Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

  • Termin: 2022-06-02 - 2022-06-02
  • Lokacja: Lublin, Lubelskie
  • Cena brutto: Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem. 390.00 195.00 zł (Rabat -50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KC Centrum Rozwoju

  • 44-295 Lyski, Śląskie
  • Kamionki 2
  • Telefon: 797 458 721 , 32 220 6826
  • Fax: 32 441 7476
  • Email: kontakt@szkolenia-kccr.pl
  • www: www.szkolenia-kccr.pl
Firma szkoleniowa KC Centrum Rozwoju

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie umożliwi nabycie wiedzy na temat skutecznych rozmów oraz umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z klientami. Uczestnicy poznają specyfikę psychologii konsumenckiej pod wpływem oddziaływania różnych procesów marketingowych. Opanują sprawne wybieranie metod i narzędzi sprzyjających profesjonalnej rozmowie handlowej oraz techniki asertywne wpływających na jakość obsługi klienta problematycznego. Poznają sposoby komunikacji werbalnej i niewerbalnej zwiększające efektywną komunikację sprzedażową.

 

 
PROGRAM SZKOLENIA
 

  • Zachowania klienta- czego się spodziewać i jak nad nimi panować (przykłady i analiza);
  • Osoby obecne w procesie decyzyjnym i zakupowym klienta (specyfikacja);
  • Dysonans pozakupowy (skutki i minimalizacja);
  • Czynniki wpływające na postępowanie klienta (potrzeby, motywy)- rozpoznanie poprzez przeformułowanie (warsztat);
  • Komunikacja handlowa- jak wyrażać sympatię w pracy z klientem poprzez budowanie optymizmu (warsztat);
  • Cechy trudnego klienta i asertywne radzenie sobie z nim- komunikacja pozytywna w sprzedaży (warsztat);
  • Techniki wywierania wpływu w komunikacji handlowej (techniki, zasady, metody)- radzenie sobie z manipulacją klienta (warsztat);
  • Standardy obsługi bezpośredniej i telefonicznej (przykłady);
  • Techniki asertywne wykorzystywane w konkretnych przykładach (warsztat).

Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych.

Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
 

PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB

PROMOCJA 4+1
Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.

PROMOCJA 50%
Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem. 


Wydarzenie zawiera:

szkolenie, dwudaniowy obiad,  indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia

 

Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@szkolenia-kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.

 


  • Ośrodek dydaktyczny KC Centrum Rozwoju
  • 20-001 Lublin, Aleje Racławickie 6
  • woj. Lubelskie
Termin: 2022-04-28 - 2022-04-28
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-04-28 - 2022-04-28
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-05-05 - 2022-05-05
Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-05-05 - 2022-05-05
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-05-05 - 2022-05-05
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-05-12 - 2022-05-12
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-05-12 - 2022-05-12
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-05-19 - 2022-05-19
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-05-19 - 2022-05-19
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-05-26 - 2022-05-26
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-05-26 - 2022-05-26
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-06-02 - 2022-06-02
Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2022-06-02 - 2022-06-02
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 390.00 195 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Najnowsze szkolenia:

Efektywna obsługa trudnego klienta- dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających
KC Centrum Rozwoju

Dwudniowe szkolenie warsztatowe kładzie szczególną uwagę na możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompleksowej obsługi klienta zewnętrznego oraz poznania metod i narzędzi nieodzownych w budowaniu pozytywnej komunikacji z klientem.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Negocjacje i psychomanipulacje
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych
KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem
KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwa
KC Centrum Rozwoju

Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.

Kompendium zarządzania- dwudniowe warsztaty kierownicze
KC Centrum Rozwoju

Celem szkolenia jest ukazanie technik kształtowania postaw i podnoszenia umiejętności kierowniczych poprzez budowanie poczucia odpowiedzialności za grupę. Kładzie szczególny nacisk na możliwości zbudowania zgranego i dobrze funkcjonującego zespołu

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, obsługa klienta, negocjacje, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, Lublin. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.