Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis), Szkolenie Sprzedaż, Zarządzanie, handlowe, techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, negocjacje, zarządzanie klientem, zarządzanie zmianą, SZKLARSKA PORĘBA. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:990zł

Jest:840zł

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa trudnego klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis)

  • Termin: 2018-10-23 - 2018-10-24
  • Lokacja: SZKLARSKA PORĘBA, Dolnośląskie
  • Cena brutto: promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis 1480.00 1406.00 zł (First Minute -5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Opis szkolenia:

 

Zadaniem sprzedawcy jest zainteresowanie się każdym klientem, który wejdzie do sklepu. Powinien służyć mu pomocą, radą. Wiemy, że do różnych punktów sprzedaży przychodzą różni kupujący. Sposób, w jaki obsłużymy klienta, musi być dostosowany do jego indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Nie należy stosować jednakowego stylu obsługi do wszystkich. Rozwiązaniem jest indywidualizacja obsługi, czyli traktowanie nabywcy w sposób indywidualny. Indywidualizacja świadczy o wysokiej kulturze obsługi. Często jest czynnikiem decydującym o wyborze sklepu przez kupujących. Ale sprzedaż nie zawsze należy do łatwych. Często sprzedawcy mają do czynienia z tzw. Trudnym klientem. Niniejsze szkolenie zawiera w swojej treści zagadnienia prezentujące: jak obsłużyć i nad czym warto zastanowić się, kiedy obsługujemy trudnego klienta. Szkolenie rozpoczniemy od zastanowienia się nad problemem utraty klienta. Powodów utraty może być wiele: zaczynając od złej obsługi, po złe wykonanie produktu. W tym punkcie zostanie zaprezentowana ich mnogość.

Czy obsługując klienta zadaliśmy sobie pytanie na czym polega profesjonalna obsługa klienta? Wymienimy i omówimy na szkoleniu takie aspekty jak:

- wiedza i umiejętności techniczne

- nastawienie

- umiejętność komunikacji

- cechy osobowości sprzedawcy/obsługi

Zatrzymamy się w kolejnym punkcie nad problemem błędów popełnionych w kontakcie z klientem. Zdefiniujemy profil kandydata na klienta, jak również wykonamy szereg ćwiczeń dot. reakcji na odmowną odpowiedź klienta.

Podczas szkolenia zaprezentujemy elementy pozytywnego i negatywnego doświadczenia w obsłudze.

Udział w 2-dniowych warsztatach pozwoli Uczestnikom na poprawę własnych kontaktów, przez co mogą stać się ekspertami w obsłudze klienta.


Po ukończeniu szkolenia:

- ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zasad obsługi trudnego klienta

- nabywa praktyczne umiejętności rozmowy, prowadzenia komunikacji, zachowania się, postawy w obsłudze trudnego klienta

Ponadto szkolenie ma na celu rozwój Uczestnika, aby stawał się ekspertem w dziedzinie obsługi klienta.


Program szkolenia:

Dlaczego tracimy Klientów?

Profesjonalna obsługa Klienta:

- wiedza i umiejętności techniczne

- nastawienie

- umiejętność komunikacji

- cechy osobowości sprzedawcy/obsługi

Pro-kliencki model obsługi

- elementy pierwszego wrażenia

- błędy w kontakcie z klientami

Definiowanie profilu kandydata na klienta

Reakcja na odmowną odpowiedź klienta

- dlaczego klient odchodzi?

Poziom obsługi klienta:

- poziom obsługi klienta a pozytywne doświadczenie obsługi

- poziom obsługi klienta a negatywne doświadczenie obsługi

Jak zostać ekspertem w obsłudze klienta:

- poprawa jakości kontaktów z klientem

- nastawienie do klienta

- doskonała obsługa klienta

- czy sprawdzam się w pracy

- otoczenie w pracy

- odpowiedzialność za słowo dane klientowi

- zmiana nastawienia w obsłudze klienta

- udzielanie informacji klientowi

 

Grupa docelowa szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku obsługi klienta, doradcy klienta w firmach, podmiotach gospodarczych. Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta. Grupą docelową szkolenia mogą być przede wszystkim pracownicy, którzy kontaktują się
z klientem bezpośrednio, lub telefonicznie. Konsultanci klienta, nowi pracownicy jak również pracownicy, którzy mają jako pierwsi kontakt z klientem tacy jak magazynierzy, recepcje, sekretariaty, sklepy, portierzy. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. 

 

Informacje dodatkowe:

Szkolenie trwa – 16 godzin dydaktycznych

Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.

Uwaga promocja:

Podana cena jest ceną brutto.  Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik.

Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl

Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej.

Dane kontaktowe:

M | +48 600 433 371  / tel./fax + 48 61 2828766

E  | maticonsulting@szkolenia-mc.pl

W | www.szkolenia-mc.pl

F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia

  • SZKLARSKA PORĘBA
  • woj. Dolnośląskie
  • Iwona Świdurska
  • trener sprzedaży
  • Więcej
 Iwona Świdurska
Termin: 2018-10-18 - 2018-10-19
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-10-18 - 2018-10-19
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-10-23 - 2018-10-24
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-10-26 - 2018-10-27
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-10-30 - 2018-10-31
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-11-06 - 2018-11-07
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-11-06 - 2018-11-07
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-11-08 - 2018-11-09
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-11-09 - 2018-11-10
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-11-15 - 2018-11-16
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-11-15 - 2018-11-16
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-11-19 - 2018-11-20
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-11-20 - 2018-11-21
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-11-22 - 2018-11-23
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-11-26 - 2018-11-27
Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-11-27 - 2018-11-28
Lokacja: KARPACZ, Dolnośląskie
Cena: 1480.00 1406 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Najnowsze szkolenia:

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi i inni. Szkolenie dla firm oraz dla osób indywidualnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się handlem, pracują lub będą pracować z Klientami.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na szkoleniu

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia
Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się (...)

Obsługa sekretariatu i biura PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia GRATIS
Mati Consulting szkolenia

Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki pracy w sekretariacie i w biurze, środki techniczne występujące w pracy biurowej oraz jak planować własny czas.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem kursu jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na kursie.

Pracownik administracyjno-biurowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Akademia handlowca PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego.

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.