Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami profesjonalnej obsługi klienta.
Uczestnicy uświadomią sobie własną rolę w kontaktach z klientem, zostanie przeprowadzona analiza ich mocnych i słabych stron w procesie kontaktu z klientem. Uczestnicy nauczą się interpretować zachowania klientów na różnych etapach procesu obsługi, dopasowywać styl prowadzonych rozmów i obsługi do stylu
i osobowości klienta.
Nabyta wiedza przyczyni się do poprawienia jakości obsługi klienta, co wpłynie na wizerunek Pracodawcy.
690 PLN*/** szkolenie stacjonarne
Cena obejmuje:
590 PLN*/** szkolenie online
Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.
Sygnalista – NOWE obowiązki pracodawcówInfoBizTechW 2021 roku zostanie wdrożona Dyrektywa o sygnalistach. Kogo dotyczy? Jakie będą nowe obowiązki pracodawców związane z instytucją sygnalisty? Co zgłasza sygnalista? Kto będzie chroniony? Na czym polega (...) |
|
Potrącenie z wynagrodzeń i zasiłkówInfoBizTechGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnym stanem prawnym dotyczącym potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków.Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej, pracowników działów kadr i płac i księgowości. |
|
Budżetowanie z wykorzystaniem MS ExcelInfoBizTechGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z funkcjonalnością Excela, która jest niezbędna to tworzenia arkuszy budżetowych. |
|
Profesjonalna obsługa KlientaInfoBizTechSzkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży |
|
Profesjonalna rekrutacja i selekcja pracownikówInfoBizTechProfesjonalna rekrutacja i selekcja pracownikówW dzisiejszych czasach dobór odpowiednich pracowników do organizacji i zespołu staje się wyzwaniem. Rynek wymusza rezygnacje ze starych nawyków rekrutacyjnych. (...) |
|
Onboarding – wdrożenie nowego pracownika do firmyInfoBizTechSukces odnoszą te organizacje, które rozumieją potrzeby swoich obecnych i potencjalnych pracowników tak dobrze, jak większość organizacji rozumie potrzeby swoich klientów.Według Harvard Business Review, (...) |
|
Derekrutacja, wywiady wyjścioweInfoBizTechObecna sytuacja spowodowała, że musimy optymalizować koszty. Wielu przedsiębiorców zaczyna od redukcji zatrudnienia. Musimy rozstać się z pracownikiem, czasem na zawsze, a czasem mając nadzieję, że jak (...) |
|
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracyInfoBizTechGłównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania |
|
Dokumentacja kadrowa – ewidencja czasu pracy, egzekucje, ZFŚS, RODO, PPK, PPEInfoBizTechSzkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji. |
|
Czas pracy kierowcówInfoBizTechGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnymi przepisami dotyczącymi czasu pracy kierowców. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Profesjonalna obsługa Klienta, Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Sprzedaż, Interpersonalne, Interpersonalne, Interpersonalne, autoprezentacja, autoprezentacja, autoprezentacja, rozwój osobisty, rozwój osobisty, rozwój osobisty, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, handlowe, handlowe, handlowe, telemarketing, telemarketing, telemarketing, obsługa klienta, obsługa klienta, obsługa klienta, Zielona Góra. zamkniete
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.