Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Wrocław. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

  • Termin: 2018-08-09 - 2018-08-09
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: Standardowa cena: 890 zł; II, III i IV osoba - 690 zł; V osoba - gratis; Klient Premium - 790 zł 890.00 790 zł (Rabat -100złStandardowa cena: 890 zł; II, III i IV osoba - 690 zł; V osoba - gratis; Klient Premium - 790 zł)
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Obsługa trudnego klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny klient to duże wyzwanie. Warto jednak utrzymać go przy sobie, bo taki klient często zostaje na dłużej.


Szkolenie PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA zapozna Cię z nowymi technikami obsługi klienta i radzenia sobie z jego obiekcjami oraz zastrzeżeniami.


Korzyści dla Ciebie:

 

poznasz techniki obsługi klienta 
poznasz sposoby radzenia sobie z trudnym klientem 
nauczysz się otwartego i bezpośredniego komunikowania się z innymi 
nauczysz się konstruktywnego zachowania w trudnych sytuacjach interpersonalnych 


Podbijaj serca klientów sprawną obsługą! Podczas szkolenia uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem, a także dowiedzą się, jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów. To szkolenie pokazuje jak stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient wysłuchał argumentacji, nauczy jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych. Ukazuje jak reagować na zarzuty ze strony klienta. To szkolenie ma charakter warsztatów, czyli 80% czasu przeznaczamy na ćwiczenia.


Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.

Chcesz być skuteczny w swoich działaniach, koniecznie zapisz się na szkolenie! Dzisiaj możemy Ci zagwarantować, że nie jest to tylko kwestia szczęścia, ale posiadanie doskonałych umiejętności obsługi klienta sprawi, że on do Ciebie wróci!


Dlaczego właśnie z naszego szkolenia warto skorzystać? Pokażemy Ci jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem. Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. To jest klucz do Twojego sukcesu! 


Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia.
 

 

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH PRACOWNIKÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz wiadomość: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75. 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Rola i znaczenie „opakowania”.
Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.


Przygotowanie do rozmowy z klientem.

Informacja najcenniejszym towarem.
Jakie informacje posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?

Sposoby i techniki obsługi klienta.
Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
Asertywność pracownika. Klient się czepia! To szansa, czy zagrożenie?
Czy klient ma zawsze rację?
Typy klientów składających reklamacje. Typologia klientów.
Technika kwitowania pytań.
Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów klienta.

Komunikacja w relacjach z klientami.

Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
Prawa i techniki perswazji.
Zwroty „parzące” i „nęcące”.

Klient dobrze obsłużony orędownikiem naszej firmy
Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.
Sposoby zwiększania lojalności klienta w stosunku do Twojej firmy.
Kim jest klient dla organizacji zorientowanej biznesowo?

 

 

Więcej na www.superszkolenia.pl -------> PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

  • Hotel LOTHUS
  • 50-148 Wrocław, ul. Wita Stwosza 22/23
  • woj. Dolnośląskie

Najnowsze szkolenia:

Obsługa Reklamacji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Efekty szkolenia:świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy;zmotywowanie do pracy związanej z obsługą reklamacji;efektywność stosowania technik pozyskiwania informacji;umiejętność prowadzenia (...)

JAK WALCZYĆ ZE STRESEM W PRACY - DARMOWY KURS ON-LINE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

Jak walczyć ze stresem w pracy? - Pobierz bezpłatny kurs
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

POKONAJ STRES - DARMOWY KURS DO POBRANIA
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

NAUCZ RADZIĆ SOBIE ZE STRESEMNerwy pod kontroląPozytywne myślenie

Ocena pracowników
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Podczas szkolenia poznasz: standardy oceny okresowej pracowników w firmie (np. oceny półrocznej, rocznej, itp.); narzędzia i mechanizmy wspierające menedżerów w prowadzeniu okresowych rozmów oceniających pracowników (...)

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRZDSIĘBIORSTWIE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców, właścicieli biur obsługi księgowo - kadrowej pracowników działów kadr (HR) oraz kadry menadżerskiej, którzy realizują politykę personalną przedsiębiorstwa, urzędu, lub jakiejkolwiek innej organizacji.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczna sprzedaż przez telefon
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon!

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Skuteczna sprzedaż przez telefon
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon!

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny Klient - to duże wyzwanie.

Skuteczny Handlowiec - techniki sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.