Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Profesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 05-06.02.2018, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, autoprezentacja, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, menedżerskie, kierownicze, inne, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-12-24

Było:1400zł

Jest:700zł

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 05-06.02.2018

  • Termin: 2018-01-23 - 2018-01-24
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1200.00 1080.00 zł (Rabat -10%)
  • Cena brutto: 1328.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

HILLWAY Training & Consulting

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Grażyny 13/15
  • Telefon: +48 22 250 22 81
  • Email: info@hillway.pl
  • www: www.hillway.pl
Firma szkoleniowa HILLWAY Training & Consulting

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm, straty te w Polsce w zeszłym roku osiągnęły 8,8 mld euro.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Genesys Telecommunications Laboratories Inc. należącej do grupy Alcatel-Lucent wynika, że ponad 73 % konsumentów w Polsce zrezygnowało z usług firmy ze względu na niską jakość obsługi (Warszawa, 04.03.2010).

Szacuje się, że średnia wartość każdego straconego klienta wynosi 145 € rocznie. Straty te związane są z całkowitą rezygnacją z usług firmy bądź z przechodzeniem klientów do konkurencji.

Szkolenie z zakresu Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym kształtuje zasady oraz umiejętności z odpowiednimi zwrotami i słownictwem, ukierunkowane na typ poszczególnych Klientów niezbędne w telefonicznej obsłudze klienta. Zasadą tego szkolenia jest nauka poprzez nabywanie praktycznych umiejętności i doświadczeń, a wiedza uczestników jest budowana metodą interakcji i dyskusji trenera z uczestnikami szkolenia.

Ta metoda zapewnia utożsamianie się uczestników z przekazywanymi przez trenera informacjami. Tak zbudowana wiedza utrwalana jest w szeregu ćwiczeń, gier, przypadków obsługi i symulacji przeprowadzanych podczas sesji szkoleniowych.

Taki warsztat pozwala świetnie podsumować sesję szkoleniową oraz służy jako baza do stworzenia planu rozwoju dla każdego uczestnika.

 

Szczegóły szkolenia:

http://www.hillway.pl/profesjonalna-obsluga-klienta-w-kontakcie-telefonicznym-szkolenia-otwarte/


W programie szkolenia:

ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA

 

  • Wizerunek obsługi Klienta
  • Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta
  • Złota i platynowa zasada obsługi Klienta
  • Obecne problemy wynikające z kontaktów z Klientem
  • Korzyści dla mnie i Firmy z efektywnej obsługi Klienta

POPRAWNOŚĆ JĘZYKA

  • Łatwość wypowiedzi
  • Elokwencja i bogactwo języka
  • Język korzyści – Użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – język korzyści
  • Błędy językowe, Czarne „słowa”, Niezręczne wyrażenia, Zwroty potoczne
  • Wyrażenia specjalistyczne

PSYCHOLOGIA ROZMÓW Z TRUDNYMI KLIENTAMI

  • Skąd biorą się trudni rozmówcy – kim jest trudny Klient?
  • Ukryte cele Klienta
    – Poziom jawności
    – Poziom podprogowy
    – Oczekiwania
    – Poziom jakości oczekiwany przez Klienta

PROWADZENIE ROZMÓW W WARUNKACH NIETYPOWYCH

  • Praca z trudnym Klientem
  • Skąd się bierze agresywna postawa rozmówcy?
  • Rozpoznawanie zażaleń i ich pokonywanie
  • Radzenie sobie z atakami rozmówcy
  • Zdenerwowanie i emocje rozmówcy
  • Krytyka ze strony rozmówcy
  • Pokonywanie własnej rutyny i niechęci

STRUKTURA ROZMOWY Z TRUDNYM ROZMÓWCĄ

  • Powitanie – rola PPW
  • Zbadanie motywu telefonu
  • Określenie zastrzeżeń Klienta
  • Zebranie niezbędnych informacji
  • Zbadanie oczekiwań rozmówcy
  • Propozycja rozwiązania – Przekaz podprogowy
  • Zbadanie satysfakcji Klienta z uzyskanej pomocy
  • Podsumowanie ustaleń
  • Zamkniecie rozmowy – rola KPW

EMOCJE W CZASIE OBSŁUGI REKLAMACJI I TRUDNEGO KLIENTA

  • Kontrola negatywnych emocji
  • Wygaszanie emocji Klienta
  • Łagodzenie konfliktów poprzez dystans emocjonalny
  • Metody wpływania na samopoczucie rozmówcy

BADANIE OCZEKIWAŃ TRUDNEGO KLIENTA

  • Identyfikowanie konkretnych potrzeb rozmówcy
  • Umiejętność profesjonalnego zadawania pytań
  • Wykorzystanie otrzymanych informacji
  • Kontrola rozmowy z Klientem
  • Umiejętność słuchania i potwierdzanie słuchania
  • Ustalenie niezbędnych informacji
  • Precyzyjne formułowanie komunikatów
  • Pokonywanie oporu i niechęci rozmówcy

PRZEKONYWANIE I INFORMOWANIE KLIENTA

  • Podsumowanie i przekazanie rozwiązań
  • Wspólne ustalenia z rozmówcą, akceptacja rozwiązań
  • Rozmowa w obszarze Klienta
  • Przedstawienie swojego rozwiązania

UMIEJĘTNOŚĆ ASERTYWNEGO KOMUNIKOWANIA SIĘ

  • Rodzaje postaw emocjonalnych
    – Postawa uległa
    – Postawa agresywna
    – Postawa ASERTYWNA
  • Asertywność, – czym różni się od agresji i uległości
  • Zachowanie asertywne
  • Asertywność – jak to robić w praktyce
  • Zalety zachowań asertywnych w kontaktach z Klientem

REPREZENTOWANIE FIRMY W KONTAKCIE Z KLIENTEM

  • Umiejętność właściwego zaprezentowania firmy w relacji z Klientami
  • Podstawowe umiejętności niewerbalne i werbalne
  • W jaki sposób odnaleźć równowagę między ”byciem sobą” a reprezentowaniem firmy

Skontaktuj się z nami już dziś

 

http://www.hillway.pl

HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa

e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!


Zespół HILLWAY!


  • 02-548 Warszawa, Grażyny 13/15/230
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2017-11-27 - 2017-11-28
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1200.00 zł
Termin: 2017-12-04 - 2017-12-05
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1200.00 zł
Termin: 2018-02-05 - 2018-02-06
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1200.00 1080 zł (Rabat -10%)

-10%

Termin: 2018-03-15 - 2018-03-16
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1200.00 1080 zł (Rabat -10%)

-10%

Najnowsze szkolenia:

Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szko
HILLWAY Training & Consulting

Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szkolenie dla bankowości

Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom podstawowy
HILLWAY Training & Consulting

Celem jest wzmocnienie umiejętności wykorzystywania programu Excel z pakietu Microsoft Office. Po ukończeniu kursu uczestnicy będą posiadać umiejętność wykorzystania podstawowych formuł, tworzenia tabel, wykresów i zestawień obliczeniowych, raportów.

Skuteczny cross – i up – selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klienta
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta. Skierowane jest do firm i instytucji, które chcą zwiększyć przychody ze sprzedaży.

Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołem
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przedstawia skuteczne pozapłacowe metody motywowania pracowników oraz instrumenty pobudzania motywacji.

Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie skierowane jest do wszystkich firm i organizacji, którym zależy na podniesieniu efektywności zespołu poprzez usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zbudowanie współpracy pomiędzy poszczególnymi członkami zespołu.

Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów
HILLWAY Training & Consulting

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają narzędzia, które usprawnią proces rekrutacji i selekcji oraz poznają rozwiązania w zakresie procedur wewnętrznych, które w różnych nagłych sytuacjach pozwolą innej osobie przeprowadzić ocenę pracownika.

Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracownikó
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za przyjmowanie zgłoszeń alarmowych w różnych instytucjach i organizacjach, m.in. dla – Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd.

Prawne metody dochodzenia należności małych i średnich przedsiębiorstw – szkolenie windykacja
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie windykacyjne z obszaru windykacja prawna dotyczące odzyskiwania należności od MSP, zarządzania wierzytelnościami małych i średnich przedsiębiorstw szczególnie skierowane dla bankowości oraz wszystkich firm i organizacji, które obsługują kli

Warsztat Efektywnego Project Managera
HILLWAY Training & Consulting

Warsztat Efektywnego Project Managera to kompilacja praktycznych i łatwych w wykorzystaniu narzędzi, przydatnych zarówno dla profesjonalnych kierowników jak i początkujących członków zespołów projektowych.

Sprzedaż usług energetycznych przez telefon
HILLWAY Training & Consulting

Szkolenie Sprzedaż usług energetycznych przez telefon skierowane jest do firm, które wprowadziły telesprzedaż energii lub planują ją wprowadzić. Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się sprzedażą energii, w szczególności Specjalistów ds. spr

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.