Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Przywództwo (leadership). Szkolenie dla profesjonalnych menadżerów

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 7980.00 6980 zł (Rabat -1000zł)
  • Cena brutto: 8585.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Przywództwo (leadership) jest jednym z nowoczesnych modeli managerskich uzupełniających a czasami nawet wypierających tradycyjne standardy zarządzania. Przywództwo zazwyczaj jest kojarzone z kierowaniem zespołem pracowników, jednak z powodzeniem jest stosowane również na poziomie organizacji (przedsiębiorstwo, piony organizacyjne).

Przywództwo w praktyce pozwala na osiąganie ambitnych celów w sposób wyjątkowo skuteczny. Jest to możliwe dzięki efektywnemu i elastycznemu wykorzystaniu potencjału zespołu pracowniczego, firmy jako organizacji i kadry managerskiej.

Podczas prowadzenia spotkań firmowych, przekazywania i podejmowania decyzji, prowadzenia rozmów z zespołem, a także po to, żeby motywować ludzi, może przydać się - jak to się mówi: "naturalne przywództwo", czyli umiejętności kierowania trudnymi spotkaniami i rozwiązywania konfliktów, praktyczne narzędzia mediacji, odwaga i pewność w relacjach interpersonalnych.

Co wyróżnia nasze szkolenie z przywództwa na tle innych?

Wśród wielu narzędzi wzmacniania efektywności lidera na szkoleniu z przywództwa będziesz miał / -ą okazję poznać i przećwiczyć:

  • narzędzia mentoringowe i coachingowe stosowane w przywództwie,
  • dwa rodzaje interwencji wobec zespołu (angażujące i frustrujące),
  • styl inspirowania ludzi,
  • a także model podejmowania decyzji.

Ostatnim, bardzo cennym, elementem naszego szkolenia z przywództwa są indywidualne konsultacje z trenerem, prowadzone dla zainteresowanych uczestników.


Program:


1. POZIOMY KOMPETENCJI PRZYWÓDCY

  • Profil kompetencji przywódcy, różnice między przywództwem a zarządzaniem
  • Nieoceniający styl komunikowania się z ludźmi, komunikat Ja
  • Bariery w komunikacji
  • Podmiotowe a przedmiotowe traktowanie pracownika
  • Wpływ sposobu tworzenia relacji z ludźmi na autorytet
  • Paradygmaty w myśleniu o sobie samym i ich zmiana wg. S. Coveya

2. OBLICZA AUTORYTETU LIDERA

  • Analiza przypadku - co wpływa na autorytet?
  • Czy budowania autorytetu można się nauczyć?
  • W czym i komu pomaga autorytet szefa?
  • Rodzaje wizerunku liderów, naturalna ekspresja w wyrażaniu siebie i droga do jej osiągnięcia
  • Jak zyskać autorytet po awansie z równorzędnego stanowiska?

3. LIDER A WŁADZA W FIRMIE

  • Podstawowe zasady budowania wizerunku managerskiego
  • Prowadzenie spotkań i prezentacji z większą ilością uczestników
  • Umacnianie autorytetu podczas spotkań z zespołami
  • Key Opinion Liders i współpraca z liderami
  • Sposoby sprawowania władzy i ich wpływ na autorytet
  • Własny wizerunek a rzeczywistość, czyli kiedy wizerunek staje się przeszkodą na drodze budowania autorytetu

4. EFEKTYWNOŚĆ, PRZEKAZYWANIE CELÓW, A WYRAZISTA WIZJA PRZYWÓDZTWA

  • Proaktywność w zespole, jak ją wspierać?
  • Jak radzić sobie z postawami biernymi w zespole?
  • Wizja przyszłych owoców własnego przywództwa
  • Strategie priorytetów i radzenia sobie z natłokiem zadań
  • Uzyskiwanie spójności życia zawodowego i pozazawodowego jako źródło efektywności lidera

5. SPOSOBY DECYDOWANIA LIDERA

  • Model MUD© (na podst. C. Rogers)
  • Konflikty w podejmowaniu decyzji przywódczych
  • Decyzje osobiste, w jaki sposób decydujemy na co dzień i jak możemy sobie pomóc

6. TECHNIKI MOTYWOWANIA, MENTORINGU INSPIRACYJNEGO I COACHINGU

  • Czynniki motywującego zadania wg. Hackamna i Oldchama
  • Trzy główne motywatory pracownika
  • Teoria Herzberga v. Piramida Maslowa
  • Zarażanie pozytywnymi emocjami i teoria memów
  • Wykorzystanie Action Learning w organizacji - studium przypadku
  • Techniki Mentoringowe w pracy managera, kto i w jaki sposób może stać się mentorem
  • Techniki i Pytania Coachingowe w pracy managera

7. ĆWICZENIE STYLU ANGAŻUJĄCEGO I FRUSTRUJĄCEGO

  • Przekazywanie wzmacniającej informacji zwrotnej
  • Angażowanie w proaktywne zachowania i działania
  • Umiejętność konfrontowania z faktami
  • Przekazywanie trudnych komunikatów w sposób wzmacniający

8. POCHWAŁY, REPRYMENDY I FUNKCJE KONTROLNE

  • Wyznaczenie granic przez szefa i obszarów odpowiedzialności pracowników
  • Komunikaty managerskie. Reprymenda. Pochwała
  • Sprawowanie kontroli przez managera
  • Systemy delegowania kontroli

9. PSYCHOLOGIA ZESPOŁU

  • Jawny i ukryty cel grupowy
  • Rodzaje zespołów - jak spowodować, aby twój zespół był zespołem pracy
  • Nieformalne role grupowe
  • Fazy Rozwoju Zespołu wg. K. Blancharda i inne
  • Definiowanie fazy rozwoju własnej grupy zadaniowej
  • Zastosowanie adekwatnego stylu przywództwa

10. ROZWIĄZYWANIE KRYZYSÓW, PROWADZENIE MEDIACJI

  • Rodzaje kryzysów i ich przyczyny
  • S. Jobs, Apple - studium przypadku
  • Unikanie kryzysów i "zamiatanie pod stół" przyczyny problemów
  • Bezpośredni atak na osobę managera
  • Twoja postawa w rozwiązywaniu kryzysu i trudności z kryzysem pojawiające się w twoim zespole
  • Sterownik Zarządzania Emocjami© w sytuacjach konfliktowych
  • Sposoby rozwiązywania kryzysów zespołowych
  • Praktyczne Narzędzia Mediacyjne do zastosowania w krótkim czasie w zespole

11. BUDOWANIE AUTORYTETU, PEWNOŚCI SIEBIE I EFEKTYWNOŚCI PRZYWÓDCY

  • Postawy życiowe wg. Harrisa
  • Analiza transakcyjna (na podst. E. Bearne)
  • Postawa uległa i jej geneza
  • Źródła siły, pewności siebie, poczucie wartości
  • Twoje mocne prawa asertywne i deficyty praw
  • Prawo do własnej złości
  • Kontakt z własnymi emocjami
  • Asertywne wyrażanie emocji
  • Asertywne wyrażanie złości
  • Asertywne wyrażanie innych emocji
  • Klaryfikacja asertywna
  • Obrona przed krytyką i stawianie granic

12. PODSUMOWANIE. KONSULTACJE INDYWIDUALNE DLA ZAINTERESOWANYCH UCZESTNIKÓW SZKOLENIA

Zobacz pełny program i korzyści ze szkolenia Przwództwo (Leadership). Szkolenie dla profesjonalnych managerów.

Najnowsze szkolenia:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie zaawansowane" jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym.

MATEMATYKA HANDLOWA. Jak zwiększyć rentowność sprzedaży i skuteczność negocjacji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Matematyka handlowa, to zestaw podstawowych kompetencji z zakresu finansów, które są potrzebne do prowadzenia działań w obszarze handlu, sprzedaży, negocjacji.

PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Warsztaty z wykorzystaniem MS Excel
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Planowanie Sprzedaży. Warsztat z wykorzystaniem MS Excel" ma na celu zaprezentowanie sposobów i metod profesjonalnego planowania sprzedaży (m.in. prognozowania sprzedaży i określenia popytu rynkowego na oferowane...

TECHNIKI OBRONY CENY
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny".

Jak manager powinien radzić sobie ze stresem własnym i pracowników? [webinar]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie.

PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw. "Krwioobiegiem" łańcucha dostaw jest transport. Żadna firma nie może egzystować bez "krwioobiegu" jakim jest ten system.

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży.

ZARZĄDZANIE KOSZTAMI LOGISTYKI. Metody identyfikacji, kalkulacji i optymalizacji kosztów logistyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Koszty logistyki, w tym m.in. koszty magazynowania oraz koszty związane z utrzymaniem zapasów wpływają na wynik finansowy i bilans przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą logistykę...

MAGAZYN KONSYGNACYJNY (SKŁAD KONSYGNACYJNY). Zarządzanie, zalety i wady
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Magazyn konsygnacyjny (Skład Konsygnacyjny). Zarządzanie, zalety i wady" usystematyzuje wiedzę każdej osoby, która spotyka się z zagadnieniami współpracy z partnerem zagranicznym w zakresie eksportu lub importu...

AUTOPREZENTACJA. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i świadomie zbudować wokół siebie efekt aureoli (anielski efekt halo).

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów np. biznesowych. Ze względu na swój relacyjny charakter networking staje się niezwykle ważnych, wręcz nie zastąpionym...

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Przywództwo (leadership). Szkolenie dla profesjonalnych menadżerów, Szkolenie Dział Personalny HR, Menedżerskie, praca w zespole, przywództwo, zarządzanie zespołem, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, . zamkniete, e-learning

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.