Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta

  • Termin: 2025-03-25 - 2025-03-25
  • Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
  • Cena brutto: Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem. 430.00 215.00 zł (Rabat -50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KC Centrum Rozwoju

  • 44-295 Lyski, Śląskie
  • Kamionki 1a
  • Telefon: 797 458 721 , 32 220 6826
  • Email: kontakt@szkolenia-kccr.pl
  • www: www.szkolenia-kccr.pl
Firma szkoleniowa KC Centrum Rozwoju

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Uczestnicy w trakcie szkolenia zdobędą wiedzę oraz udoskonalą swoje umiejętności m.in. w zakresie budowania profesjonalnych narzędzi komunikacji z klientami, wykorzystywania odpowiedniej argumentacji, zachowania spokoju i pewności siebie w sytuacjach trudnych, wzbudzania zaufania u klientów, budowania wizerunku profesjonalisty czy budowania długoterminowych kontaktów zawodowych.

 

PROGRAM SZKOLENIA


  • Proces komunikacji- specyfika kontaktu z klientem zew/wew firmy

(indywidualne style komunikacji, bariery psychologiczne w procesie

komunikacji, pułapki dwuznacznych komunikatów, błędy w komunikacji

popełniane przez pracowników);

 

  • Komunikacja niewerbalna i tzw. Synchronizacja

(schemat elementów wpływających na odbiór, elementy komunikacji

niewerbalnej, zachowania przestrzenne, zasady interpretacji komunikatów

niewerbalnych, zasady komunikacji niewerbalnej w pracy z klientem);

 

  • Techniki radzenia sobie z presją i manipulacją klientów

(ochrona przed atakiem werbalnym klienta, oddzielanie treści od formy,

asertywna konfrontacja przekonań, pozorna zgoda, mówienie ”NIE”, odraczanie odpowiedzi, samokrytyka wyprzedzająca, sprowadzanie krytyki ogólnej do szczegółowej, przeformułowanie);

 

  • Metody asertywnego przyjmowania krytyki

(gdy klient ma rację, gdy powód nie ma uzasadnienia, w przypadku

stosowania aluzji, w przypadku stosowania uogólnienia);

 

  • Pracownik bez autorytetu

(reguła zarządzania czasem 5-10-15, strefa graniczna 3 h, dysharmonizacja, formalizowanie).


Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych.

Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
 

PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB

PROMOCJA 4+1
Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.

PROMOCJA 50%
Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem. 


Wydarzenie zawiera:

szkolenie, dwudaniowy obiad,  indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia

 

Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@szkolenia-kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.

 



  • Ośrodek Dydaktyczny KC Centrum Rozwoju
  • 70-473 Szczecin, Wojska Polskiego 45/3
  • woj. Zachodniopomorskie
Termin: 2025-02-11 - 2025-02-11
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-02-11 - 2025-02-11
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-02-11 - 2025-02-11
Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-02-18 - 2025-02-18
Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-02-18 - 2025-02-18
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-02-18 - 2025-02-18
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-02-25 - 2025-02-25
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-02-25 - 2025-02-25
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-04 - 2025-03-04
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-04 - 2025-03-04
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-11 - 2025-03-11
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-11 - 2025-03-11
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-18 - 2025-03-18
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-18 - 2025-03-18
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-25 - 2025-03-25
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2025-03-25 - 2025-03-25
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Najnowsze szkolenia:

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych
KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem
KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Zarządzanie Zespołem w Praktyce: Warsztaty Menedżerskie
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala uczestnikom przećwiczyć praktyczne umiejętności kierownicze w komunikacji i działaniach wspierających podwładnych w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności
KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Excel na Start: Przewodnik po Efektywnej Pracy z Arkuszem
KC Centrum Rozwoju

Zwiększ swoją wydajność i podejmuj lepsze decyzje na podstawie danych.

Lean Manufacturing: Jak Wydobyć Maksymalny Potencjał z Procesów Produkcyjnych
KC Centrum Rozwoju

Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.

Zarządzanie Motywacją w Zespole: Skuteczne Techniki i Narzędzia
KC Centrum Rozwoju

Zdobądź praktyczne umiejętności motywowania zespołu! Dowiedz się, jak skutecznie zwiększać zaangażowanie pracowników i minimalizować ryzyko wypalenia zawodowego. Intensywne warsztaty praktyczne dostosowane do realiów pracy.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta, Szkolenie Firmowe, Administracja, pracownik biurowy, e-administracja, pracownik biurowy, sekretariat, zarządzanie biurem, Szczecin. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.