Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Przywództwo sytuacyjne w zarządzaniu zespołem różnorodnym

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Przywództwo sytuacyjne w zarządzaniu zespołem różnorodnym>>>

 

Przywódca to osoba mająca duży wpływ na podwładnych, którzy wykonują polecenia pożądane przez szefa ze względu na więzi, jakie ich łączą. Przywództwo charakteryzuje się wyjątkowymi cechami osoby, której inni skłonni są zaufać i podporządkować się dobrowolnie. Te cechy można w sobie kształtować.


"Wielcy liderzy nie wykorzystują ludzi po to, aby sami mogli wygrywać. Przewodzą ludziom, aby odnosić wspólne zwycięstwa."

John C. Maxwell


Umiejętność przywództwa jest stawiana na najwyższym poziomie kompetencji managerskich. Nad czym trzeba pracować, kiedy ktoś chce zostać rzeczywistym przywódcą, a nie tylko mianowanym?
Zadanie jest jeszcze trudniejsze, gdy zarządzamy zespołem różnorodnym, a takie zespoły są najczęściej spotykane, właściwie można powiedzieć, że zespół jednorodny nie istnieje, bo jeśli wszyscy członkowie zespołu mają takie same kwalifikacje, to każdy jest innym człowiekiem o odmiennej osobowości, doświadczeniach, wiedzy czy w różnym wieku. Wyzwanie jest więc duże.


Cele szkolenia:

  • Zwiększenie własnej efektywność  i skuteczność, dzięki wykorzystywaniu podstawowych kompetencji przywódczych.
  • Analiza własnego stylu menedżerskiego.
  • Budowanie autorytetu przywódcy.
  • Poznanie metod wzrostu efektywności  różnorodnych pracowników i zespołów.
  • Skuteczne  porozumiewanie się ze współpracownikiem,  aby efektywniej zrealizować cele.


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Dowiesz się na jakim poziomie przywództwa jesteś według metodologii Maxwella.
  • Poznasz kierunki i metody rozwoju swojego przywództwa..
  • Będziesz potrafił skutecznie budować swój autorytet.
  • Nabędziesz umiejętność identyfikowania różnorodności w zespole i zastosowania jej do efektywnego osiągania celów.
  • Będziesz wiedział na co zwrócić uwagę motywując członków różnorodnego zespołu.


Szkolenie polecamy dla:

  • Kadry kierowniczej, menedżerów wszystkich szczebli.
  • Osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność przywódczą.
  • Wszystkich  osób, które w  swojej pracy zarządzają  lub będą zarządzać ludźmi.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • praca warsztatowa wraz z krótkimi wykładami w celu przekazania niezbędnej wiedzy,
  • ćwiczenia,
  • wymiana doświadczeń,
  • analizy przypadków,
  • dyskusje kierowane,
  • gry szkoleniowe.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I. CZYM JEST PRZYWÓDZTWO?

  1. Pięć poziomów przywództwa według Maxwella
    • Stanowisko otrzymane i zadania na nim
    • Budowanie dobrych relacji z ludźmi, aby współpracowali
    • Skuteczność w działaniu
    • Rozwój podwładnych
    • Osobisty autorytet
  2. Na jakim poziomie przywództwa jestem?
  3. Analiza własnego stylu menedżerskiego. Moje osobiste preferencje w kierowaniu organizacją

 

MODUŁ II. BUDOWANIE AUTORYTETU

  1. Źródła autorytetu
  2. Jak budować autorytet poprzez podejmowanie decyzji (podejmowanie trudnych decyzji, podejmowanie decyzji według modelu  Vrooma-Yettona-Jago; model podejmowania decyzji zarządczych w oparciu o technikę 635)
  3. Autorytet, a trudne rozmowy z pracownikami. Jak je przeprowadzić aby nie stracić autorytetu?
  4. Autorytet odatrybutowy

 

MODUŁ III. BUDOWANIE WIZERUNKU LIDERA

  1. Spójność przekazu i postawy
  2. Opanowanie stresu w sytuacjach trudnych
  3. Wystąpienia publiczne przed większą grupą pracowników

 

MODUŁ IV. ANALIZA I DIAGNOZA SWOJEGO ZESPOŁU W KONTEKŚCIE RÓŻNORODNOŚCI

  1. Test - teoria X i Y McGregora - style pracy ludzi i jak z kim postępować jako menedżer, zastosowanie odpowiednich stylów kierowania
  2. Analiza poziomu zaawansowania wiedzy i umiejętności poszczególnych pracowników w odniesieniu do określonych zadań. Etapy rozwoju pracownika w procesie realizacji celu i dostosowanie stylu zarządzania - przywództwo sytuacyjne według Blancharda
  3. Style komunikacyjne - każdy komunikuje się inaczej
  4. Moje oczekiwania wobec zespołu

 

MODUŁ V. WYZNACZANIE CELÓW I PRIORYTETÓW

  1. Priorytetyzacja zadań
  2. Wyznaczanie celów metodą SMART. Motywowanie poprzez cele
  3. Zarządzanie przez cele - wyznaczania celów, budowanie mierników
  4. Delegowanie zadań. Trudności w delegowaniu i jak je pokonać
  5. Monitorowanie i rozliczanie celów
  6. Informacja zwrotna na każdym etapie realizacji celów

 

MODUŁ VI. MOTYWOWANIE I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW W ZESPOLE RÓŻNORODNYM

  1. Czym jest zaangażowanie a czym motywowanie?
  2. Jak budować zaangażowanie pracowników - 12 pytań Gallupa
  3. Co kogo motywuje, piramida Maslowa
  4. Dwuczynnikowa teoria F. Herzberga - czynniki motywujące i czynniki higieny
  5. Rozmowy motywujące
  6. Automotywacja menedżera i jej wpływ na zaangażowanie zespołu
  7. Dekalog motywowania - praca grupowa
  8. Burza mózgów na temat sposobów motywowania pozafinansowego dostępnych dla menedżerów w ich realności zawodowej


Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Nowicka-Przyborska

Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). 
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

 

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Przywództwo sytuacyjne w zarządzaniu zespołem różnorodnym, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, HR, menedżerskie, kierownicze, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.