepływ materiałów – system ssący

Mapowanie Strumienia Wartości
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie Mapowanie Strumienia Wartości.

NEGOTIATIONS - the practitioners’ game
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Zapraszamy na szkolenie z obszaru negocjacji, prowadzone przez trenera całościowo w języku angielskim "NEGOTIATIONS - the practitioners’ game".

Doskonalenie umiejętności menadżerskich
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Zapraszamy na warsztat z obszaru "Doskonalenie umiejętności menadżerskich".

Interpersonal communication (szkolenie w języku angielskim)
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalne prowadzone w całości w języku angielskim "INTERPERSONAL COMMUNICATION"

PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PROWADZENIE SPOTKAŃ – lider w roli facylitatora".

Przywództwo i zarządzanie zespołem
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM".

Psychologia negocjacji - sztuka przejmowania kontroli nad rozmówcą
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na warsztat z obszaru "Psychologia negocjacji - sztuka przejmowania kontroli nad rozmówcą" (warsztat z kamerą).

Rozwiązywanie konfliktów
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Rozwiązywanie konfliktów".

Skuteczna windykacja należności
Kompetea Sp. z o.o. / szkolenia doradztwo

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z obszaru "Skuteczna windykacja należności".

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.