Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracji

  • Termin: 2024-04-12 - 2024-04-12
  • Lokacja: online, Mazowieckie
  • Cena netto: 790.00 zł
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • Olesińska 21
  • Telefon: 22 845 52 53
  • Fax: 22 880 06 25
  • Email: szkolenia@jgt.pl
  • www: www.jgt.pl/
Firma szkoleniowa J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie
– warsztaty dla pracowników administracji

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracjiPodczas szkolenia dowiesz się i przećwiczysz: jak komunikować się z klientem urzędu, jakie są reguły profesjonalnej obsługi klienta, o komunikacji werbalnej i niewerbalnej, jak komunikować się drogą mailową (jakie są zasady), jak dopasować komunikację do stanu emocjonalnego odbiorcy, jak budować postawę asertywną, jak powinna wyglądać obsługa "trudnego" klienta, jak radzić sobie ze stresem.


W trakcie warsztatów będziemy dążyć do wypracowania przez uczestników umiejętności asertywnego i efektywnego funkcjonowania w trudnych sytuacjach. Opanowanie sztuki obrony własnych praw i umiejętność budowania długotrwałych satysfakcjonujących relacji interpersonalnych, pozwolą uczestnikom żyć w zgodzie ze sobą oraz innymi, niezależnie od sytuacji.


Celem szkolenia jest:

  • kształtowanie umiejętności komunikacji w kontekście obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych,
  • nabycie umiejętności mniej stresującej i bardziej skutecznej obsługi trudnych klientów – radzenia sobie z emocjami, asertywnego komunikowania się i porozumiewania się umożliwiającego skuteczne osiąganie celu,
  • poprawa jakości obsługi klienta i budowa dobrego wizerunku urzędu / placówki administracji publicznej.

Korzyści ze szkolenia: uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta w urzędzie.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • profesjonalnych zasadach obsługi klienta, z uwzględnieniem specyfiki pracy w urzędzie,
  • metodach radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem,
  • sposobach docierania do różnych typów klienta.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • asertywnego udzielania informacji klientom trudnym,
  • radzenia sobie z własnym stresem podczas kontaktu z klientem,
  • konstruktywnego zachowania się w trudnych sytuacjach interpersonalnych,
  • radzenia sobie z konfliktem,
  • rozwiązywania trudności.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie kierujemy do wszystkich pracowników administracji, którzy mają kontakt z klientami, a także do kadry zarzadzającej urzędów, która odpowiada za obsługę klientów.

Metody szkoleniowe:

mini wykład prowadzącego, ćwiczenia indywidualne i w grupie, dyskusja, scenku, studium przypadku, test osobowości.

 

Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej - w zależności od szkolenia i bieżącej sytuacji związanej z pandemią. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.


>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetowąhttps://www.jgt.pl/szkolenia,obsluga-klienta-w-urzedzie-okk.html

  • online
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-04-12 - 2024-04-12
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 940.00 zł
Termin: 2024-06-14 - 2024-06-14
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 790.00 zł
Termin: 2024-06-14 - 2024-06-14
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 940.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia.

Składniki kosmetyczne - uregulowania prawne i trendy marketingowe
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie, na którym omówimy wymagania prawne oraz zasady prawidłowego stosowania składników kosmetycznych w recepturach produktów kosmetycznych.

Kosmetyki – sprzedaż, oznakowanie, reklama. Obowiązki podmiotów zaangażowanych w obrót kosmetykami.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

1 stycznia 2019 roku weszła w życie nowa ustawa o produktach kosmetycznych, uchwalona przez Sejm 4 października 2018. Nowe prawo nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców i wprowadza kary pieniężne.

Stosowanie procedury uproszczonej w obsłudze celnej
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Podczas szkolenia omawiamy zagadnienia: rodzaje procedur uproszczonych, jak uzyskać pozwolenie na korzystanie z procedury uproszczonej, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, miejsca uznane, wpis do rejestru zgłaszającego.

Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacji
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji.

Odporność psychiczna– jak dbać o siebie w trudnej sytuacji
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami.

Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Skąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc.

Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosem
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Głos to dla wielu z nas narzędzie pracy. To od jego siły, barwy i tonu zależy często jak zostaniemy odebrani przez innych – zarówno klientów jak i współpracowników, przełożonych, podwładnych.

Wystąpienia publiczne - online i offline
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Wystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji.

FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżera
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracji, Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Coachingowe, Coachingowe, w przedsiębiorstwie, w przedsiębiorstwie, w biznesie, w biznesie, rozwój osobisty, rozwój osobisty, handlowe, handlowe, obsługa klienta, obsługa klienta, online. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.