Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Przedstawiciel handlowy- jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem?

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 510786820
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: karina.lniska@adept.pl
  • www: www.adept.pl
Firma szkoleniowa ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Informacja o szkoleniu

Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu otwartym z tego zakresu (szkolenia otwarte odbywają się Gdańsku) prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: karina.lniska@adept.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.


Adresaci szkolenia

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników niższego szczebla placówek usługowych, w szczególności do osób młodych, przygotowujących się do pracy jako przedstawiciele handlowi oraz osób pracujących w dziale sprzedaży i obsługi klienta.


Cel szkolenia

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych, budowanie wizerunku profesjonalnego partnera w długotrwałych relacjach z klientem, poznanie aktywnych metod sprzedaży, technik wpływu społecznego oraz zachowań asertywnych.


Program szkolenia

Program szkolenia zakłada kilka bloków tematycznych (w zależności od potrzeby szkoleniowej, mozliwość rozwinięcia danego bloku)

1) Przygotowanie do pracy:
a) Dobra organizacja czasu pracy
b) Prospecting - jako sztuka poszukiwania klientów
c) Metody tworzenia baz danych, z jakich informacji powinna składać się poprawna baza

2) Kontakt telefoniczny z klientem:
a) Jak się przygotować do rozmowy telefonicznej
b) Jak zadawać pytania
c) Z kim się kontaktować
d) Jak ”przejść sekretarkę” w firmie aby dostać się do osoby decyzyjnej
e) Na co zwracać szczególną uwagę podczas kontaktu telefonicznego

3) Pierwsze spotkanie z klientem:
a) Jak się przygotować do spotkania ”face to face”
b) Efekt pierwszego wrażenia
c) Sposoby radzenia sobie z trudnościami podczas spotkania
d) Identyfikacja potrzeb
e) Sprzedaż językiem korzyści
f) Techniki wpływu społecznego
g) Budowa dobrej prezentacji, umiejętność prezentowania

4) Trudne sytuacje w kontaktach handlowych:
a) Radzenie sobie z zastrzeżeniami 
b) Wyjaśnienie pojęcia asertywności
c) Techniki zachowań asertywnych
d) Porównanie asertywności oraz innych typów zachowania

5) Domykanie kontaktu handlowego:
a) Wyczucie odpowiedniego momentu sprzedażowego
b) Na co zwracać uwagę podczas procesu sprzedaży
c) Sposoby finalizacji sprzedaży 
d) Relacje po sprzedażowe
e) Obsługa klienta w sytuacji reklamacyjnej

Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi trener i konsultant specjalizujący się w strategicznych aspektach działań marketingowych, sprzedaży bezpośredniej i windykacji należności. Od 2005 roku Prezes Zarządu jednej z większych ogólnopolskich instytucji finansowych, twórca i założyciel sieci sprzedaży zewnętrznej dla jednego z wiodących Banków w Polce.  Brał udział w realizacji wielu projektów miedzy innymi twórca systemu franczyzowego encore travel. W ostatnim czasie  kształcił swoje umiejętności związane z przygotowaniem i prowadzeniem szkoleń na zamówienie (m.in. projekt współfinansowany w ramach UE „ Przyszłość z pasją”).


Opis metodyki szkolenia

Wykład, prezentacja, dyskusja.


Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Najnowsze szkolenia:

Finanse dla niefinansistów
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów.

Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiem
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów.

Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne.

Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im.

Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory.

E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJA
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu.

Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych

Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych

Rezydent biur podróży
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Rezydent biur podróży

VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCH
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT.

Więcej...

Najnowsze kursy:

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruc
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Przedstawiciel handlowy- jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem?, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, autoprezentacja, efektywna komunikacja, techniki sprzedaży, obsługa klienta, . zamkniete

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.