Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, HR, menedżerskie, kierownicze, Kraków. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-12-24

Było:1550zł

Jest:1395zł

Podstawowe informacje

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

  • Termin: 2017-12-18 - 2017-12-19
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1820.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem>>>

 

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

 

Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
  • Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele
  • Zastosować zasady motywowania pracowników
  • Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne
  • Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące
  • Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie
  • Ominąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowania
  • Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego
  • Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów


Program szkolenia

  1. Zespół
    • Budowanie autorytetu
    • Efektywny zespół – różnorodność ról
    • Autodiagnoza własnej roli w zespole
    • Lider zespołu – zadanie / zespół / jednostka
  2. Przywództwo w obliczu zmian w organizacji
  3. Motywowanie
    • Podstawowe teorie motywacyjne i ch praktyczne zastosowanie
      • Teoria Maslowa
      • Teoria Herzberga
    • Zasady motywowanie pracowników
      • Motywowanie przez nagradzanie i karanie
      • Pomysły na działania motywujące
    • Motywowanie pracownika w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego (K. Blanchard)
    • Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory)
    • Systemy motywacyjne
      • Motywacyjny system wynagradzania za pracę
      • Planowanie ścieżek rozwoju i kariery
      • Zaangażowanie stopniowane
    • Błędy w motywowaniu pracowników
    • Reguły skutecznego motywowania
    • System oceny pracowników, jako element motywowania
  4. Zarządzanie sytuacyjne
    • Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
    • Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem
      • Efektywna rozmowa
      • Etapy prowadzenia rozmowy
  5. Sztuka delegowania zadań
    • Wyznaczanie celów (SMART)
    • Proces delegowania i jego procedura
    • Czynniki sukcesu w delegowaniu
    • Elementy, które można delegować
    • Granice delegowania
    • Opory przeciwko delegowaniu
    • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
    • Komunikacja w procesie delegowania
    • Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu
  6.     Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
    • Informacja zwrotna
    • Pytania i parafrazy
    • Stawianie granic i sztuka mówienia „NIE”
    • Sztuka czynienia ustępstw
  7.  Szef coachem, mentorem, liderem

 

Szkolenie prowadzi:
Aleksandra Chrapko

Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.

 


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg.
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

 

  • Hotel w centrum
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2017-11-27 - 2017-11-28
Lokacja: Zakopane, Małopolskie
Cena: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2018-03-12 - 2018-03-13
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2018-06-11 - 2018-06-12
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Inwentaryzacja roczna
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przybliżenie przepisów prawa rachunkowego oraz dobrych praktyk stosowanych w procesie inwentaryzacji, udzielenie wsparcia w rozwiązywaniu problemów inwentaryzacyjnych oraz unikaniu popełniania błedów.

Awans na menedżera - jak sprostać wyzwaniom nowej roli? Trening umiejętności menedżerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Przed menedżerami stoi wiele zadań. Niektóre z nich związane są organizacją pracy, inne z dużo trudniejszym obszarem - relacjami. Jak sprawić, żeby nasi pracownicy czuli się zmotywowani i odpowiedzialni za całość zespołu?

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE – jak budować sukces swojego działu, oddziału i całej firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla zarządzania.

Bilans za 2016 rok
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie jest dedykowane dla osób zajmujących się sporządzaniem sprawozdań finansowych i zamknięciem ksiąg rachunkowych.

Bilans zamknięcia za 2016 r. w jednostkach sektora finansów publicznych (JSFP)
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest podniesienie i uporządkowanie wiedzy uczestników w obszarze szczególnych zasad rachunkowości budżetowej w zakresie prawidłowej ewidencji księgowej.

Kontrola urzędu - aspekty psychologiczne i komunikacyjne
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wypracują metody zarządzania emocjami i radzenia sobie ze stresem.Wypracują zachowania pożądane w pracy zespołowej podczas kontroli.

Zasady stosowania przepisów kancelaryjnych i archiwalnych w świetle obowiązującego prawa archiwalneg
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie skierowane jest do pracowników organów administracji publicznej, rządowej, samorządowej i specjalnej.

HR Business Partner - HR JAKO STRATEGICZNY PARTNER BIZNESOWY
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dlaczego dział HR jest dziś tak ważny?Jak dział HR może wspomagać budowanie wartości firmy?

Prawo budowlane po nowelizacji - zasady i procedury przygotowania i realizacji inwestycji budowlanej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

1. Poznanie i zdobycie umiejętności w zakresie wykorzystania praktycznych procedur w praktyce przygotowania się do podpisania umowy o roboty budowlane, oraz prawidłowości w dziedzinie skutecznych negocjacji.

Zarządzanie logistyką i łańcuchem dostaw (Supply Chain Management)
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Zarządzanie logistyką i łańcuchem dostaw (Supply Chain Management)>>> Cele szkolenia:zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie: tworzenia strategii w (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.