Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalny recepcjonista hotelowy

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

Profesjonalny recepcjonista hotelowy>>>

 

Sercem i miejscem pierwszego kontaktu każdego hotelu jest recepcja. To profesjonalna obsługa gościa hotelowego przez recepcjonistę, stanowi główny wyznacznik jakości obsługi. Warto więc zadbać by ten punkt strategiczny na mapie funkcjonowania hotelu nie był punktem zapalnym.

To tu zaczyna się i kończy wizyta gościa w hotelu. Wygląd, ubiór, sposób wysławiania się, prowadzenia rozmowy telefonicznej czy korespondencji e-mailowej niejednokrotnie wpływają na podjętą decyzję o skorzystaniu z usług hotelu. Innymi słowy jest to pozytywne kreowanie wizerunku firmy.


Cele szkolenia:

  • Wypracowanie postawy wspierającej gościa hotelowego.
  • Zrozumienie różnic wynikających z kultur narodowych i umiejętne komunikowanie się z uwzględnieniem tych różnic.
  • Zapoznanie się z zasadami efektywnej komunikacji, opartej na wzajemnym porozumieniu.
  • Zapoznanie się z barierami komunikacyjnymi oraz sposobami ich przezwyciężania.
  • Rozwinięcie umiejętności indywidualnego podejścia do każdego gościa.
  • Asertywne rozwiązywanie trudnych sytuacji.
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności w procesie rozpoznawania potrzeb i oczekiwań gości.
  • Zapoznanie się z typologią gościa oraz nabycie umiejętność doboru narzędzi wspierających komunikację z nim oraz wzajemne zrozumienie.
  • Umiejętność słuchania i używania języka korzyści.


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Przyswojenie profesjonalnej wiedzy hotelarskiej i sprawdzenie jej znajomości w praktyce.
  • Podniesienie jakości świadczonych przez siebie usług.
  • Nabycie większej pewności siebie w prowadzonych działaniach.
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze gości.


Szkolenie polecamy dla:

  • pracowników recepcji hotelowej,
  • menedżerów recepcji,
  • właścicieli hoteli i pensjonatów.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I. POTRZEBY I OCZEKIWANIA GOŚCIA HOTELOWEGO

  1. Kim dla mnie jest gość hotelowy?
  2. Ja jako gość hotelowy - jakie mam oczekiwania?
  3. Gość i ja - budowanie postawy pro-klienckiej
  4. Budowanie postawy empatii i zrozumienia poprzez „słuchanie”
  5. Rozpoznanie prawdziwych potrzeb klienta i techniki usprawniające komunikację pro-kliencką

 

MODUŁ II.  RÓŻNORODNOŚĆ KULTUROWA W HOTELU – CZYM JEST I CO DLA NAS Z NIEJ WYNIKA?

  1. Siła tkwi  w różnorodności - korzyści wynikające z pracy w środowisku międzynarodowym
  2. Stereotypy, uprzedzenia i dyskryminacja - identyfikacja własnych postaw
  3. Praca z przekonaniami - co nam służy, co nas niszczy. Przyczyny braku zrozumienia i akceptacji różnic
  4. Zrozumienie odmiennego podejścia do wyznawanych wartości i sposobów komunikowania się. Komunikacja interpersonalna a komunikacja międzykulturowa
  5. Błędne interpretacje sygnałów niewerbalnych osób z innego kręgu kulturowego

 

MODUŁ III. FILARY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W KONTAKCIE Z GOŚCIEM HOTELOWYM

  1. Komunikacja werbalna, umiejętność zadawania pytań
  2. Rodzaje komunikatów, komunikat typy TY/JA
  3. Zasady aktywnego słuchania jako element budujący zaufanie
  4. Komunikacja niewerbalna - mowa ciała w pracy recepcjonisty
  5. Bariery i błędy komunikacyjne. Sposoby ich przezwyciężania

 

MODUŁ IV.  TYPY OSOBOWOŚCI GOŚCIA HOTELOWEGO W PRAKTYCE

  1. Różnice w sposobie myślenia, odbiorze rzeczywistości i komunikacji
  2. Style komunikacji
  3. Dostosowanie obsługi do konkretnego typu osobowości gościa
  4. Na czasie i passe - ćwiczenie podsumowujące zasady i normy rządzące procesem pracy z ludźmi, zwłaszcza pracy z gośćmi hotelowymi - ludźmi podróżującymi turystycznie lub biznesowo

 

MODUŁ V. STRUKTURA  ROZMOWY  Z  GOŚCIEM

  1. Rola pierwszego pozytywnego wrażenia - PPW
  2. Powitanie i nawiązanie kontaktu
  3. Badanie potrzeb i oczekiwań gościa
  4. Przedstawienie propozycji rozwiązań
  5. Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji gościa
  6. Podsumowanie i zakończenie rozmowy
  7. Rola końcowego pozytywnego wrażenia

 

MODUŁ VI.  SAVOIRE-VIVRE W OBSŁUDZE GOŚCIA HOTELOWEGO

  1. Dobre maniery a naturalność zachowania
  2. Zasady precedencji
  3. VIP w hotelu

 

MODUŁ VII. PROFESJONALNA OBSŁUGA GOŚCIA PRZEZ TELEFON

  1. Komunikacja telefoniczna - ograniczenia i możliwości
  2. Przywitanie i przedstawienie się, siła głosu przez telefon, sposoby na dostosowanie się do gościa
  3. Zastosowanie analizy transakcyjnej Berna w rozmowie telefonicznej
  4. Jak przejąć kontrolę nad rozmową telefoniczną?
  5. Zasady przełączania i przekazywania informacji zwrotnej

 

MODUŁ VIII. STANDARDY PROFESJONALNEJ KOMUNIKACJI E-MAILOWEJ

  1. Zasady poprawnej komunikacji e-mailowej
  2. Precedencja w korespondencji elektronicznej
  3. Najczęściej popełniane błędy
  4. Budowa i forma korespondencji elektronicznej

 

MODUŁ IX. RADZENIE SOBIE Z EMOCJAMI W RELACJACH Z GOŚCIEM HOTELOWYM

  1. Wpływ emocji na podejmowane działania
  2. Radzenia sobie z własnymi, negatywnymi wyobrażeniami na temat gościa
  3. Postrzeganie sytuacji poprzez fakty, a nie interpretacje
  4. Racjonalizowanie własnych myśli i generowania pożądanych emocji

 

MODUŁ X. ASERTYWNE ZACHOWANIA WOBEC GOŚCI CZYLI NA CZYM POLEGA BUDOWANIE RELACJI W OPARCIU O ZASADY ASERTYWNOŚCI?

  1. Wzmocnienie poczucia wartości oraz pewności swoich cech  do budowania pozytywnych relacji
  2. Przyjmowanie krytyki i pochwał: błędy, trudności, propozycje. Omówienie najczęstszych rodzajów krytyki oraz technik konfrontacyjnych
  3. Techniki asertywnej odmowy. Techniki asertywności pro aktywnej
  4. Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych. Słuchanie odzwierciedlające - jak uważnie podążać za potrzebami gościa hotelowego

 

Szkolenie prowadzi:

Agnieszka Nowicka-Przyborska

Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.


W ramach szkolenia  gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalny recepcjonista hotelowy, Szkolenie Interpersonalne, Turystyczne, autoprezentacja, efektywna komunikacja, hotelarstwo, obsługa klienta, podejmowanie decyzji, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.