Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalna Obsługa Klienta

  • Termin: 2022-10-12 - 2022-10-12
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 890.00 zł
  • Cena brutto: 1094.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA 

Jak budować dobre relacje z klientem i zdobyć przewagę nad konkurencją?

 

Gdy oferty są porównywalne, klienci zazwyczaj wybierają współpracę z tymi firmami, które ich zdaniem są warte zaufania i proponują najwyższą jakość obsługi klienta.

Obsługa klienta to niezwykle ważny obszar dla każdej organizacji, której zależy na nawiązaniu i utrzymaniu długotrwałych relacji z klientem. Jak pokazują badania rynkowe, głównym powodem rezygnacji klienta z dotychczasowej współpracy, jest niezadowolenia z obsługi. Dzisiaj w rozmowach z klientem liczy się nie tylko nastawienie na rozwiązywanie problemów, czy też umiejętność radzenia sobie z trudnymi emocjami, ale również pro-aktywna i asertywna postawa oraz umiejętność budowania dobrych relacji.

Czas trwania:

1 dzień (8 h)

cena

890 zł netto + 23% VAT / os -szkolenie stacjonarne 

790 zł netto + 23% VAT / os -szkolenie online

Cena szkolenia zawiera:

• pakiet materiałów szkoleniowych,
• obiad + przerwy kawowe (nie dotyczy szkoleń online),
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia

CEL SZKOLENIA:

Warsztat szkoleniowy uświadamia, co składa się na komunikację międzyludzką, jakie są najczęściej występujące bariery w komunikacji oraz ułatwia poznanie wzajemnych zależności jakie tworzą się w relacjach między ludźmi. Osoby uczestniczące w szkoleniu zapoznają się z typami klientów, poznają dopasowane do typu sposoby obsługi oraz przećwiczą najskuteczniejsze style komunikacji.

Na szkoleniu uczestnicy zdobędą także umiejętność budowania wizerunku firmy, pro-aktywnej obsługi klienta oraz prowadzenia efektywnych rozmów z trudnym bądź wymagającym klientem. Zdobędą wiedzę, jak zarządzać emocjami, jak radzić sobie w kłopotliwych sytuacjach oraz jak asertywnie reagować na manipulacje, czy próby wyprowadzenia z równowagi ze strony rozmówcy.

W trakcie szkolenia szczególny nacisk będzie położony na poznanie i przećwiczenie narzędzi komunikacyjnych, które pozwolą doskonalić Profesjonalną Obsługę Klienta.

Uczestnicy:

Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak i telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.

PROGRAM:

I. PROFESJONALNY MODEL OBSŁUGI KLIENTA
Obsługa klienta oparta na standardach firmowych i osobistych .
Profesjonalna obsługa– czego naprawdę oczekuje klient?
Sztuka kreowania wizerunku w kontaktach z klientem.
Firma to również ja– postawa pracownika oparta na konsekwencji i odpowiedzialności.

II. TYPY I ZACHOWANIA KLIENTÓW
Typologia klienta, jak lepiej zrozumieć klienta?
Zasady współpracy z różnymi typami klientów. Możliwości i zagrożenia.
Budowanie pozytywnych relacji z klientem.
Zachowania wzbudzające zaufanie klienta, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
Typowe błędy w kontaktach z klientem.

III. PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH
Zrozumieć klienta – postawa pro-kliencka.
Obiekcje – jak pracować z trudnym klientem?
Zarządzanie informacją od klientów- optymalne rozwiązania.

IV. PROFESJONALNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Aktywne słuchanie – klucz do zdobycia zaufania klienta.
Sztuka stosowania pozytywnych zwrotów – czego unikać negocjacjach.
Trening języka korzyści i nawiązywania do sfery emocjonalnej klienta.
Sposoby prowadzenia efektywnej rozmowy – po co nam kontrakt?
Odpowiednie pytania gwarancją powodzenia w rozmowie z klientem.
Znaczenie informacji zwrotnej.
Reguły i zasady profesjonalnego wykorzystywania komunikacji niewerbalnej.

V. TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA
Indywidualne postawy w sytuacjach konfliktowych.
Zarządzanie stresem, a pozytywne nastawienie.
Obiekcje, skargi i uwagi klientów – jak na nie optymalnie odpowiedzieć?

VI. POSTAWA ASERTYWNA
Metody radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta.
Stawianie granic.

 

WARSZTATY PRAKTYCZNE
na podstawie przygotowanych scenariuszy rozmów, uczestnicy warsztatów wielokrotnie ćwiczą sytuacje obsługi klienta.

Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

W TRAKCIE SZKOLENIA UCZESTNIK:

● Uświadomi sobie znaczenia budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę.
● Zdobędzie wiedzę na temat pro-aktywnej obsługi klienta.
● Rozwinie umiejętności związane analizowaniem potrzeb klienta.
● Zdiagnozuje swoje mocne i słabe strony w obsłudze klientów.
● Zdobędzie umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem.
● Rozwinie zdolności empatycznego słuchania klientów w celu wyeliminowania ryzyka konfliktu.
● Przećwiczy symulacje rozmów z klientem.
● Dowie się jak rozpoznawać rodzaje typów osobowości oraz dostosowywać komunikację do konkretnego typu osobowości.
● Pozna skuteczne techniki i metody na zarządzanie emocjami w codziennej komunikacji interpersonalne oraz zidentyfikuje źródła „negatywnych” emocji.
● Pozna techniki szybkiej zmiany sposobu myślenia w trudnej sytuacji emocjonalnej.
● Nauczy się, jak zapobiegać lub rozwiązywać konflikty.

PO SZKOLENIU UCZESTNIK BĘDZIE POTRAFIŁ:

➢ Świadomie kreować wizerunek specjalisty.
➢ Prowadzić efektywne rozmowy ze współpracownikami i z klientami.
➢ Budować profesjonalne i długotrwałe relacje z klientem.
➢ Radzić sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowach biznesowych.
➢ Być skuteczny w swoich działaniach i lepiej koncentrować się na zadaniach.
➢ Wyczuwać punkt widzenia drugiej osoby i odpowiednio reagować w danej sytuacji.
➢ Profesjonalnie zareagować na obiekcje klienta i odpowiedzieć odpowiednio na jego oczekiwania.
➢ Budować porozumienie oraz skutecznie wpływać na innych za pomocą kluczowych umiejętności społecznych.

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.
– symulacje, mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, – dyskusje moderowane przez trenera, – burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywującyotwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.

Szkolenia prowadzone są w oparciu o Cykl Kolba, w formule:
• wykład 20%
• warsztat 80%.

Z WYKORZYSTANIEM:
• Wykładu
• Dyskusji moderowanej
• Ćwiczeń indywidualnych i grupowych
• Gier szkoleniowych
• Testów
• Scenek
• Case study 

 

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?

 

Celem dokonania zgłoszenia proszę o przesłanie karty zamówienia na adres: biuro@solberg-szkolenia.pl

 

TERMINY AKTUALNYCH SZKOLEŃ OTWARTYCH ZNAJDZIESZ TUTAJ: https://solberg-szkolenia.pl/#harmonogram

Zapraszamy do współpracy.

 

Planujesz przeszkolić więcej osób, z chęcią przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego.

Kim jesteśmy? 


 

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

 


 

 

Gwarancje SOLBERG:

  • gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
  • gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
  • gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Zapraszamy do współpracy.


 

ORGANIZATOR:

GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG

tel. (33) 300 31 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

www.solberg-szkolenia.pl

  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2022-10-12 - 2022-10-12
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 790.00 zł
Termin: 2022-12-12 - 2022-12-12
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 890.00 zł

Najnowsze szkolenia:

MS Excel. Szkolenie dedykowane / zamknięte. Szyte na miarę
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

MS Excel poziom podstawowy, średniozaawansowany i zaawansowanySZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA:  1 dzień / 8h DATA SZKOLENIA:  Do uzgodnienia (...)

Zrządzanie sobą w czasie i realizacja celów. Szkolenie dedykowane / zamknięte. Szyte na miarę
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA:  1 dzień / 8h DATA SZKOLENIA:  Do uzgodnienia (...)

AKADEMIA MANAGERA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

AKADEMIA MANAGERA CZAS TRWANIA SZKOLENIA:  8 dniowy aktywny cykl szkoleniowy wzmacniający kompetencje managera/lidera 66 h intensywnej pracyDATA SZKOLENIA:  Do uzgodnieniaMIEJSCE (...)

TELEFONICZNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW - AKTYWNY TRENING SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

TELEFONICZNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW - AKTYWNY TRENING SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Przekazanie narzędzi pozwalających:Przekazanie narzędzi pozwalających:Skutecznie umawiać (...)

Proaktywna Sprzedaż Telefoniczna Produktów i Usług
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

PROAKTYWNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA PRODUKTÓW I USŁUGTAK... TAK... TAK... Po naszym szkoleniu będzie to najczęstsze słowo wypowiadane przez Twoich Klientów. Telefon to idealne narzędzie (...)

Szkolenie zamknięte. Komunikacja interpersonalna, radzenie sobie ze stresem, asertywność oraz inteli
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Komunikacja interpersonalna, radzenie sobie ze stresem, asertywność oraz inteligencja emocjonalna SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA TWOJEGO ZESPOŁU"SZYTE NA MIARĘ"CZAS TRWANIA SZKOLENIA:  1 dzień / 8h DATA SZKOLENIA:  Do uzgodnienia (...)

Nowoczesne strategie zarządzanie zespołem i skuteczne podejmowanie decyzji
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEMSzef, manager, kierownik, dyrektor to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola.To osoba, która dba o odpowiednią (...)

Nowoczesne strategie zarządzanie zespołem i skuteczne podejmowanie decyzji
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEMSzef, manager, kierownik, dyrektor to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola.To osoba, która dba o odpowiednią (...)

SKUTECZNY LIDER ZESPOŁU - zarządzanie i przywództwo. Szkolenie dla doświadczonych managerów
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

SKUTECZNY LIDER ZESPOŁU- zarządzanie i przywództwoKorzyści dla uczestników i firmy:• umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji (...)

SKUTECZNY LIDER ZESPOŁU - zarządzanie i przywództwo. Szkolenie dla doświadczonych managerów
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

SKUTECZNY LIDER ZESPOŁU- zarządzanie i przywództwoKorzyści dla uczestników i firmy:• umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalna Obsługa Klienta, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, efektywna komunikacja, inteligencja emocjonalna, interpersonalne, inne, kreatywność, stres mendżerski, Kraków. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.