Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

  • Termin: 2024-02-28 - 2024-02-28
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena brutto: Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem. 430.00 215.00 zł (Rabat -50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KC Centrum Rozwoju

  • 44-295 Lyski, Śląskie
  • Kamionki 2
  • Telefon: 797 458 721 , 32 220 6826
  • Fax: 32 441 7476
  • Email: kontakt@szkolenia-kccr.pl
  • www: www.szkolenia-kccr.pl
Firma szkoleniowa KC Centrum Rozwoju

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie pozwoli uczestnikom nabyć wiedzę na temat skutecznych rozmów, oraz umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z klientami, poznać technik asertywnych i opanować sposoby sprawnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego w kontakcie z wymagającym klientem. Poznane techniki pozwolą uczestnikom w usprawnieniu posiadanych umiejętności efektywnego komunikowania się i przyczynią się do zwiększenia jakości rozmów z klientem trudnym.

 
PROGRAM SZKOLENIA 
 
  • Rozmowa z klientem- proces komunikacji i jego etapy;
  • Sztuka prezentacji siebie i organizacji w profesjonalnym świetle;
  • Aktywne słuchanie klienta "petenta"- pułapki i zagrożenia komunikacji pozytywnej (warsztat);
  • Rozpoznanie potrzeb klienta- przeformułowanie (warsztat);
  • Rodzaje pytań a zrozumienie komunikatu (p. otwarte, p. zamknięte, p. sprawdzające, p. naprowadzające);
  • Standardy obsługi bezpośredniej i telefonicznej (przykłady);
  • Asertywność w obsłudze klienta (mity, przyzwyczajenia, pułapki);
  • Techniki asertywne wykorzystywane w konkretnych przykładach (warsztat);
  • Przyjmowanie i generowanie komunikatów krytykujących do klienta (warsztat).
  • Techniki radzenia sobie z manipulacją i wpływem klienta;
  • Typologia trudnego klienta i techniki radzenia sobie z poszczególnymi typami (warsztat);
  • Istotność komunikatów werbalnych, niewerbalnych i podprogowych w standardach obsługi klienta (warsztat);
  • Przeszkody komunikacyjne i ich wpływ na efektywność kontaktu;
  • Wyrażanie sympatii w trakcie rozmowy z klientem (warsztat).

Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.

 

Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

 

 

PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB

PROMOCJA 4+1
Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.

PROMOCJA 50%
Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem.

 

Wydarzenie zawiera:

szkolenie, dwudaniowy obiad,  indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia

 

Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@szkolenia-kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.

  • Ośrodek Dydaktyczny KC Centrum Rozwoju
  • 00-002 Warszawa, Kopińska 12/16
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-03-13 - 2024-03-13
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-03-13 - 2024-03-13
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-03-13 - 2024-03-13
Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-03-20 - 2024-03-20
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-03-20 - 2024-03-20
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-03-27 - 2024-03-27
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-03-27 - 2024-03-27
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-04-03 - 2024-04-03
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-04-03 - 2024-04-03
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-04-10 - 2024-04-10
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-04-10 - 2024-04-10
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-04-17 - 2024-04-17
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-04-17 - 2024-04-17
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-04-17 - 2024-04-17
Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-04-24 - 2024-04-24
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-04-24 - 2024-04-24
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-04-24 - 2024-04-24
Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-05-08 - 2024-05-08
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-05-08 - 2024-05-08
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-05-15 - 2024-05-15
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-05-15 - 2024-05-15
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-05-22 - 2024-05-22
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-05-22 - 2024-05-22
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-05-29 - 2024-05-29
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-05-29 - 2024-05-29
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-05-29 - 2024-05-29
Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-06-05 - 2024-06-05
Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-06-05 - 2024-06-05
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-06-05 - 2024-06-05
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-06-12 - 2024-06-12
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-06-12 - 2024-06-12
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-06-19 - 2024-06-19
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-06-19 - 2024-06-19
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-06-26 - 2024-06-26
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2024-06-26 - 2024-06-26
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 430.00 215 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Najnowsze szkolenia:

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Negocjacje i psychomanipulacje
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych
KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwa
KC Centrum Rozwoju

Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.

Zwiększanie motywacji zespołów pracowniczych - warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem
KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, sprzedaż, obsługa klienta, perswazja, telemarketing, techniki sprzedaży, obsługa klienta, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.