Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Project Manager – skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

  • Termin: 2019-04-16 - 2019-04-17
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na  naszą stronę internetową:

Project Manager – skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów>>>

 

Intensywny trening dla kierowników projektów, który pozwoli na wzmocnienie kompetencji miękkich niezbędnych do sprawnego realizowania projektów. Główny nacisk podczas warsztatów zostanie położony na wzmocnienie procesu komunikacji w zespole projektowym, wzrost zaangażowania i motywacji w osiąganiu celów biznesowych projektu.

 

Dla kogo?

Szkolenie rekomendowane jest dla kierowników projektów, chcących doskonalić swoje umiejętności zarządzania projektem.

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Nabycie umiejętności stworzenia planu komunikacji w zespole projektowym
  • Poznanie narzędzi kierowania interesariuszami projektu
  • Dowiedzą się i przećwiczą, jak przedstawić wizję projektu i celów biznesowych tak, aby wzmocnić zaangażowanie zespołu do realizacji projektu
  • Dowiedzą się o stylach kierowania projektem
  • Poznają techniki rozwiązywania problemów komunikacyjnych

 

Program szkolenia  

1.    Kluczowe kompetencje miękkie Project Managera
a.    Kompetencje twarde vs kompetencje miękkie
b.    Dlaczego potrzebne są kompetencje miękkie w zarządzaniu projektem?
c.    Jak zarządzać zespołem projektowym, aby sprawnie zrealizować założone cele biznesowe?

2.    Komunikacja w zespole projektowym
a.    Znaczenie procesu komunikacji w realizowaniu projektów
b.    Komunikacja i relacje w zespole
c.    Nie wszystko można przekazać wirtualnie!
d.    Błędy komunikacyjne w zespole projektowym:

  • Komunikacja w projekcie to nie tylko dystrybucja informacji
  • Opisywanie zjawisk, bez szerszego kontekstu
  • Natłok informacji
  • Brak umiejętności  przyjmowania  perspektywy drugiej strony

3.    Plan komunikacji w projekcie
a.    Wizja i cele projektu
b.    Mapa interesariuszy projektu
c.    Plan - Mapa wymiany informacji
d.    Systematyczny monitoring i aktualizacja planu
e.    Dzielenie się wiedzą w projekcie – Baza wiedzy.

4.    Kick-off meeting – co zrobić, żeby było udane?
a. Po co organizuje się spotkanie kick-off meeting?
b. Przedstawienie wizji projektu i celów biznesowych
c. Struktura spotkania
d. Ćwiczenia indywidualne: Kick-off meeting

5.    Przywództwo i motywowanie w zespole
a. Osiem paradoksów kierownika projektu według Toma Petersa
b. Style kierowania. Test na poznanie własnego stylu.
c. Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołem projektowym
d. Czynniki mające wpływ na pozytywne postrzeganie projektu?
e. Jak poprawić postrzeganie projektu i zmotywować zespół projektowy?

6.    Negocjacje w zarządzaniu projektami
a.    Typy negocjacji: Przegrana - przegrana; Wygrana - przegrana; Wygrana - wygrana.
b.    Style negocjacji: styl twardy, styl miękki, styl rzeczowy
c.    Ćwiczenie: Nasze negocjacje

7.    Rozwiązywanie problemów, potencjalnych konfliktów
a.    Przyczyny konfliktów: organizacyjne, społeczne, osobowe
b.    Różne rodzaje konfliktów: wartości, społeczne, dotyczące podziałów zasobów, kompetencji
c.    Sygnały konfliktu
d.    Autorska Gra szkoleniowa
e.    Ćwiczenie: Test – model stylów reakcji na konflikt
f.    Jak prowadzić trudne rozmowy?

8.    Spotkania robocze w zespole projektowym
a.    Powody organizowania spotkań w zespole projektowym?
b.    Dlaczego większość spotkań trwa minimum godzinę?
c.    Jak przeprowadzić krótkie i merytoryczne spotkania w zespole projektowym?
d.    Prezentacje – korzystać z nich na spotkaniach czy nie?

 

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • mini-wykłady,
  • dyskusje,
  • gry szkoleniowe,
  • odgrywanie ról,
  • case study,
  • testy
  • praca w grupach
  • burze mózgów
  • dyskusja kierowana
  • gra szkoleniowa

Struktura zajęć:

  • praca warsztatowa 80%
  • mini wykłady 20%

 

Szkolenie prowadzi:

Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Wieloletni menedżer, kierujący zespołami i projektami. Posiada 15 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Od 1998 roku prowadzi szkolenia biznesowe.
 
 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji






  • Hotel*** Europejski
  • Wrocław
  • woj. Dolnośląskie

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

ZNAKOMITA ORGANIZACJA CZASU
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Mało ludzi ma wystarczająco dużo czasu, a przecież każdy ma prawie cały czas, który istnieje. (Paradoks czasu)Zarządzanie sobą w czasie jest dziś bezcenną umiejętnością. To, w jaki sposób organizujemy sobie czas definiuje nasze sukcesy osobiste.

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobra prezentacja to dobre przygotowanie. Wystarczy skupić się na kilku kluczowych elementach, takich jak: jasno sprecyzowany cel, odpowiedni początek, rzeczowe przykłady i argumenty, mowa ciała, czytelne slajdy i silny kontakt z publicznością...

Poprawność językowa pism urzędowych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zdobycie wiedzy z zakresu gramatyki opisowej i stylistyki potrzebnej przy właściwej konkstrukcji tekstuNabycie umiejętności krytycznego czytania tekstu w celu jego korektyPoprawa kompetencji językowych w pismach urzędowych

Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie>>> Korzyści dla uczestników: Uczestnicy poznają własne kompetencje w zakresie organizacji szkoleńDowiedzą się (...)

MANAGING ACROSS CULTURES
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Specjalistyczne warsztaty dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi lub delegowanymi do pracy...

Leadership - narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołemrozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/ celów/ zadań

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Psychologia obsługi klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Czy spotkaliście się kiedykolwiek z osobą, którą określilibyście jako aż za bardzo wytrenowaną z obsługi klienta?

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Project Manager – skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, negocjacje, interpersonalne, motywacja, negocjacje, menedżerskie, kierownicze, Wrocław. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.