Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2020-04-12

Było:1750zł

Jest:1490zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob

  • Termin: 2020-04-06 - 2020-04-06
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena brutto: szkolenie zdalne 840.00 756.00 zł (First Minute -10%szkolenie zdalne)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Rejestratorka medyczna jest zawodem o charakterze biurowym. Celem pracy rejestratorki medycznej jest przyjmowanie zgłoszeń pacjentów, umawianie terminów świadczenia usług medycznych, kierowanie pacjentów do właściwych pracowników i placówek służby zdrowia oraz prowadzenie dokumentacji medycznej osób objętych opieką. Miejscem pracy rejestratorki medycznej jest pomieszczenie rejestracji w zakładach opieki zdrowotnej (klinika, szpital, oddział, przychodnia lekarska, przychodnia stomatologiczna, laboratorium. Ze względu na kontakt z chorymi ludźmi i ich problemami zdrowotnymi praca na tym stanowisku wymaga podstawowoej wiedzy medycznej 
i odporności psychicznej. Z uwagi na specyfikę pracy prezentujemy dla Państwa program poniżej. 

 

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenie rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.  

Cele szczegółowe:

- poznanie czynników profesjonalnej obsługi pacjenta

- rozwój umiejętności komunikowania się z pacjentem

- poznanie zasad prezentowania własnej placówki w kontekście budowania pozytywnego wizerunku

 

Oczekiwane rezultaty:

- poprawa relacji pacjent-rejestracja

- umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach z pacjentem

- podkreślenie wartości pracy w rejestracji

- rejestracja jako wizytówka 


PROGRAM SZKOLENIA:


1. Prezentacja oferty-usług w rozmowie z pacjentem:
- usługi/produkty placówki - moja wiedza
- prezentacja produktu/usługi - pochwały - cechy - korzyści
- dlaczego warto z Państwa placówką współpracować
- prezentacja pozycjonująca
 
2. Obsługa trudnego pacjenta - telefoniczna, mailowa i bezpośrednia
- model rozmowy wychodzącej i przychodzącej
- przygotowanie do rozmowy
- profesjonalna obsługa pacjenta
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- charakterystyka pracy recepcjonistki medycznej
- zarządzanie i organizacja sekretariatu medycznego
- czego oczekuje pacjent?
- pro-kliencki model obsługi
- błędy w kontakcie z pacjentem
- trudne sytuacje w obsłudze
 - korzyści doskonałej obsługi
- ocena umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych z pacjentem
 
3. Zarządzanie czasem w pracy recepcjonistki:
- analiza straconego czasu, analiza "pożeraczy czasu"
- rola zarządania własnym czasem
- znaczenie określenia celu
- wizja pragnień
- formułowanie celu
- nawyki dotyczące planowania
- umiejętność gospodarowania czasem
- organizacja pracy


ZGŁOSZENIA:

Mati Consulting szkolenia

www.szkolenia-mc.pl

tel. 61 28 28 766

e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl

  • Kraków
  • woj. Małopolskie
  • Iwona Świdurska
  • trener sprzedaży
  • Więcej
 Iwona Świdurska
Termin: 2020-04-07 - 2020-04-07
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-04-14 - 2020-04-14
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-04-16 - 2020-04-16
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-04-17 - 2020-04-17
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-04-21 - 2020-04-21
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-04-22 - 2020-04-22
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-04-23 - 2020-04-23
Lokacja: Olsztyn, Warmińsko - Mazurskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-04-28 - 2020-05-28
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-04-28 - 2020-04-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-04-30 - 2020-04-30
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-05-04 - 2020-05-04
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-05-08 - 2020-05-08
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-05-12 - 2020-05-12
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-05-14 - 2020-05-14
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-05-15 - 2020-05-15
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-05-19 - 2020-05-19
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-05-20 - 2020-05-20
Lokacja: Olsztyn, Warmińsko - Mazurskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-05-21 - 2020-05-21
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-05-27 - 2020-05-27
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 840.00 756 zł (First Minute -10%)

-10%szkolenie zdalne

Termin: 2020-06-04 - 2020-06-04
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 840.00 798 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-06-08 - 2020-06-08
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 840.00 798 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-06-10 - 2020-06-10
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 840.00 798 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-06-16 - 2020-06-16
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 840.00 798 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-06-17 - 2020-06-17
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 840.00 798 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-06-19 - 2020-06-19
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 840.00 798 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-06-23 - 2020-06-23
Lokacja: Olsztyn, Warmińsko - Mazurskie
Cena: 840.00 798 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-06-24 - 2020-06-24
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 840.00 798 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-06-26 - 2020-06-26
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 840.00 798 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2020-06-30 - 2020-06-30
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 840.00 798 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Najnowsze szkolenia:

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Zarządzanie czasem PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia GRATIS
Mati Consulting szkolenia

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cele stosowaniem w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzyst. sensownie

Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta
Mati Consulting szkolenia

TECHNIKI SPRZEDAŻY - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Grupa docelowa szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim (...)

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Doskonalenie procesu sprzedaży Rabat: 45% na szkolenie
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej.

Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy Rabat: 45% na szkolenie
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Profesjonalna AKADEMIA HANDLOWCA: Rabat: 45% na szkolenie
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Akademia handlowca Rabat: 45% na szkolenie
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Profesjonalna obsługa klienta w banku
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników bezpośredniej i pośredniej obsługi banku do pracy z trudnym Klientem. Podczas szkolenia omówione zostaną dwa najważniejsze moduły dotyczące: treningu sprzedażowego oraz treningu postawy sprzedawcy.

Marketing i promocja sprzedaży w firmie od podstaw PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie skierowane dla firm oraz dla osób indywidualnych, chcących poznać tajniki marketingu, jego funkcjonowania w firmie. Szkolenie skierowane również dla osób prowadzących samodzielnie własną firmę w różnym zakresie.

Pracownik administracyjno - biurowy Rabat: 45% na szkolenie
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Akademia handlowca Rabat: 45% na szkolenie
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy Rabat 45% na szkolenie
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Planowanie i organizowanie pracy własnej - zarządzanie czasem PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osob
Mati Consulting szkolenia

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cele stosowaniem w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzyst. sensownie

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, obsługa klienta, inne, handlowe, marketing/reklama, inne, komunikacja wewnętrzna, Kraków. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.