Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

#PROFESJONALNE NEGOCJACJE I FINALIZACJA TRANSAKCJI

  • Termin: 2019-05-22 - 2019-05-23
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena brutto: 1550.00 1350 zł (Last Minute -200zł)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

Skontaktuj się z nami:

 

 

 

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
mail: biuro@solberg-szkolenia.pl
www.solberg-szkolenia.pl
www.solberg.pl

PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE I TECHNIKI FINALIZACJI TRANSAKCJI

 

Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi klientami?

 

Czas trwania:

2 dni -16 h

 

 

Szczegóły szkolenia oraz aktualne terminy: http://www.solberg-szkolenia.pl/szkolenia-otwarte/nowoczesne-strategie-udanych-negocjacji

 


Termin płatności- do uzgodnienia 14, 30, 60 dni po zakończonym szkoleniu tak, by zdążyła się Państwu zwrócić inwestycja ze szkolenia. Wystarczy zapewne zaledwie 1 Klient, by udział w szkoleniu się Państwu opłacił, a jestem przekonana, że udział w szkoleniu, odświeżenie swojej wiedzy, wsparcie trenera, poznanie nowych technik budowania relacji z Klientem, sprzedaży i finalizacji transakcji przyczyni się do znacznego wzrostu sprzedaży.

 

 

 


Cena zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych, skrypt uzupełniający, zestawy ćwiczeń

  • obiad + przerwy kawowe,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • opcjonalnie: możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia celem omówienia istotnych dla siebie, indywidualnych kwestii

 

Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie. Nasze warsztaty zostały zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze prowadzenia skutecznych negocjacji oraz wzmocnieniu umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji zawodowych.

 

 

 

Uczestnicy:

Szkolenie polecane jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów;menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

 

KORZYŚCI:

 

  • Dzięki odpowiedniemu doborowi strategii i zastosowaniu technik negocjacyjnych firma podniesie wartość zawieranych kontraktów oraz zwiększy marże handlowe.

  • Uczestnicy szkolenia będą potrafili sterować procesem negocjacji, tak aby realizować cele handlowe (finansowe i pozafinansowe), jeszcze skuteczniej niż dotychczas, z jednoczesnym budowaniem mocnych i długotrwałych relacji z klientami.

  • Każdy z uczestników szkolenia będzie umiał dobrać odpowiednią strategie negocjacyjną do specyfiki klienta i prowadzonych negocjacji oraz precyzyjnie określi swoje cele negocjacyjne, które mają kluczowy wpływ na efektywność finansową kontraktów.

  • Uczestnicy nauczą się praktycznego stosowania prostego i skutecznego modelu przygotowania do negocjacji, opartego na autorskiej metodzie trenera szkolenia.

  • Będą także wiedzieć, jaki styl przekonywania (argumentowania) zastosować w odniesieniu do konkretnego typu partnera negocjacyjnego.

  • Nauczą się dostosowywać swój sposób komunikacji i perswazji tak, aby stanowisko było postrzegane przez drugą stronę jako najbardziej wiarygodne i satysfakcjonujące.

  • Poznają techniki badania celów i oczekiwań partnerów negocjacyjnych oraz wypracują własne argumenty, które będą uzasadniały ich punkt widzenia.

  • Poznają typologię negocjatorów, wykorzystywaną przez najskuteczniejszych negocjatorów.

  • Będą potrafił świadomie korzystać z nieuświadamianych zazwyczaj aspektów komunikacji w negocjacjach uzyskując efekt emocjonalny drugiej strony.

  • Jednocześnie poznają najczęściej stosowane sztuczki negocjacyjne swoich klientów i będą potrafił się przed nimi obronić, co wpłynie na wartość zawieranych kontraktów.

  • Poznają podstawowe i częściowo zaawansowane techniki negocjacyjne, a w trakcie gier symulacyjnych nauczą się nimi posługiwać, jednocześnie radząc sobie z standardowymi „zagrywkami’ negocjatorów lub klientów.

  • Będą także potrafili rozpoznać, czy ich partnerzy właśnie jednej z nich nie chcą na nich wypróbować.

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

POSTAWA I NASTAWIENIE WARUNEK SUKCESU W NEGOCJACJACH

  • Różne spojrzenia na temat efektywności w negocjacjach

  • Cechy dobrych negocjatorów

  • Style negocjacyjne - postawa uległa, dominująca i współpracująca

  • Budowanie współpracy w negocjacjach – jak „wymuszać” współpracę na trudnych partnerach negocjacyjnych

 

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM

  • Rola indywidualnego podejścia do klienta

  • Jak wpływać na optymalny klimat w negocjacjach?

  • Sposoby reagowania na emocjonalne zachowania partnerów negocjacyjnych.

  • Strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów

  • Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji

  • Określenie i zrozumienie potrzeb klienta

 

TYPY KLIENTA – SPOSÓB SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W NEGOCJACJACH

  • Rozpoznanie charakterystyki klienta

  • Dopasowanie stylu do typu klienta

     

JAK BRONIĆ ALAMO? - STRATEGIA NEGOCJIACJI

  • Techniki negocjacji dostosowane do strategii i sytuacji

  • Stworzenie „neutralnych” parametrów dających przewagę w negocjacjach

  • Jak być elastycznym, a nie uległym?

  • Jak sprawdzać, o co naprawdę chodzi drugiej stronie? - poszukiwanie sposobów realizacji własnych - celów poprzez rozpoznanie potrzeb partnerów negocjacji.

  • Jak radzić sobie z impasami?

  • Budowanie porozumienia negocjacyjnego.

 

ZASADY NEGOCJACJI TWARDYCH I MIĘKKICH

  • Podział negocjacji na twarde i miękkie

  • Zarządzanie ustępstwami

  • Praktyczne zastosowanie twardych technik negocjacyjnych

 

 

 

 

PLANOWANIE I PROWADZENIE ROZMÓW - ETAPY NEGOCJACJI

  • BATNA

  • planowanie

  • role uczestników procesu negocjacji

  • analiza stron negocjacji i poznanie drugiej strony

  • opracowanie i analiza możliwych scenariuszy

  • wybór właściwej strategii negocjacyjnej

  • przygotowanie planu działania i argumentowania

  • rozpoczęcie negocjacji

  • prezentacja ofert

  • określenie właściwego klimatu negocjacji – wzbudzenie sympatii i zaufania

  • faza środkowa negocjacji

  • zakończenie negocjacji

 

 

KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA W PROCESIE NEGOCJACYJNYM – UMIEJĘTNOŚCI WSPOMAGAJĄCE NEGOCJOWANIE

  • Język korzyści i język strat – dobór słów i ich ważność

  • Zadawanie pytań – strategia perswazji

  • Prowadzenie rozmowy – elastyczność

  • Sztuka słuchania

  • Operowanie przestrzenią i gestami

  • Interpretacja mowy ciała

  • Gesty wzmacniające i sugerujące

 

PODSUMOWANIE: WDROŻENIE ZDOBYTEJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI

 

 

!Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych.

Uczestnicy poszukują rozwiązań w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, formułowanych „na gorąco” na szkoleniu.

 

 

 

KIM JESTEŚMY ?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
 
Powiedz nam o swoich oczekiwaniach, potrzebach- a my wybierzemy dla Ciebie i Twojej firmy najlepszego trenera w tym zakresie.
 
Specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych w zakresie rozwoju kompetencji handlowych, kierowniczych oraz interpersonalnych oraz miękkiej windykacji należności. Z łatwością i wielką pasją przekazują innym posiadaną, fachową wiedzę.

Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku. 

Jesteśmy ukierunkowani na wspieranie biznesu i wzrost efektywności.  Gwarantujemy satysfakcję i osiągnięcie założonego efektu biznesowego w przyszłości.
 
 
Wysoką efektywność i skuteczność szkoleń SOLBERG podnoszących umiejętności biznesowe zapewniamy dzięki trenerom posiadającym wieloletnie doświadczenie biznesowe i szkoleniowe.
 
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
 
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.

Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo-szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

Doświadczenie doradcze i szkoleniowe trenerów jest źródłem procesów doskonalenia naszej oferty szkoleniowej, dopasowania programów do potrzeb klientów, a także wdrażania nowych technik i metod pracy.
 
 
 
METODOLOGIA SZKOLEŃ 

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe. 

- gry/symulacje,
- mini- wykłady
- ćwiczenia
- odgrywanie roli
- testy
- uczenie się przez działanie (action learning)
- prace indywidualne, w parach i grupowe, 
- dyskusje moderowane przez trenera, 
- burze mózgów,
- studium przypadku (case study).


Szkolenia zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy do Państwa potrzeb, uwzględniając specyfikę Państwa Firmy.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwia uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój.


Przewagi Grupy Szkoleniowej S O L B E R G 

  • Nasi eksperci posiadają doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych. 

  • Przygotowujemy dedykowane, indywidualne materiały szkoleniowe 

  • Zapewniamy szeroki zakres wsparcia poszkoleniowego

  • Nasze warsztaty szkoleniowe mają praktyczny oraz interaktywny charakter 

  • Oferujemy ciekawe szkolenia, które intrygują, inspirują, zmuszają do myślenia i motywują do dalszej pracy.

  • Na bieżąco weryfikujemy działania i dostosowujemy się do zmieniającej sytuacji 

 
Zapraszamy do współpracy.
 
 
 


Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
 
 
 
 
 
Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KFS
 
 
 
 
 
 
 
Rekomendują nas:
  
                     
 
 
Otrzymaliśmy tytuły uznania Klientów Oferteo.pl
 
 
Zdobyliśmy I miejsce w plebiscycie ORŁY Kształcenia, Strumień
 
Z radością informujemy, iż jako nieliczni w Polsce posiadamy certyfikat wysokiej jakości szkoleń ISO29990- Akredytowany przez EUROPEJSKIEGO CENTRUM JAKOŚCI I PROMOCJI
Nr certyfikatu: 22/06/2018/TS/WA/484/04

Norma ISO 29990:2010 jest standardem skierowanym do dostawców usług szkoleniowych działających głownie w obszarze edukacji pozaszkolnej i szkoleń. Jest to norma opisująca wymagania dla systemu zarządzania jakością w pełni uwzględniająca specyfikę branży szkoleniowo/edukacyjnej. Norma ISO 29990 kładzie szczególny nacisk na identyfikację potrzeb i oczekiwań oraz satysfakcję uczestników szkoleń.

 
oraz ISO 9001
 
 


 

Masz pytania? Z przyjemnością udzielimy wszelkich odpowiedzi. Skontaktuj się z nami:

 

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

 

tel. (33) 300 31 45

 

mail: biuro@solberg-szkolenia.pl

 

www.solberg-szkolenia.pl

 

www.solberg.pl

  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2019-05-22 - 2019-05-23
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1550.00 1350 zł (Last Minute -200zł)

-200zł

Termin: 2019-10-03 - 2019-10-04
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2019-10-07 - 2019-10-08
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1350.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Obsługa komputera i kasy fiskalnej
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Grupa Szkoleniowa SOLBERG z przyjemnością zrealizuje na Państwa życzenie szkolenia komputerowe z dowolnego zakresu.Szkolenia mogą być realizowane w siedzibie Państwa firmy lub w innym dogodnym dla Państwa (...)

Sprzedaż nowoczesna, czyli jak współpracować z Klientem sieciowym
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Sprzedaż nowoczesna, czyli jak współpracować z Klientem sieciowymZakres tematyczny:Charakterystyka klienta sieciowegoBadanie potrzeb jako fundament obsługi w sieciWspółpraca z firmami zewnętrznymiMarketing (...)

Tworzenie prezentacji multimedialnych
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Grupa Szkoleniowa SOLBERG z przyjemnością zrealizuje na Państwa życzenie szkolenia komputerowe z dowolnego zakresu.Szkolenia mogą być realizowane w siedzibie Państwa firmy lub w innym dogodnym dla Państwa (...)

Szkolenie: Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Grupa Szkoleniowa SOLBERG z przyjemnością zrealizuje na Państwa życzenie szkolenia komputerowe z dowolnego zakresu.Szkolenia mogą być realizowane w siedzibie Państwa firmy lub w innym dogodnym dla Państwa (...)

Team building/ efektywna praca zespołu
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Team building/ efektywna praca zespołuZakres tematyczny:co nas motywuje i inspiruje - nowoczesne podejście do osiągania celówkreatywne metody poszukiwania rozwiązaństyle zachowaniaefektywna komunikacja (...)

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE I EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

Etykieta i komunikacja w biznesie
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Etykieta i komunikacja w biznesie
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy (...)

Zarządzanie zespołem- szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

ZAŁOŻENIA CZASOWE, ZAKRES TEMATYCZNY I METODY PRACYdot. szkolenia „Zarządzanie zespołem” Dzień ICzasZakres tematycznyMetody pracyOk. 30’Rozpoczęcie szkolenia8:00 – 8:30Powitanie, przedstawienie (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

#STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

#PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Trzecia osoba z firmy gratis

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#KREATYWNE MYŚLENIE W SPRZEDAŻY - intensywne warsztaty handlowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów.

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Skuteczna rozmowa telefoniczna
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

#PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



#PROFESJONALNE NEGOCJACJE I FINALIZACJA TRANSAKCJI, Szkolenie Firmowe, Firmowe, Biznesowe, Biznesowe, umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, marketing i sprzedaż, pracownik biurowy, pracownik biurowy, sekretariat, sekretariat, zarządzanie biurem, zarządzanie biurem, Kraków. otwarte, efs

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.