Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa klienta w banku

  • Termin: 2019-11-25 - 2019-11-26
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena brutto: 1680.00 zł
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Nazwa szkolenia

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W BANKU

 

 

 

 

Czas trwania zajęć

 

16 godzin dydaktycznych

 

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników bezpośredniej
i pośredniej obsługi banku do pracy z trudnym Klientem. Podczas szkolenia omówione zostaną dwa najważniejsze moduły dotyczące: treningu sprzedażowego oraz treningu postawy sprzedawcy – doradcy klienta. W pierwszym module treningu sprzedażowego uwzględniono takie zagadnienia jak rozpoznanie potrzeb oraz oczekiwań klienta. Zaprezentowane będą takie elementy w jaki sposób nawiązać kontakt
z klientem, jakie zadać klientowi pytanie aby precyzyjnie poznać Jego potrzeby. Poprzez umiejętnie zadane pytanie poznamy problemy z jakimi przychodzi klient. Czy mamy trudnych klientów czy tylko trudne sytuacje nierozwiązanych problemów? W treningu sprzedażowym zwrócimy uwagę na aspekty komunikacji z klientem: aktywnego słuchania, komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W module pierwszym omówimy takie kwestie jak prezentacja oferty. Czy oby na pewno wiemy jak zaprezentować ofertę? Jakie czynniki są czynnikami decydującymi o profesjonalizmie oferty? Klient może zgłosić zastrzeżenia, jeżeli tak to jakie? I na czym polega zamykanie procesu sprzedaży – to ostatnie zagadnienie poruszane podczas pierwszego dnia szkolenia.

Drugi moduł szkoleniowy dotyczy postawy sprzedawcy – doradcy banku. Omówione zostaną zagadnienia dotyczące cyklu doświadczenia kupującego czyli tzw. moduł UDI. Uczestnicy nauczą się jak planować swoją pracę i realizować plany sprzedażowe. Co składa się na sukces banku? Sukces banku to między innymi sukces doradcy – sprzedawcy. Jego profesjonalizm, oddanie, odporność na stres, właściwa postawa, pozytywne nastawienie do świata – to sukces działów sprzedażowych banku. Zapraszamy.

 

Grupa docelowa

pracownicy banków bezpośredniej i pośredniej obsługi klienta

 

Program szkolenia

Dzień I

Moduł I Trening sprzedażowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dzień II

Moduł II Trening postawy sprzedawcy – doradcy banku

 

 

 

 

 

 

 

1. Specyfika rozmowy sprzedażowej w banku – psychologia obsługi

- rozpoznanie potrzeb oraz oczekiwań klienta banku

- nawiązanie kontaktu z klientem

- pytania w skutecznej sprzedaży: pytania otwarte, zamknięte, precyzujące, na etapie rozpoznania potrzeb

- z jakim problemem przychodzi trudny Klient?

- sztuka aktywnego słuchania

- zasady Savoir-vivre

- komunikacja werbalna i niewerbalna

 

2. Prezentacja oferty

- cechy i predyspozycje obsługi w banku: moja wiedza o usłudze
- cechy - pochwały – korzyści

- dostosowanie prezentacji do indywidualnych oczekiwań Klienta banku

- utrzymywanie  kontaktów  z  dotychczasowymi  Klientami

- zastrzeżenia

- zamykanie sprzedaży - podsumowanie ustaleń

 

1. Udana relacja z klientem

- sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem UDI cykl doświadczeń kupującego

-planowanie pracy sprzedawcy - zarządzanie czasem – plan sprzedaży

- rzetelna informacja

 

2. Sukces doradcy a konkurencyjność banku

- sukces doradcy – sukces banku

- działanie pod wpływem stresu w pracy

- czytanie ze zrozumieniem

- kreatywność w codziennej pracy: budowanie zespołu, współdziałanie

- moje pozytywne nastawienie do świata 

 

Cena brutto

 

1680 zł brutto

 

cena zawiera: obiady, przerwy kawowe, ciastka, materiały szkoleniowe, szkolenie, zaświadczenie imienne, materiały: notes, długopis

 

 

Dane kontaktowe

 

Mati Consulting szkolenia

maticonsulting@szkolenia-mc.pl,

tel. 600 43 33 71, 61 28 28 766

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
  • Iwona Świdurska
  • trener sprzedaży
  • Więcej
 Iwona Świdurska
Termin: 2019-12-02 - 2019-12-03
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2019-12-04 - 2019-12-05
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2019-12-09 - 2019-12-10
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2019-12-11 - 2019-12-12
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2019-12-16 - 2019-12-17
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2019-12-18 - 2019-12-19
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2020-01-20 - 2020-01-21
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2020-01-23 - 2020-01-24
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2020-01-24 - 2020-01-25
Lokacja: Olsztyn, Warmińsko - Mazurskie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2020-01-27 - 2020-01-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2020-01-30 - 2020-01-31
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2020-02-03 - 2020-02-04
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1680.00 zł
Termin: 2020-02-06 - 2020-02-07
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży.

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie ma na celu przekazanie podstawowej wiedzy z zakresu zasad funkcjonowania biura,organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności prowadzenia biura

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia dotyczące najważniejszych kwestii (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby trzecia gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja? To również kwestia poruszana na szkoleniu.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja? To również kwestia poruszana na szkoleniu.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Grupa docelowa: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na szkoleniu

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady pracy w sprzedaży na stanowisku przedstawiciela w terenie i w dziale obsługi.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem kursu jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na kursie.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta.

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Planowanie i organizowanie pracy własnej - zarządzanie czasem PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osob
Mati Consulting szkolenia

Zarządzanie czasem jest konsekwentnym i zorientowanym na cele stosowaniem w praktyce sprawdzonych technik pracy w taki sposób, że kierowanie samym sobą i swoim otoczeniem odbywa się bez trudu, a otrzymany do dyspozycji czas jest wykorzyst. sensownie

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalna obsługa klienta w banku, Szkolenie Firmowe, Jakość, pracownik biurowy, HR, inne, zarządzanie, sprzedaż, inne, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.