Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Profesjonalna Obsługa Klienta XXI wieku, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą, inne, Łódź. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalna Obsługa Klienta XXI wieku

  • Termin: 2018-12-11 - 2018-12-11
  • Lokacja: Łódź, Łódzkie
  • Cena netto: 800.00 zł
  • Cena brutto: 984.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Circinus Training Center Adam Pluciński

  • 62-025 Siekierki Wielkie, Wielkopolskie
  • Łąkowa 33
  • Telefon: 535404303
  • Email: dominik.marczewski@circinus.pl
  • www: www.circinus.pl
Firma szkoleniowa Circinus Training Center Adam Pluciński

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Chcesz zdobyć środki, aby sfinansować to szkolenie? Zapytaj naszego doradcę o szczegóły. 

 

Czego pragnie Twój Klient?

Ciekawe pytania i prosta odpowiedź. Dzisiaj pozyskanie Klienta jest wielkim wyzwaniem, natomiast jeszcze większym jest jego zatrzymanie w Firmie.

Zastanawiasz się ile tracisz na braku profesjonalnej obsługi?

Chcesz wiedzieć, ile możesz zyskać poznając techniki i narzędzia, które przyczynią się do utrzymania dobrych stosunków z Klientem?

Nic prostszego, zapisz się na szkolenie i pokaż Klientom z kim mają przyjemność współpracować.

 

 

KORZYŚCI

* Utrzymanie dotychczasowych Klientów

* Zbudowanie lojalności Klienta w stosunku do Firmy

* Wzrost umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta

* Rozwój umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji

* Umiejętność radzenia sobie z sytuacjami wymagającymi asertywnej postawy

* Wzmocnienie postawy pro-klienckiej

 

CELE SZKOLENIA

* Zwiększenie świadomości znaczenia obsługi Klienta

* Doskonalenie umiejętności obsługi Klienta poprzez analizę dotychczasowych doświadczeń Uczestników warsztatu

* Nabycie umiejętności efektywnej komunikacji przez Pracowników w bezpośrednim, telefonicznym i mailowym kontakcie
z Klientem

* Przećwiczenie umiejętności efektywnej komunikacji w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym

 

PROGRAM SZKOLENIA


1.       Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta z obsługi

  • Kim jest Klient XXI wieku?
  • Spełnij oczekiwania swojego Klienta - zaskocz go pozytywnie
  • Trójkąt satysfakcji Klientów i ich wpływ na procesy decyzyjne

2.       Skuteczna komunikacja i jej wpływ na obsługę Klienta

  • Zrozum swojego Klienta i pozwól mu na zadowolenie z Waszej współpracy
  • Kanały komunikacji interpersonalnej - skuteczna komunikacja
  • Wewnętrzne i zewnętrzne bariery komunikacyjne oraz ich eliminacja
  • Zasady poprawnego komunikowania się z Klientem
  • Rodzaje i funkcja pytań - kto pyta, wie jak pomóc Klientowi
  • Komunikacja jedno- i dwukierunkowa
  • Techniki aktywnego słuchania - nawiąż dialog i zrozum Klienta

3.       Budowanie wiarygodności i pewności siebie w kontakcie z Klientem

  • Zwroty wzmacniające i osłabiające autorytet Pracownika
  • Przejmij kontrolę! - narzędzia kontroli rozmowy, to Ty prowadzisz rozmowę i jesteś jej autorem

4.       Wywieranie wpływu - daj Klientowi to, czego chce!

  • Założenia języka perswazji - poznaj w praktyce i zacznij działać

  • Reguły i techniki wywierania wpływu - jak uzależnić Klienta od Firmy

5.       Techniki asertywne w odpowiedzi na niezadowolenie Klientów
  • Zapanuj nad emocjami Klienta

  • Zachowania bierne, agresywne i asertywne - autodiagnoza i rozpoznawanie

  • Asertywna odmowa - naucz się mówić "NIE"

  • Umiejętność stawiania granic

6.       Podsumowanie i zakończenie szkolenia

 

WARTOŚĆ INWESTYCJI

Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.

W przypadku zgłoszenia z jednej firmy więcej niż 1 osoby lub jeśli zdecydujesz się na 
więcej niż 1 szkolenie otwarte, zapytaj naszego doradcę o rabat!

  • Łódź
  • woj. Łódzkie
Termin: 2018-11-19 - 2018-11-19
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-11-20 - 2018-11-20
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-11-21 - 2018-11-21
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-11-22 - 2018-11-22
Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-11-23 - 2018-11-23
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-11-26 - 2018-11-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-12-10 - 2018-12-10
Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-12-12 - 2018-12-12
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-12-13 - 2018-12-13
Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-12-14 - 2018-12-14
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 800.00 zł
Termin: 2018-12-17 - 2018-12-17
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 800.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Ludzie z 4 Planet w oparciu o metodologię FRIS®
Circinus Training Center Adam Pluciński

Hybrydowe warsztaty z wykorzystaniem metodologii FRIS® oraz wykorzystujące zagadnienia psychologii oraz neurolingwistycznego programowania. Model FRIS służy do zrozumienia oraz trafnego opisu kluczowych różnic w sposobach myślenia i działania.

Trening umiejętności menedżerskich w oparciu o metodologię FRIS®
Circinus Training Center Adam Pluciński

Trzydniowe szkolenie, które pomoże Menedżerom poznać metodologię FRIS, swoje mocne strony i te elementy nad którymi należy pracować. Uczestnicy wypracują konkretne narzędzia, które pozwolą im lepiej zarządzać oraz realizować cele.

Warsztat Lean Management
Circinus Training Center Adam Pluciński

Warsztat Lean Management to połączenie wiedzy z zakresu optymalizacji i doskonalenia procesów produkcyjnych z wizytami na hali produkcyjnej, co umożliwia poznanie narzędzi w realnych warunkach oraz wypróbowanie nowych umiejętności w praktyce.

Negocjacje dla zaawansowanych
Circinus Training Center Adam Pluciński

Kim jest współczesny Klient? Jak chce kupować? Jak negocjować z poszczególnymi typami psychologicznymi? Warsztat dla osób wprawionych w negocjacjach oparty na wymianie doświadczeń i dzieleniu się wiedzą.

Zarządzanie projektami dla praktyków
Circinus Training Center Adam Pluciński

Dobre praktyki w zarządzaniu projektami - budowanie kart pracy, harmonogramu oraz budżetu, zarządzanie zmianą, postępowanie w sytuacji kryzysowej, zarządzanie ryzykiem, procesy związane z komunikacją, zarządzanie dokumentami.

Project Management
Circinus Training Center Adam Pluciński

Dwudniowy, kompleksowy warsztat dopasowany do potrzeb organizacji, dostarczający wiedzę i umiejętności z zakresu planowania realizacji projektów oraz komunikacji w zespole.

Train the Trainers - wykorzystanie umiejętności trenerskich oraz radzenie sobie ze stresem
Circinus Training Center Adam Pluciński

Unikalny warsztat dla Trenerów - wykorzystanie podstawowych umiejętności trenerskich w praktyce oraz radzenie sobie ze stresem w pracy i w domu.

Warsztat strategiczny, czyli jak zwiększyć sprzedaż oraz świadomość marki
Circinus Training Center Adam Pluciński

Czym jest social selling i jak zmienił sprzedaż usług i produktów? Gdzie tworzyć profile i jak osiągać efekty? Podczas warsztatu oprócz odpowiedzi na te i inne pytania, uczestnicy poznają narzędzia profesjonalnego social media managera.

Efektywne zarządzanie sekretariatem
Circinus Training Center Adam Pluciński

Kompleksowe szkolenie poprzedzone trzygodzinnym audytem, mające na celu wzrost jakości obsługi Klienta w sekretariacie. Łączy w sobie elementy komunikacji, obsługi Klienta, etykiety w biznesie oraz asertywności, również w sytuacjach "trudnych".

Nowoczesne techniki sprzedaży - Profesjonalny Handlowiec
Circinus Training Center Adam Pluciński

Łatwy, szybki i przyjemny sposób, aby dowiedzieć się jak w nowoczesny i skuteczny sposób pozyskiwać Klientów. Sprzedajemy od dziecka, to jest moment by zwiększyć swoją skuteczność i zarobić na tym większe pieniądze.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.