Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Profesjonalny sekretariat w szkole/placówce oświatowej

  • Termin: 2024-02-28 - 2024-02-28
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 350.00 zł
  • Cena brutto: 430.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

SUKCES Centrum Rozwoju

  • 96-200 Rawa Mazowiecka, Łódzkie
  • Kazimierza Wielkiego
  • Telefon: 507366167
  • Email: biuro@sukcescr.pl
  • www: www.sukcescr.pl
Firma szkoleniowa SUKCES Centrum Rozwoju

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cel szkolenia:

Celem głównym zajęć jest poznanie podstawowych aktów prawnych regulujących organizację pracy sekretariatu szkoły/placówki oświatowej i wykorzystanie ich w praktyce. Nabycie umiejętności prowadzenia i organizacji pracy sekretariatu szkoły.

 

Adresaci szkolenia:

Szkolenie adresowane jest do sekretarzy oraz sekretarek placówek oświatowych.

 

Program szkolenia:

I – KANCELARIA – BIUROWOŚĆ

Odpowiedzialność prawna pracowników za wytwarzaną i przechowywaną dokumentację.
System kancelaryjny – bezdziennikowy. Stosowanie jednolitego rzeczowego wykazu akt.
Znaki sprawy. Zasady nadawania i kontynuacji.
Tworzenie teczek, zbiorów dokumentacji:
– dokumentacja organizacyjna (m. in.: statut, regulamin organizacyjny, zarządzenia,

rejestry, regulaminy);

– dokumentacja administracyjna (m. in.: karty drogowe, delegacje, arkusze inwentaryzacyjne, BHP, zamówienia, rejestr pieczęci, książka korespondencyjna);

– dokumentacja pracownicza (min.: teczki osobowe, listy płac, karty zarobkowe, karty zasiłkowe, wnioski urlopowe, upoważnienia);

– dokumentacja finansowa (min.: dowody księgowe, bilanse, rozliczenia z US);

– dokumentacja unijna (min.: projekty unijne);

– pozostała dokumentacja (min: kontrole, sprawozdawczość z działalności, zaświadczenia).

Archiwizowanie dokumentacji i zasady jej przekazywania do Archiwum zakładowego\składnicy akt (kompletowanie dokumentacji, układanie pism, usuwanie brudnopisów, paginacja, teczki z tektury bezkwasowej).
Rozwiązanie stosunku pracy – protokolarne rozliczenie się pracownika z wytworzonej dokumentacji.

II – ARCHIWIZACJA

Archiwum zakładowe\składnica akt – organizacja i zadania. Obowiązki ciążące na każdym pracowniku
i archiwiście.

Kategorie archiwalne ich znaczenie i cel stosowania. Wartościowanie dokumentacji.
Prowadzenie środków ewidencyjnych w archiwum zakładowym\składnicy akt:
– spisy zdawczo-odbiorcze;

– wykazy spisów zdawczo-odbiorczych;

– rejestr wypożyczonych/udostępnionych teczek aktowych;

Brakowanie (niszczenie dokumentacji) – protokoły niszczenia dokumentacji.
Procedura postępowania w momencie likwidacji lub istotnych zmian organizacyjnych w zakresie dokumentacji w archiwum zakładowym\składnicy akt.
Przekazywanie dokumentacji archiwalnej do właściwego Archiwum Państwowego, Kuratorium Oświaty lub organu prowadzącego.

 

Cena obejmuje:

Trenera eksperta w temacie szkolenia
Wsparcie po szkoleniowe Trenera
Certyfikat ukończenia szkolenia
Klimatyzowaną salę szkoleniową
Kompleksowe materiały szkoleniowe
Serwis kawowy
Lunch
Grupy do 12 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Szkolenie Profesjonalny sekretariat w szkole/placówce oświatowej organizujemy również w formie zamkniętej ( w siedzibie Firmy).

Termin: 2024-03-21 - 2024-03-21
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 350.00 zł
Termin: 2024-04-22 - 2024-04-22
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 350.00 zł
Termin: 2024-05-17 - 2024-05-17
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 350.00 zł
Termin: 2024-06-14 - 2024-06-14
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 350.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
SUKCES Centrum Rozwoju

Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z pojęciem elektronicznego zarządzania dokumentacją, archiwizacją dokumentów, instrukcją kancelaryjną.

Kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia
SUKCES Centrum Rozwoju

Głównym celem szkolenia jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją współczesną oraz przygotowanie do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego.

Profesjonalny sekretariat w szkole/placówce oświatowej
SUKCES Centrum Rozwoju

Podczas realizacji kursu uczestnicy będą realizować praktyczne ćwiczenia z ww. zakresu poprzez wypełnianie formularzy odzwierciedlających poszczególne czynności kancelaryjno-archiwalne, z wykorzystaniem normatywów obowiązujących w jednostce organiz.

Ochrona danych osobowych w archiwach zakładowych i składnicach akt
SUKCES Centrum Rozwoju

Cel szkolenia:Zdobycie umiejętności uniemożliwienia naruszenia przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przez zapoznanie się ze stosownymi środkami zapewniającymi zabezpieczenie prowadzonej dokumentacji (...)

System Informacji Oświatowej –placówek oświatowych NOWOŚĆ
SUKCES Centrum Rozwoju

System Informacji Oświatowej (SIO) to aplikacja stale rozbudowywana, zatem zapraszamy do udziału w szkoleniu, które ułatwi Państwu poradzenie sobie z tym programem, do którego na bieżąco wprowadzane są funkcjonalności.

Warsztaty archiwistyczne: Porządkowanie, archiwizowanie i ewidencjonowanie dokumentacji
SUKCES Centrum Rozwoju

Korzyści: Uczestnicy warsztatów archiwistycznych nabędą umiejętność samodzielnego wypełniania ewidencji Archiwum/ Składnicy (Wypełnianie spisów zdawczo- odbiorczych, kart wypożyczeń etc) jak i samodzielnego porządkowania i archiwizowania dokumentacji

Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
SUKCES Centrum Rozwoju

Głównym celem szkolenia jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją współczesną oraz przygotowanie do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego.

Archiwum zakładowe-nowe zasady obiegu,archiwizacji i przetwarzania danych
SUKCES Centrum Rozwoju

Nabycie,zaktualizowanie i pogłębienie wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania dokumentacją oraz wiedzy niezbędnej do zgodnej z obowiązującymi przepisami organizacji pracy w archiwumOmówienie nowych przepisów znowelizowanej ustawy.RODOarchiwum

Biuletyn Informacji Publicznej-prowadzenie BIP wraz z przygotowaniem do wymagańustawy o dostępności
SUKCES Centrum Rozwoju

Osoby prowadzące BIPCzłonkowie zespołów redakcyjnych BIPAdministratorzy stron podmiotowychWszystkie osoby zainteresowane powyższą tematyką

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalny sekretariat w szkole/placówce oświatowej, Szkolenie Administracja, Szkoły, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.