Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Profesjonalna rejestratorka medyczna - profesjonalna obsługa pacjenta, Szkolenie Interpersonalne, autoprezentacja, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, Laboratoria, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Profesjonalna rejestratorka medyczna - profesjonalna obsługa pacjenta

  • Termin: 2017-10-24 - 2017-10-24
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena brutto: Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis 840.00 831.60 zł (First Minute -1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

 

 Cele szczegółowe:

- poznanie czynników profesjonalnej obsługi pacjenta

- rozwój umiejętności komunikowania się z pacjentem

- poznanie zasad prezentowania własnej placówki w kontekście budowania pozytywnego wizerunku

- wpływ stresu na relacje z pacjentem

 

Oczekiwane rezultaty:

- poprawa relacji pacjent- rejestracja

- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych z pacjentem

- podkreślenie wartości rejestracji w działalności firmy

- rejestracja jako wizytówka firmy

- kluczowe znaczenie w przyciąganiu  i utrzymaniu pacjentów

 

 

 Program szkolenia:

 

1. Prezentacja oferty-usług w rozmowie z Klientem/pacjentem
- usługi/produkty placówki – moja wiedza
- prezentacja produktu/usługi - pochwały - cechy – korzyści

- prezentacja pozycjonująca

 

2. Budowanie pozytywnego wizerunku placówki:

- marketing mix w usługach zdrowotnych

- planowanie działań marketingowych w placówce zdrowia

- zadowolenie klientów a jakość świadczonych usług

 

3. Telefoniczna i mailowa obsługa pacjenta/Klienta – etapy specyfiki rozmowy

- model rozmowy wychodzącej i przychodzącej

- przygotowanie się do rozmowy

- rodzaje pytań: pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania precyzujące, pytania informacyjne

4. Zarządzanie czasem w pracy (metoda Alpen, szacowanie czasu trwania czynności)

- analiza straconego czasu, analiza „pożeraczy czasu”
- rola zarządzania własnym czasem (krąg reguł)
- znaczenie określania celu
- wizja pragnień - analiza sytuacji
- formułowanie celu

5. Podstawy planowania
- zasady i reguły planowania czasu: reguła 60:40 oraz świeża głowa
- nawyki dotyczące planowania
- analiza ABC, zasada Pareto (reguła 80:20)
- umiejętność gospodarowania czasem
- analiza wykorzystania czasu
- dokładny plan dnia
- podział czasu: zarządzanie długoterminowe, średnioterminowe, bieżące

- korzystanie z terminarza
- organizacja pracy

 

Szkolenie trwa - 8 godzin dydaktycznych

Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.


Uwaga promocja:

zgłoś 2 osoby - dodatkowa 1 osoba gratis
zgłoś 4 osoby - dodatkowe 2 osoby gratis
Podana cena jest ceną brutto.  Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, lunch, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik.

Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl

Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej.

 

M | +48 600 433 371  / tel./fax + 48 61 2828766

E  | maticonsulting@szkolenia-mc.pl

W | www.szkolenia-mc.pl

F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia

 

 

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
  • Iwona Świdurska
  • trener sprzedaży
  • Więcej
 Iwona Świdurska
Termin: 2017-10-24 - 2017-10-24
Lokacja: SZKLARSKA PORĘBA, Dolnośląskie
Cena: 840.00 831.6 zł (First Minute -1%)

-1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-10-27 - 2017-10-27
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 840.00 831.6 zł (First Minute -1%)

-1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-10-31 - 2017-10-31
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 840.00 831.6 zł (First Minute -1%)

-1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-04 - 2017-11-04
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 840.00 831.6 zł (First Minute -1%)

-1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-07 - 2017-11-07
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 840.00 831.6 zł (First Minute -1%)

-1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-09 - 2017-11-09
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 840.00 831.6 zł (First Minute -1%)

-1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-10 - 2017-11-10
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 840.00 831.6 zł (First Minute -1%)

-1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-16 - 2017-11-16
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 840.00 831.6 zł (First Minute -1%)

-1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-18 - 2017-11-18
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 840.00 831.6 zł (First Minute -1%)

-1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-21 - 2017-11-21
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 840.00 831.6 zł (First Minute -1%)

-1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-25 - 2017-11-25
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 840.00 831.6 zł (First Minute -1%)

-1%Promocja: 2+1, zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Najnowsze szkolenia:

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi i inni. Szkolenie dla firm oraz dla osób indywidualnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się handlem, pracują lub będą pracować z Klientami.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na szkoleniu

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia
Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem kursu jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na kursie.

Pracownik administracyjno-biurowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Akademia handlowca PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Marketing usług zdrowotnych PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest zaprezentowanie i uświadomienie sobie, iż marketing jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego podmiotu, w tym również jednostek świadczących usługi zdrowotne. Do podmiotów tych należy zaliczyć: ośrodki zdrowia, szpitale

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.