Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta, Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, obsługa klienta, WARSZAWA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-01-22

Było:2040zł

Jest:1740zł

Podstawowe informacje

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

  • Termin: 2017-01-25 - 2017-01-25
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1070.10 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

  • 55-040 Bielany Wrocławskie, Dolnośląskie
  • Ogrodowa 19c lok. 1
  • Telefon: 667-67-33-22
  • Email: biuro@k2coaching.pl
  • www: k2coaching.pl
Firma szkoleniowa K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta - z elementami Asertywności i rozwiązywania konfliktów.

 

Opinie Uczestników o naszych szkoleniach:

Jan B. Krotoszyn:”Bardzo różnorodne warsztaty, nietypowe podejście do niektórych zagadnień uświadamia, zazwyczaj popełniane błędy, bardzo wartościowe szkolenie, polecam”.
Janina S. Łódź: „W szkoleniu z obsługi trudnego klienta uczestniczyłam pierwszy raz, bardzo dużo się dowiedziałam, i co najważniejsze wiem jak stosować reguły asertywności. Umiejętność niezbędna w życiu osobistym i zawodowym. Bardzo polecam to szkolenie wszystkim, bez wyjątku.”
Robert Z. Wrocław:”To było rewelacyjne doświadczenie, konkretne przykłady, dużo ćwiczeń. Teraz wiem jak odważnie z szacunkiem do innych mówić to co uważam”.

 

Korzyści:

- rozwinięcie u uczestników profesjonalnej opartej na pozytywnych relacjach umiejętności prowadzenia i kierowania
  rozmowy z klientem,
- umiejętność prowadzenia i podtrzymywania przyjemnej atmosfery rozmowy w kontakcie z klientem,
- poznanie i uświadomienie sobie swoich mocnych stron, jako podstawy w skutecznej komunikacji w sytuacjach
  trudnych.
- panowanie nad własnymi emocjami i dbanie o profesjonalny wizerunek swojej osoby oraz firmy,
- nabycie umiejętności skutecznego reagowanie na zachowania trudnych klientów,
- poznanie technik z asertywnego zachowania w różnych sytuacjach związanych z kontaktem z trudnym klientem.

Program:

1. Nawiązanie kontaktu i pierwsze wrażenie.
- jak Cię widzą tak Cię „szufladkują”,
- jak wywrzeć pozytywne pierwsze wrażenie (mowa ciała, ton głosu, dykcja, umiejętność panowania nad tremą
  i stresem)

2.Przygotowanie i pozytywne nastawienie do kontaktu z klientem.
- jakich informacji potrzebuję i jak mam je zdobyć,
- jak skutecznie rozmawiać i uzyskać zaangażowanie klienta,
- czy znam dobrze swoją ofertę i ofertę konkurencji,
- czy wiem jakie pytania może zadać mi klient i jak się do nich przygotować.

3. Sposoby i techniki obsługi klienta.
- jak rozmawiać z klientem i wzbudzić jego prawdziwe zainteresowanie,
- jak reagować i odpowiadać na trudne pytania rozmówcy,
- Typy klientów i sposoby komunikacji,

4. Sytuacje trudne w obsłudze klienta.
- techniki radzenia sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów,
- 4 sposoby asertywnego zachowania (czy klient ma zawsze racje?)
- sposoby zarządzania własnymi emocjami w sytuacjach konfliktowych i stresujących,

5. Komunikacja w relacji z klientami.
- zasady skutecznej i partnerskiej komunikacji,
- dobre i złe nawyki (bariery komunikacyjne)
- świadomy i nieświadomy poziom komunikacji,
- najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy z klientem,
- komunikacja werbalna i niewerbalna – szanse i zagrożenia,
- zwroty „przyciągające” i „odpychające”

6. Podsumowanie i zakończenie.
ewaluacja i wręczenie certyfikatów

Sposoby prowadzenia warsztatów:
Szkolenia organizowane przez K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo są szkoleniami praktycznymi, co oznacza że uczestnicy otrzymują gotowe narzędzia i techniki, które mogą skutecznie wykorzystać już następnego dnia

Metody szkolenia:

80% - czasu szkolenia poświęcone jest na praktykę, czyli warsztaty, ćwiczenia, studia przypadków,
symulacje, odgrywanie ról, gry sytuacyjne, gry analizę prawdziwych sytuacji zawodowych podawanych również przez uczestników.
20% - teoria jako inspiracja poparta przekazanymi przykładami z życia.

Nasze szkolenia charakteryzują się zawsze małą, kameralną grupą, po to aby trener mógł poświęcić maksymalną uwagę każdemu uczestnikowi.
Wierzymy że tylko taki sposób kontaktu trenera z grupą może zapewnić prawdziwie indywidualny i najbardziej skuteczny sposób przekazania wiedzy i odpowiednich narzędzi. Dzięki temu również każdy z uczestników ma szansę przedstawić swój przypadek lub sytuację zawodową, która może zostać szerzej omówiona i rozwiązana.


UWAGA!-koszt szkolenia może być w 100% pokryty z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!

Cena szkolenia: 790,00 zł. netto (plus Vat) zawiera:

- uczestnictwo w 8 h szkoleniu w wysokiej klasy salach konferencyjnych,
- materiały szkoleniowe,
- poczęstunek,
- imienny certyfikaty,
- a także pomoc, doradztwo i konsultacje Trenera po szkoleniu, (telefonicznie lub e-mail) bezterminowo.

Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich działań – nasze szkolenie dostarczy Ci narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu handlowcowi.

Szkolenie to inwestycja, która zwraca się najszybciej. Bo najlepsza inwestycja, to inwestycja w siebie.

Zgłoś swój udział, szkolimy się w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze, dbając o dobre samopoczucie uczestników,
ale przede wszystkim o skuteczność i osiągnięcie oczekiwanych rezultatów szkolenia.

Jeśli jeszcze się wahasz, zapraszamy do zapoznania się z opiniami i referencjami naszych klientów, lub prosimy o kontakt z nami, doradzimy i pomożemy w wybraniu najlepszej opcji dla Państwa.

                                                                        Serdecznie Zapraszamy

                                                                       biuro@k2coaching.pl
                                                           tel. 667-67-33-22
                                                          www.k2coaching.pl




  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2017-02-03 - 2017-02-03
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-03-02 - 2017-03-02
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-03-08 - 2017-03-08
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-03-29 - 2017-03-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-04-05 - 2017-04-05
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-04-12 - 2017-04-12
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-04-14 - 2017-04-14
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-05-10 - 2017-05-10
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-05-17 - 2017-05-17
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-06-07 - 2017-06-07
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-06-09 - 2017-06-09
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-06-21 - 2017-06-21
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Coaching dla managerów. Skuteczne zarządzanie i motywowanie pracowników.
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Podczas warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem,a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach.Będzie potrafił spokojnie i skutecznie rozładowywać napięte sytuacje i unikać ich eskalacji.

Kierowanie Zespołem i motywowanie Pracowników
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Zarządzanie i motywowanie pracowników to jedna z kluczowych kompetencji managera.Jak wzmocnić swój wizerunek i jak wydobyć z zespołu to co najlepsze oraz jakie metody zarządzania stosować w zależności od rozwoju pracownika-o tym jest szkolenie.

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Podczas warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem,a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach.Będzie potrafił spokojnie i skutecznie rozładowywać napięte sytuacje i unikać ich eskalacji.

Efektywna Komunikacja z elementami asertywnej postawy i rozwiązywanie konfliktów
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Od sposobu w jaki się komunikujesz,jaką masz postawę życiową i jak reagujesz w różnych sytuacjach zależy twoja pozycja w firmie,stopień osiągania celów i satysfakcja z życia.Właściwa komunikacja jest kluczem do tego wszystkiego.Można się jej nauczyć.

Skuteczne Techniki Sprzedaży
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Czy jesteś ekspertem w tym co robisz?Czy stawiasz sobie coraz wyżej poprzeczkę?Pokażemy Ci co możesz zrobić, aby stać się skuteczniejszym w działaniu,a poznane na naszym szkoleniu techniki i narzędzia, zwiększą Twoją efektywność i skuteczność w pracy

Zarządzanie przez coaching
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

poznasz założenia coachingowego stylu zarządzania,zdobędziesz umiejętności rozwijania kompetencji zespołu poprzez rozmowę coachingową oraz zastosowanie narzędzi, poznasz elastyczny stylu zarządzania dostosowany do dojrzałości zawodowej pracowników

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.