Profesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 17-18.05.2018, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, autoprezentacja, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, menedżerskie, kierownicze, inne, Warszawa. otwarte
Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm, straty te w Polsce w zeszłym roku osiągnęły 8,8 mld euro.
Z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Genesys Telecommunications Laboratories Inc. należącej do grupy Alcatel-Lucent wynika, że ponad 73 % konsumentów w Polsce zrezygnowało z usług firmy ze względu na niską jakość obsługi (Warszawa, 04.03.2010).
Szacuje się, że średnia wartość każdego straconego klienta wynosi 145 € rocznie. Straty te związane są z całkowitą rezygnacją z usług firmy bądź z przechodzeniem klientów do konkurencji.
Szkolenie z zakresu Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym kształtuje zasady oraz umiejętności z odpowiednimi zwrotami i słownictwem, ukierunkowane na typ poszczególnych Klientów niezbędne w telefonicznej obsłudze klienta. Zasadą tego szkolenia jest nauka poprzez nabywanie praktycznych umiejętności i doświadczeń, a wiedza uczestników jest budowana metodą interakcji i dyskusji trenera z uczestnikami szkolenia.
Ta metoda zapewnia utożsamianie się uczestników z przekazywanymi przez trenera informacjami. Tak zbudowana wiedza utrwalana jest w szeregu ćwiczeń, gier, przypadków obsługi i symulacji przeprowadzanych podczas sesji szkoleniowych.
Taki warsztat pozwala świetnie podsumować sesję szkoleniową oraz służy jako baza do stworzenia planu rozwoju dla każdego uczestnika.
Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/profesjonalna-obsluga-klienta-w-kontakcie-telefonicznym-szkolenia-otwarte/
W programie szkolenia:
ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
POPRAWNOŚĆ JĘZYKA
PSYCHOLOGIA ROZMÓW Z TRUDNYMI KLIENTAMI
PROWADZENIE ROZMÓW W WARUNKACH NIETYPOWYCH
STRUKTURA ROZMOWY Z TRUDNYM ROZMÓWCĄ
EMOCJE W CZASIE OBSŁUGI REKLAMACJI I TRUDNEGO KLIENTA
BADANIE OCZEKIWAŃ TRUDNEGO KLIENTA
PRZEKONYWANIE I INFORMOWANIE KLIENTA
UMIEJĘTNOŚĆ ASERTYWNEGO KOMUNIKOWANIA SIĘ
REPREZENTOWANIE FIRMY W KONTAKCIE Z KLIENTEM
Skontaktuj się z nami już dziś
http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl
Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.
Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!
Egzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szkoHILLWAY Training & ConsultingEgzekucja z rachunku bankowego – zadania i obowiązki banku jako dłużnika zajętej wierzytelności-szkolenie dla bankowości |
|
Wykorzystanie MS Excel w biznesie – poziom podstawowyHILLWAY Training & ConsultingCelem jest wzmocnienie umiejętności wykorzystywania programu Excel z pakietu Microsoft Office. Po ukończeniu kursu uczestnicy będą posiadać umiejętność wykorzystania podstawowych formuł, tworzenia tabel, wykresów i zestawień obliczeniowych, raportów. |
|
Skuteczny cross – i up – selling w Biurze Obsługi Klienta – sprzedaż w punkcie obsługi klientaHILLWAY Training & ConsultingSzkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta. Skierowane jest do firm i instytucji, które chcą zwiększyć przychody ze sprzedaży. |
|
Motywacja pozapłacowa – motywowanie pracowników w efektywnym zarządzaniu zespołemHILLWAY Training & ConsultingSzkolenie przedstawia skuteczne pozapłacowe metody motywowania pracowników oraz instrumenty pobudzania motywacji. |
|
Efektywna komunikacja w budowaniu zespołuHILLWAY Training & ConsultingSzkolenie skierowane jest do wszystkich firm i organizacji, którym zależy na podniesieniu efektywności zespołu poprzez usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zbudowanie współpracy pomiędzy poszczególnymi członkami zespołu. |
|
Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerówHILLWAY Training & ConsultingW trakcie szkolenia uczestnicy poznają narzędzia, które usprawnią proces rekrutacji i selekcji oraz poznają rozwiązania w zakresie procedur wewnętrznych, które w różnych nagłych sytuacjach pozwolą innej osobie przeprowadzić ocenę pracownika. |
|
Prawne metody dochodzenia należności małych i średnich przedsiębiorstw – szkolenie windykacjaHILLWAY Training & ConsultingSzkolenie windykacyjne z obszaru windykacja prawna dotyczące odzyskiwania należności od MSP, zarządzania wierzytelnościami małych i średnich przedsiębiorstw szczególnie skierowane dla bankowości oraz wszystkich firm i organizacji, które obsługują kli |
|
Warsztat Efektywnego Project ManageraHILLWAY Training & ConsultingWarsztat Efektywnego Project Managera to kompilacja praktycznych i łatwych w wykorzystaniu narzędzi, przydatnych zarówno dla profesjonalnych kierowników jak i początkujących członków zespołów projektowych. |
|
Sprzedaż usług energetycznych przez telefonHILLWAY Training & ConsultingSzkolenie Sprzedaż usług energetycznych przez telefon skierowane jest do firm, które wprowadziły telesprzedaż energii lub planują ją wprowadzić. Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się sprzedażą energii, w szczególności Specjalistów ds. spr |
|
Strategie efektywnego podejmowania decyzji menedżerskichHILLWAY Training & ConsultingSzkolenie Strategie efektywnego podejmowania decyzji menadżerskich koncentruje się na miękkim aspekcie podejmowania decyzji i technikach, nie uwzględnia zdobycia wiedzy i technik z zakresu ekonometrii czy statystyki. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.