Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
PROGRAM SZKOLENIA:
- podstawowa wiedza o produkcie – co oferuję
- cechy – pochwały – korzyści produktów / usług różnych sektorów i branż
- słowa – frazy – kim jestem i czym zajmuje się moja firma?
- przewaga oferty nad innymi ofertami
- jak przekonać klienta aby współpracował z moją firmą
- co to jest prezentacja pozycjonująca
- karta przygotowania do kontaktu z klientem
- profil klienta – identyfikacja
- analiza rynku
- cechy i predyspozycje do sprzedaży w pracy handlowca
- pozytywny wizerunek – elementy występujące w handlu
- moje pozytywne nastawienie i moja motywacja jako handlowca
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.
Grupa docelowa:
- pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
- osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste
- właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
- właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
- koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży
- pracownicy działów handlowych
- sprzedawcy/handlowcy
- przedstawiciele handlowi/key account managerowie
- osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta
FORMA:
Ćwiczenia indywidualne i grupowe / dyskusje / prezentacje. Warsztat składa się w ok 80% z zajęć praktycznych.
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:
Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania
i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej pracy przedstawiciela handlowego / sprzedawcy. Przygotowuje do samodzielnej pracy handlowca w zakresie sprzedaży
i obsługi klienta.
Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost sprzedaży w okresie 1 roku po zakończeniu szkolenia o 20-30%.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
W ZAKRESIE WIEDZY
- ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca
- zna zadania na stanowisku handlowca
- zna etapy przygotowania prezentacji
- zna cechy – pochwały- korzyści sprzedawanych towarów i usług
- ma wiedzę nt. przewagi oferty na rynku
- rozumie jak przygotować kartę do kontaktu z klientem
- zna elementy analizy rynku
- ma wiedzę nt. budowania pozytywnego wizerunku i pozytywnego nastawienia w swojej pracy
W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI
- opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług
- opracowuje prezentację / ofertę
- potrafi zaprezentować firmę
- rozróżnia profile klienta
- uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi
- opracowuje kartę do kontaktu z klientem
- posiada umiejętności korzystania z odpowiednich elementów budowania pozytywnego wizerunku
- rozwija własne predyspozycje do sprzedaży
W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH
- potrafi pracować z klientem
- efektywnie organizuje własną pracę handlowca
- wykazuje motywację do budowania pozytywnego wizerunku firmy
- jest przygotowany do publicznej prezentacji
- potrafi komunikować się z innymi firmami
SPOSÓB WERYFIKACJI OSIĄGNIĘCIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
- praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia
- test wiedzy przeprowadzony w trakcie szkolenia
LICZBA GODZIN SZKOLENIA: 8 godzin dydaktycznych
Maksymalna liczba Uczestników: 8
WPIS DO RIS: Rejestr Instytucji Szkoleniowych Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu,
nr 2.30/00127/2013
CERTYFIKAT JAKOŚCI: ISO 9001:2015
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
-2%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno -biurowego. |
|
Doskonalenie procesu sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej. |
|
Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaszkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju komp. |
|
Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klientaMati Consulting szkoleniaTECHNIKI SPRZEDAŻY - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Grupa docelowa szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaSzkolenie jest prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży |
|
Przepis na biznes - abc przedsiębiorczościMati Consulting szkoleniaSzkolenie przygotowane dla osób chcących rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej. |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...) |
|
Sekretariat i biuro w firmie PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaChcesz sprawnie kierować biurem, sekretariatem? Chcesz usprawnić pracę w biurze? To szkolenie jest dla Ciebie .... Serdecznie zapraszamy. |
Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego. |
|
Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. |
|
Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego. |
|
Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie praktycznych elementów dotyczących zwiększenia efektywności a tym samym zwiększenia wydajności wykonywanych czynności w życiu zawodowym oraz życiu osobistym. |
|
Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klientaMati Consulting szkoleniaPROGRAM SZKOLENIA:1. Typy sprzedaży- rozmowa handlowa- telemarketing- oferta pisemna2. Proces sprzedaży - etapy3. Charakterystyka klienta- model zachowań nabywcy4. Cechy handlowca:- cechy fizyczne (...) |
|
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: 2+1)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...) |
|
Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego. |
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis), Szkolenie Sprzedaż, Zawodowe, handlowe, telemarketing, obsługa klienta, handlowe, inne, Olsztyn. otwarte
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.