Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE, Szkolenie Marketingowe, Biznesowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, handlowe, biznesowe, sprzedaż, . otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-11-19

Było:290zł

Jest:145zł

Podstawowe informacje

PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?



PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE

 

Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi klientami?

 

SZKOLENIE FIRMOWE, ZAMKNIETE, SZYTE NA MIARĘ - Zapytaj o ofertę dla Twojej firmy

biuro@solberg-szkolenia.pl lub tel. (33) 300 31 45

 

Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie. Nasze warsztaty zostały zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze prowadzenia skutecznych negocjacji oraz wzmocnieniu umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji zawodowych.

 

 

 

Uczestnicy:

Szkolenie polecane jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

Czas trwania:

2 dni 16 h

 

 

 

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych, skrypt uzupełniający, zestawy ćwiczeń

  • obiad + przerwy kawowe,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • na życzenie- indywidualne konsultacje z trenerem w dniach trwania szkolenia

 

KORZYŚCI:

 

Dzięki odpowiedniemu doborowi strategii i zastosowaniu technik negocjacyjnych firma podniesie wartość zawieranych kontraktów oraz zwiększy marże handlowe.

  • Uczestnicy szkolenia będą potrafili sterować procesem negocjacji, tak aby realizować cele handlowe (finansowe i pozafinansowe), jeszcze skuteczniej niż dotychczas, z jednoczesnym budowaniem mocnych i długotrwałych relacji z klientami.

  • Każdy z uczestników szkolenia będzie umiał dobrać odpowiednią strategie negocjacyjną do specyfiki klienta i prowadzonych negocjacji oraz precyzyjnie określi swoje cele negocjacyjne, które mają kluczowy wpływ na efektywność finansową kontraktów.

  • Przy pomocy autotestu każdy będzie mógł zweryfikować swoje umiejętności negocjacyjne, nawyki oraz stosowane strategie.

  • Uczestnicy nauczą się praktycznego stosowania prostego i skutecznego modelu przygotowania do negocjacji, opartego na autorskiej metodzie trenera szkolenia.

  • Będą także wiedzieć, jaki styl przekonywania (argumentowania) zastosować w odniesieniu do konkretnego typu partnera negocjacyjnego.

  • Nauczą się dostosowywać swój sposób komunikacji i perswazji tak, aby stanowisko było postrzegane przez drugą stronę jako najbardziej wiarygodne i satysfakcjonujące.

  • Poznają techniki badania celów i oczekiwań partnerów negocjacyjnych oraz wypracują własne argumenty, które będą uzasadniały ich punkt widzenia.

  • Poznają typologię negocjatorów, wykorzystywaną przez najskuteczniejszych negocjatorów.

  • Będą potrafił świadomie korzystać z nieuświadamianych zazwyczaj aspektów komunikacji w negocjacjach uzyskując efekt emocjonalny drugiej strony.

  • Jednocześnie poznają najczęściej stosowane sztuczki negocjacyjne swoich klientów i będą potrafił się przed nimi obronić, co wpłynie na wartość zawieranych kontraktów.

  • Poznają podstawowe i częściowo zaawansowane techniki negocjacyjne, a w trakcie gier symulacyjnych nauczą się nimi posługiwać, jednocześnie radząc sobie z standardowymi „zagrywkami’ negocjatorów lub klientów.

  • Będą także potrafili rozpoznać, czy ich partnerzy właśnie jednej z nich nie chcą na nich wypróbować.

  • Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję sprawdzić w praktyce, czy potrafią takie techniki zastosować na w grze negocjacyjnej.

  • Dzięki interaktywnej formule dwóch gier negocjacyjnych, będą mogli praktycznie zastosować poznane techniki negocjacyjne.

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

POSTAWA I NASTAWIENIE WARUNEK SUKCESU W NEGOCJACJACH

  • Różne spojrzenia na temat efektywności w negocjacjach

  • Cechy dobrych negocjatorów

  • Style negocjacyjne - postawa uległa, dominująca i współpracująca

  • Budowanie współpracy w negocjacjach – jak „wymuszać” współpracę na trudnych partnerach negocjacyjnych

 

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM

  • Rola indywidualnego podejścia do klienta

  • Jak wpływać na optymalny klimat w negocjacjach?

  • Sposoby reagowania na emocjonalne zachowania partnerów negocjacyjnych.

  • Strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów

  • Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji

  • Określenie i zrozumienie potrzeb klienta

 

TYPY KLIENTA – SPOSÓB SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W NEGOCJACJACH

  • Rozpoznanie charakterystyki klienta

  • Dopasowanie stylu do typu klienta

  • Wpływ poprzez wartości klienta

 

WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI KIEDY NEGOCJOWAĆ, A KIEDY NIE?

  • Czym jest negocjowanie?

  • Elementy wchodzące w sferę negocjacji

  • Porównanie stylów technik wywierania wpływu i negocjacji (kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy)

  • Zasady wywierania wpływu w oparciu o współpracę

  • Kiedy nie należy negocjować?

  • Trudne sytuacje negocjacyjne – jak sobie poradzić?

  • Typy negocjacji: negocjacje w sprzedaży, negocjacje cenowe – strategie obrony ceny, negocjacje zakupowe ( z dostawcami), negocjacje biznesowe, negocjacje wprost, przez telefon, e-mail

 

JAK BRONIĆ ALAMO? - STRATEGIA NEGOCJIACJI

  • Tworzenie strategii negocjacyjnych

  • Techniki negocjacji dostosowane do strategii i sytuacji

  • Stworzenie „neutralnych” parametrów dających przewagę w negocjacjach

  • Stanowiska a interesy.

  • Interes musi być chroniony – różne drogi dojścia do celu (realizacji interesu).

  • Jak być elastycznym, a nie uległym?

  • Jak sprawdzać, o co naprawdę chodzi drugiej stronie? - poszukiwanie sposobów realizacji własnych - celów poprzez rozpoznanie potrzeb partnerów negocjacji.

  • Jak radzić sobie z impasami?

  • Budowanie porozumienia negocjacyjnego.

 

ZASADY NEGOCJACJI TWARDYCH I MIĘKKICH

  • Podział negocjacji na twarde i miękkie

  • Zarządzanie ustępstwami

  • Praktyczne zastosowanie twardych technik negocjacyjnych

 

NEGOCJACJE OPARTE NA ZASADACH

  • Oddziel ludzi od problemu: bariery komunikacyjne – rozpoznawanie i uniknie; komunikacja w negocjacjach

  • Odkrywaj stanowiska drugiej strony; staraj się, aby wynik rozmów oparty był o obiektywne kryteria; znajdź kilka rozwiązań pogodzenia stanowisk

  • Negocjuj nie negocjując

  • Kiedy stosować negocjacje oparte o interesy?

 

PLANOWANIE I PROWADZENIE ROZMÓW - ETAPY NEGOCJACJI

  • BATNA

  • planowanie

  • role uczestników procesu negocjacji

  • analiza stron negocjacji i poznanie drugiej strony

  • jakie są nasze aspiracje i oferty wyjściowe?

  • jakie rezultaty zamierzamy osiągnąć?

  • opracowanie i analiza możliwych scenariuszy

  • wybór właściwej strategii negocjacyjnej

  • przygotowanie planu działania i argumentowania

  • psychologia tworzenia pierwszego wrażenia i zarządzanie nim

  • rozpoczęcie negocjacji

  • prezentacja ofert

  • określenie właściwego klimatu negocjacji – wzbudzenie sympatii i zaufania

  • faza środkowa negocjacji

  • zakończenie negocjacji

 

TAKTYKI I TECHNIKI NEGOCJACYJNE (WYWIERANIE WPŁYWU I ANTYMANIPULACJE)

  • Test - Test umiejętności przewidywania zachowań ludzi w sytuacjach manipulacyjnych

  • Zasady negocjowania

  • Techniki negocjacyjne

  • Gra negocjacyjna „W otwarte karty”

 

JAK ZACHOWAĆ POSTAWĘ ASERTYWNĄ W KONTAKCIE Z KLIENTEM?

  • Asertywne odmawianie i proszenie

  • Kiedy można, a kiedy nawet trzeba powiedzieć „nie”?

  • Kulturalne upominanie klienta

  • Przekazywanie klientowi złych wiadomości

 

KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA W PROCESIE NEGOCJACYJNYM – UMIEJĘTNOŚCI WSPOMAGAJĄCE NEGOCJOWANIE

  • Język korzyści i język strat – dobór słów i ich ważność

  • Zadawanie pytań – strategia perswazji

  • Prowadzenie rozmowy – elastyczność

  • Sztuka słuchania

  • Operowanie przestrzenią i gestami

  • Interpretacja mowy ciała

  • Gesty wzmacniające i sugerujące

 

PODSUMOWANIE: WDROŻENIE ZDOBYTEJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI

 

 

! Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych.

Uczestnicy poszukują rozwiązań w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, formułowanych „na gorąco” na szkoleniu. Zadania negocjacyjne rozgrywane są na forum grupy (lub rejestrowane na video), a następnie grupa formułuje rekomendowany algorytm postępowania w wybranej (trudnej) sytuacji.

 

 

 

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

 

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.





 Gwarancje SOLBERG:

  • gwarancja realizacji szkolenia – jako nieliczni z grona firm szkoleniowych nie odwołujemy swoich szkoleń

  • gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

  • gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

  • gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

 





 

Kim jesteśmy?

 

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

 

Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku.
 

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

 

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

 

 

! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014

 

! Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KFS

 

! Posiadamy wpis do Rejestru Usług Rozwojowych (RUR), w ramach którego może świadczyć usługi szkoleniowe, które są już dostępne w Bazie Usług Rozwojowych (BUR).

 

CO NAS WYRÓŻNIA?

  • intensywny trening umiejętności

  • małe grupy szkoleniowe pozwalające na coachingowy model pracy

  • indywidualne podejście do każdego uczestnika

  • badanie potrzeb i oczekiwań uczestników przed szkoleniem (ankiety przedszkoleniowe) i dostosowanie do nich szkolenia

  • elastyczność w prowadzeniu szkoleń

  • nie odwołujemy szkoleń: szanujemy każdego uczestnika

 

 

Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji? Napisz z chęcią znajdziemy korzystne rozwiązanie, gdyż jesteśmy firmą elastyczną, która reaguje na potrzeby Klienta.

Klient i jego potrzeby są dla nas najważniejsze.





Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

biuro@solberg-szkolenia.pl

tel. (33) 300 31 45

www.solberg-szkolenia.pl

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie zakupami w firmach handlowych
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Zarządzanie zakupami w firmach produkcyjnych
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Automotywacja.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Zarządzanie zmianą. SZKOLENIE "SZYTE NA MIARĘ"
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Techniki perswazji w negocjacjach (NLP)
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Integracja zespołów.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy

Techniki wywierania wpływu.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy

Komunikacja interpersonalna z elementami NLP
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowaneNasze szkolenia mogąe zostać sfinansowane w 80 lub 100 % przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy

Zarządzanie projektami. SZKOLENIE DEDYKOWANE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Komunikacja interpersonalna z elementami NLP
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Więcej...

Najnowsze kursy:

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

ŁAMANIE SCHEMATÓW SPRZEDAŻY- szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań znacznie zwiększających efektywność handlowca.

PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

PROFESJONALNY HANDLOWIEC- autorskie bogate szkolenie
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia nie znajdziesz na rynku. Gwarantujemy, że na tym szkoleniu handlowym jeszcze Ciebie nie było, nawet jeśli brałeś udział w szkoleniach o podobnie brzmiącym temacie.

KREATYWNE MYŚLENIE W SPRZEDAŻY - intensywne warsztaty handlowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Skuteczna rozmowa telefoniczna
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.