Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

PROMOCJE W SKLEPIE - STRATEGIE WYRÓŻNIANIA PRODUKTÓW I MATERIAŁY POS

  • Termin: 2022-10-24 - 2022-10-25
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 950.00 zł
  • Cena brutto: 1168.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

 

SZKOLENIE ORGANIZOWANE W SALI SZKOLENIOWEJ W WARSZAWIE
Zapewniamy również: lunche oraz catering podczas przerw kawowych

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ NA SZKOLENIU?

  • Dowiesz się jak stosować kreatywne rozwiązania wyróżniania produktów w sklepie, nie tylko obniżając radykalnie ceny.
  • Jakimi sposobami zaskoczyć klienta i przyciągnąć jego uwagę?
  • Dowiesz się, jakie są główne błędy przy organizowaniu akcji promocyjnych i jak wpływają na rentowność
  • Poznasz sposoby zwiększania sprzedaży dzięki akcjom promocyjnym bez utraty marży
  • Poznasz metody zdobycia lojalnych klientów, którzy będą wracać do danego punktu handlowego
  • Nauczysz się używać mechanizmów promocji sprzedaży m.in. re-sell, up-sell, add-sell czy cross-sell
  • Zapoznasz się z podstawowymi zasadami psychologii sprzedaży i dowiesz się, jak wykorzystać fakt, że kliencie nie kupują racjonalnie
  • Na szkoleniu omówimy 7 etapów procesu budowania promocji oraz przejdziemy przez proces identyfikacji persony.
  • Nauczysz się lepiej wykorzystywać i eksponować materiałów POS oraz ich efektywność

PROGRAM SZKOLENIA:
PROMOCJA - STRATEGIE WYRÓŻNIANIA PRODUKTÓW

MODUŁ 1
Proces budowania efektywnych promocji.

  • Dane firm badawczych i niezbędna analityka do organizowania akcji marketingowych. Rodzaje akcji marketingowych w rynku - przegląd
  • Efektywność materiałów POSM, a określony ROI działań trade marketingowych
  • Mity dotyczące promocji np. promocja równa się obniżce cenowej, klienci kupują tylko tanie produkty.
  • 7 etapów procesu budowania skutecznych promocji
  • Budowanie persony (odbiorcy materiału POSM
  • Cele promocji z punktu widzenia producenta i sklepu
  • 10 najczęstszych błędów w organizowaniu promocji
  • Ćwiczenie: przygotowanie akcji marketingowej na podstawie założonego case study

MODUŁ 2
Rodzaje promocji

  • 8 najważniejszych funkcji promocji
  • Promocje cenowe - zalety i korzyści dla klienta, sklepu i producenta
  • Promocje niecenowe - czy w ogóle istnieją? Jak je organizować skutecznie, aby nie obniżać marży?

MODUŁ 3
Oznaczenia promocji

  • Efektywność wizerunkowa promocji
  • Sposoby pokazywania produktów w materiałach reklamowych np. gazetki, plakaty

MODUŁ 4
Miejsce pokazywania promocji

  • Gorące miejsca na pokazanie promocji a floorplan sklepu
  • Promocje, których klient nie zauważy
  • Wyróżnienia produktów w regale.

MODUŁ 5
Wybór i ocena materiału POS w odniesieniu do celu produktu

  • Rodzaje materiałów POS - praktyczne przykłady
  • Case study - przykłady rozwiązań i osiąganych efektów po zastosowaniu odpowiedniego materiału POS
  • Analiza wskaźnikowa efektywności poszczególnych materiałów POS
  • 10 najważniejszych wskaźników marketingowych w zależności od założonej strategii oraz celów jednostkowych

 

Zamów szkolenie przez stronę: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/promocje-pos/

  • Golden Floor
  • Warszawa, Al.Jerozolimskie 123A
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowego
Akademia Marketingu ATRIUM

Jesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwrócą się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie.

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Akademia Marketingu ATRIUM

Rozwijasz się i chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek. Potrzebujesz solidnego przygotowania z zarządzania produktem? Wystarczą dwa dni praktycznego szkolenia z Akademią Marketingu ATRIUM.

NADZÓR I ORGANIZACJA GIER HAZARDOWYCH, LOTERII I KONKURSÓW
Akademia Marketingu ATRIUM

WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017. Gwarantujemy zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów.

Podstawy marketingu
Akademia Marketingu ATRIUM

Nowoczesny marketing dla niezaawansowanych. Podstawy marketingu. Kurs. Szkolenie.

Twórz kreatywne reklamy
Akademia Marketingu ATRIUM

Cel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...)

FIRMA NA LINKEDIN ORAZ LINKEDIN ADS
Akademia Marketingu ATRIUM

W trakcie szkolenia:bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkoleniapraktyczne ćwiczenia i zadaniadyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. przewidziane przerwy (...)

Grafika w reklamie
Akademia Marketingu ATRIUM

SZKOLENIE DLA SOCIAL MEDIA MARKETERÓW / WEBDESIGNERÓW. PROJEKTOWANIE REKLAM

JAK KONTROLOWAĆ I WSPÓŁPRACOWAĆ Z AGENCJĄ REKLAMOWĄ
Akademia Marketingu ATRIUM

Współpraca na linii Klient – Agencja oraz Agencja - Klientczyli jak doprowadzić do harmonijnej i skutecznej współpracy?

PODSTAWY WORDPRESSA - TWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ WWW
Akademia Marketingu ATRIUM

PODSTAWY WORDPRESSA - TWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ WWW

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



PROMOCJE W SKLEPIE - STRATEGIE WYRÓŻNIANIA PRODUKTÓW I MATERIAŁY POS, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, zarządzanie, handlowe, sprzedaż, marketing/reklama, obsługa klienta, visual merchandising, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.