Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa Klienta

  • Termin: 2022-07-26 - 2022-07-26
  • Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
  • Cena netto: 690.00 zł
  • Cena brutto: 848.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

InfoBizTech

  • 00-844 Warszawa, Mazowieckie
  • Grzybowska 80-82
  • Telefon: (22) 250 12 12
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: infobiztech@infobiztech.pl
  • www: www.infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa InfoBizTech

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami profesjonalnej obsługi klienta.

Uczestnicy uświadomią sobie własną rolę w kontaktach z klientem, zostanie przeprowadzona analiza ich mocnych i słabych stron w procesie kontaktu z klientem. Uczestnicy nauczą się interpretować zachowania klientów na różnych etapach procesu obsługi, dopasowywać styl prowadzonych rozmów i obsługi do stylu 
i osobowości klienta.

Nabyta wiedza przyczyni się do poprawienia jakości obsługi klienta, co wpłynie na wizerunek Pracodawcy.

 

 Program szkolenia

  1. Zasady komunikacji
    • Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  2. Komunikacja werbalna - poznanie zasad dobrego porozumiewania się:
    • Manieryzmy i błędy językowe
    • Dostosowanie języka i formy przekazu do audytorium
    • Zdobycie umiejętności mówienia w sposób przyciągający uwagę i robienie dobrego wrażenia na odbiorcach
    • Podstawowe zasady formułowania logicznych i interesujących wypowiedzi. Sposób opowiadania dynamiczny, obrazowy i wyrazisty, wzbudzający emocje
    • Podwyższanie kompetencji komunikacyjnych i atrakcyjności występującego
    • Narzędzia i mechanizmy wpływające na większe możliwości zapamiętania informacji
    • Psychologiczne aspekty wypowiedzi
  3. Komunikacja niewerbalna jako narzędzie wsparcia dla komunikacji werbalnej:
    • Gesty i postawa, które budują wiarygodność i wzmacniają siłę przekazu
    • Skuteczne techniki głosowe – tempo, energia, budowanie siły głosu, magia pauzy, jak poprawić emisję głosu
  4. Kim jest mój potencjalny klient i jak go obsługiwać?
    • Typy klientów – rozpoznanie i strategia współpracy
    • Autoprezentacja w kontakcie z klientem
    • Komunikacja ustna – telefoniczna i bezpośrednia – podstawowe reguły i zasady
    • Komunikacja pisemna - podstawowe reguły i zasady
    • Siła przekonywania słowem, elementy istotne w przekazie
    • Techniki aktywnego słuchania, rozumienie (zadawanie pytań, parafrazowanie, empatia), przekazywanie informacji i komunikowanie się w warunkach rozbieżnych interesów
    • Asertywność jako poszanowanie granic własnych oraz klienta
    • Budowanie pozytywnych relacji z klientem
  5. Trudny klient – jak sobie z nim radzić?
    • Stawianie granic, techniki opanowania emocji i stresu, techniki asertywne
    • Reagowanie na krytykę i odmowę oraz radzenie sobie z presją i manipulacją ze strony klienta
    • Dostosowywanie sposobów rozwiązywania konfliktów do cech, osobowości klienta oraz konkretnej sytuacji, w jakiej strony się znalazły
    • Reklamacje klientów - na co zwrócić szczególną uwagę np. Przy obsłudze telefonicznej
    • Twórcze wykorzystanie optymalnego poziomu stresu
    • Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
    • Odzyskiwanie kontroli
  6. Wspólne wypracowanie standardów obsługi klienta 

Termin i miejsce

  • 27.06.2022, szkolenie online, Katowice
  • 19.07.2022, szkolenie online, Gdańsk
  • 26.07.2022, szkolenie online, Zielona Góra
  • 18.08.2022, szkolenie online, Poznań
  • 20.09.2022, szkolenie online, Warszawa
  • 19.10.2022, szkolenie online
  • 21.11.2022, szkolenie online
  • 09.12.2022, szkolenie online


Metody szkoleniowe

  • wykład, ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki tematyczne
  • testy psychologiczne
  • dyskusje
  • prezentacje

Cena szkolenia:

690 PLN*/** szkolenie stacjonarne

Cena obejmuje:

  • udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

590 PLN*/** szkolenie online

Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl



  • Zielona Góra
  • woj. Lubuskie
Termin: 2022-07-19 - 2022-07-19
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2022-07-19 - 2022-07-19
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 690.00 zł
Termin: 2022-07-26 - 2022-07-26
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2022-08-18 - 2022-08-18
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2022-08-18 - 2022-08-18
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 690.00 zł
Termin: 2022-09-20 - 2022-09-20
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2022-09-20 - 2022-09-20
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 690.00 zł
Termin: 2022-10-19 - 2022-10-19
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2022-11-21 - 2022-11-21
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2022-12-09 - 2022-12-09
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Sygnalista – NOWE obowiązki pracodawców
InfoBizTech

W 2021 roku zostanie wdrożona Dyrektywa o sygnalistach. Kogo dotyczy? Jakie będą nowe obowiązki pracodawców związane z instytucją sygnalisty? Co zgłasza sygnalista? Kto będzie chroniony? Na czym polega (...)

Potrącenie z wynagrodzeń i zasiłków
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnym stanem prawnym dotyczącym potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków.Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej, pracowników działów kadr i płac i księgowości.

Budżetowanie z wykorzystaniem MS Excel
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z funkcjonalnością Excela, która jest niezbędna to tworzenia arkuszy budżetowych.

Profesjonalna obsługa Klienta
InfoBizTech

Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży

Profesjonalna rekrutacja i selekcja pracowników
InfoBizTech

Profesjonalna rekrutacja i selekcja pracownikówW dzisiejszych czasach dobór odpowiednich pracowników do organizacji i zespołu staje się wyzwaniem. Rynek wymusza rezygnacje ze starych nawyków rekrutacyjnych. (...)

Onboarding – wdrożenie nowego pracownika do firmy
InfoBizTech

Sukces odnoszą te organizacje, które rozumieją potrzeby swoich obecnych i potencjalnych pracowników tak dobrze, jak większość organizacji rozumie potrzeby swoich klientów.Według Harvard Business Review, (...)

Derekrutacja, wywiady wyjściowe
InfoBizTech

Obecna sytuacja spowodowała, że musimy optymalizować koszty. Wielu przedsiębiorców zaczyna od redukcji zatrudnienia. Musimy rozstać się z pracownikiem, czasem na zawsze, a czasem mając nadzieję, że jak (...)

Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest poznanie metod przeciwdziałania mobbingowi oraz głównych rysów charakterystycznych mobbera i jego metod działania.Szkolenie przygotowuje uczestników do rozpoznawania sytuacji o charakterze mobbingowym i ich odróżniania

Dokumentacja kadrowa – ewidencja czasu pracy, egzekucje, ZFŚS, RODO, PPK, PPE
InfoBizTech

Szkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji.

Czas pracy kierowców
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnymi przepisami dotyczącymi czasu pracy kierowców.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalna obsługa Klienta, Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Sprzedaż, Interpersonalne, Interpersonalne, Interpersonalne, autoprezentacja, autoprezentacja, autoprezentacja, rozwój osobisty, rozwój osobisty, rozwój osobisty, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, handlowe, handlowe, handlowe, telemarketing, telemarketing, telemarketing, obsługa klienta, obsługa klienta, obsługa klienta, Zielona Góra. zamkniete

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.