Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

PROMOCJA NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH. EKSPORT KOSMETYKÓW DO USA

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 510786820
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: karina.lniska@adept.pl
  • www: www.adept.pl
Firma szkoleniowa ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Informacja o szkoleniu

Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu z tego zakresu to prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: paulina.kasprzak@.info.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.


Adresaci szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla handlowców, pracowników firmy obsługujących transakcje międzynarodowe, pracowników działu marketingu.

 

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami i kierunkami prowadzenia działalności marketingowej w środowisku międzynarodowym, zwrócenie uwagi na istotne czynniki kształtujące otoczenie przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych: polityczne, ekonomiczne, socjo-kulturowem i technilogiczne.

Szczególna uwaga zostanie poświęcona prowadzeniu badań marketingowych, analizie potencjalnych rynków zbytu oraz działalności w zakresie promocji produktów na wybranych rynkach.

Jako przykładowy rynek zbytu zostanie zaprezentowany rynek USA, przedstawiona aktualna sytuacja na północnoamerykańskim rynku wyrobów kosmetycznych. Zostana przedstawione wymagania prawne, spełnienie których umożliwi firmie prowadzenie działań proeksportowych na rynku USA oraz możliwości rozszerzenia działalności na inne państwa NAFTA (North American Free Trade Area).

 

Ramowy program szkolenia 

1. Wprowadzenie:

- Strategia eksportu i jakie jest jej znaczenie dla firmy,

- Eksport jako strategia poszerzenia rynku,

- Strategie krótko i średnioterminowe,

- Uwarunkowania decyzji o rozpoczęciu działalności gospodarczej za granicą.

 

2. Wybór rynków eksportowych, metody badania rynku, ustalanie źródeł oraz zdobywanie niezbędnych informacji o rynku i potencjalnych partnerach handlowych:

- Ustalanie celów marketingowych w sferze międzynarodowej,

- Przyjęcie programu i harmonogramu działań,

- Koszty wejścia na rynek zagraniczny,

- Analiza rynku branżowego.

 

3. Analiza otoczenia. Metoda porównawcza PEST:

- Środowisko polityczne,

- Środowisko ekonomiczne,

- Środowisko społeczno-kulturowe,

- Środowisko technologiczne.

 

4. Ocena pozycji konkurencyjnej na wybranym rynku zagranicznym:

- Konkurencyjne bariery wejścia na rynek,

- Koszty adaptacji produktów i działań promocyjnych,

- Zasady oceny potencjalnego popytu na produkty w eksporcie,

- Prognoza sprzedaży w stosunku do konkurencji.

 

5. Strategie eksportowe - wybór właściwej strategii wejścia na rynek oraz formy handlu zagranicznego.

 

6. Tworzenie, rozwój i komercjalizacja produktów na rynku międzynarodowym:

- Istota i zakres produktu,

- Struktura produktu,

- Tworzenie, pozycjonowanie i rozwój produktu na rynku międzynarodowym,

- Miedzynarodowy cykl życia produktu,

- Standaryzacja produktu i jego adaptacja.

 

7. Rodzaje kampanii promocyjnych i reklamowych produktu na rynkach zagranicznych:   

- Jednolita kampania reklamowa z rynkiem krajowym,

- Kampania reklamowa dostosowana do rynku lokalnego.

 

8. Zasady wyboru mediów w celach reklamowych w zależności od rodzaju produktu:

- Media publiczne oraz reklama w prasie branżowej,

- Wykorzystanie współczesnych technologi informatycznych,

- Marketing bezpośredni oraz targi i wystawy,

- Prezentacje i szkolenia dla dystrybutorów.

 

9. Rynek kosmetyków i produktów do pielęgnacji ciała w USA:

- Struktura branży. Cykl branży,

- Koncentracja, konkurencja, główni uczestnicy rynku, kierunki importu i eksportu,

- Bariery wejścia na rynek kosmetyków i produktów do pielęgnacji ciała,

- Wsparcie producentów branży,

- Czynniki kształtujące popyt na wyroby kosmetyczne oraz produkty do pielęgnacji ciała w USA,

- Kanały dystrybucyjne, obszary geograficzne i ich udział w sprzedaży,

- Potencjalni odbiorcy polskich wyrobów kosmetycznych w USA,

- Nowe trendy na rynku kosmetycznym,

- Regulacje na rynku kosmetyków w USA,

- Rejestracja kosmetyków w USA,

- Bezpieczeństwo i etykietowanie kosmetyków,

- Korzyści dla polskich przedsiębiorstw z podpisania porozumienia handlowego między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi (TTIP - Transatlantic Trade and Investment Partnership).

 

10. Odpowiedzi na pytania. Dyskusja.

 

 

Informacja o prelegencie

Specjalista w dziedzinie handlu zagranicznego i polityki międzynarodowej. Ukończył Wydział Politologii w Wyższej Szkole Dziennikarskiej im. M. Wańkowicza w Warszawie oraz UMCS w Lublinie ze specjalizacją Stosunki Międzynarodowe, a także studia podyplomowe z Handlu Zagranicznego w Lubelskiej Szkole Biznesu. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu zajęć oraz praktyczną znajomość obsługi transakcji zagranicznych (ponad 15 lat pracy w charakterze specjalisty ds. eksportu, importu).
Pracował w działach handlu zagranicznego takich firm jak Firma Cukiernicza „Solidarność”, Intrall Polska, Makrochem, Przedsiębiorstwo Zagraniczne CORMAY, RESTA S.A., Agencja Zaopatrzenia Technicznego REALL, w których zdobył ogromne doświadczenie zawodowe w zakresie praktycznej realizacji transakcji eksportowo-importowych, kwestiach logistyki międzynarodowej.
Jest wykładowcą na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz prowadzi zajęcia w Akademii Handlu Zagranicznego w Lublinie. Doktorant Wydziału Politologii UMCS w Lublinie, Zakład Stosunków Międzynarodowych, Członek Polskiego Towarzystwa Badań Międzynarodowych.
W 2004 roku na łamach kwartalnika gospodarczego "Rynki Terminowe" (4/04) opublikowano artykuł trenera poświęcony zarządzaniu ryzykiem w handlu zagranicznym. We współpracy z wydawnictwem "Wiedza i Praktyka" w grudniu 2006 roku w Biuletynie Eksport-Import ukazał się jego artykuł dotyczący stosowania akredytyw i innych form rozliczeń finansowych w transakcjach międzynarodowych. Współpracuje z portalem Eksportuj.pl.
Prowadzi zajęcia w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, niektóre tematy w języku angielskim.

 

Opis metodyki szkolenia

Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies.


Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Najnowsze szkolenia:

Finanse dla niefinansistów
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów.

Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiem
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów.

Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne.

Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im.

Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory.

E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJA
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu.

Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych

Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych

Rezydent biur podróży
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Rezydent biur podróży

VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCH
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT.

Więcej...

Najnowsze kursy:

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruc
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



PROMOCJA NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH. EKSPORT KOSMETYKÓW DO USA, Szkolenie Marketingowe, Marketingowe, Sprzedaż, Sprzedaż, reklama, reklama, sprzedaż, sprzedaż, inne, inne, handlowe, handlowe, marketing/reklama, marketing/reklama, zarządzanie sprzedażą, zarządzanie sprzedażą, . zamkniete

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.