Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalna obsługa klienta – jak budować relacje, również z trudnym klientem?

  • Termin: 2022-09-19 - 2022-09-20
  • Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1290.00 zł
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • Olesińska 21
  • Telefon: 22 845 52 53
  • Fax: 22 880 06 25
  • Email: szkolenia@jgt.pl
  • www: www.jgt.pl/
Firma szkoleniowa J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Profesjonalna obsługa klienta – jak budować relacje, również z trudnym klientem?


 

Na szkoleniu powiemy: jak budować postawę pro kliencką i nastawienie na rozwiązywanie problemów, jakie są techniki radzenia sobie w sytuacji stresującej z trudnym klientem, jak nie dać się ponieść emocjom, jak zachować profesjonalizm, nie dopuścić do eskalacji emocji i uspokoić sytuację.


Profesjonalna obsługa klienta wymaga, oprócz wiedzy i kompetencji pro klienckich, dużej dawki elastyczności. Każdy klient jest inny i wymaga podejścia dostosowanego do jego osobowości, doświadczenia i preferencji.

 

Jest to szczególnie wymagające w przypadku "trudnych" sytuacji, które wiążą się z wysokim poziomem adrenaliny. W tym przypadku najważniejsze jest zaplecze w postaci niezbędnych kompetencji oraz pewności, że umiemy je wykorzystać. To szkolenie jest wlaśnie po to, aby takie kompetencje nabyć lub wzmocnić. 


Celem szkolenia jest:

  • budowanie u osób obsługujących klienta nastawienia na pomoc klientowi w trudnych sytuacjach i szybkie rozwiązanie jego problemów,
  • dostarczenie praktycznych narzędzi i metod skutecznej komunikacji pomocnych w radzeniu sobie z trudnym klientem,
  • rozwijanie samoświadomości uczestników szkolenia w zakresie własnych mocnych stron i obszarów rozwoju związanych z obsługą trudnego klienta.


Korzyści ze szkolenia: poznanie i przećwiczenie metod komunikacji, asertywnych zachowań oraz technik radzenia sobie ze stresem niezbędnych w trudnej sytuacji z klientem.


Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • technikach komunikacji interpersonalnej pomocnych w obsłudze trudnego klienta,
  • etapach prowadzenia rozmowy przy obsłudze trudnego klienta,
  • roli emocji przy obsłudze trudnego klienta,
  • metodach redukcji napięcia i stresu wywołanych przez pracę w wymagającym środowisku,
  • wybranych technikach asertywności przydatnych przy obsłudze trudnego klienta.


Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • prowadzenia skutecznej i przyjaznej dla klienta rozmowy w kontekście napotkanych przez niego problemów, 
  • uzgadniania z klientem planu działania w kontekście napotkanego przez klienta problemu,
  • radzenia sobie z emocjami własnymi i klienta w sytuacjach trudnych,
  • zastosowania wybranych technik asertywności w kontekście obsługi trudnego klienta.


SPECJALNY BONUS DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA!
W ramach szkolenia mają Państwo możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie. 
Konsultacja daje możliwość szczegółowego omówienia indywidualnych przypadków, przeanalizowania dotychczasowych działań oraz przygotowania indywidualnego planu działania dotyczącego Pana/Pani "trudnego" klienta. Jest to czas, w którym trener poświęca całą uwagę jedynie Panu/Pani – trener przyjmuje rolę mentora, który korzystając ze swojego doświadczenia pomaga przezwyciężyć osobiste bariery.


Adresaci szkolenia:
W szkoleniu mogą wziąć udział osoby rozpoczynające pracę w obsłudze klienta, jak i osoby z doświadczeniem, dla których warsztat będzie okazją do wymiany doświadczeń i dobrych praktyk oraz inspiracją do odświeżenia spojrzenia na swoje obowiązki związane z obsługą klienta. 
Szkolenie adresowane jest do specjalistów jak i menedżerów odpowiedzialnych za obsługę klienta i poszukujących metod skutecznej współpracy z trudnym klientem. Kierownicy działów obsług klienta mogą potraktować to szkolenie jako wstęp do tworzenia lub aktualizacji w swojej firmie standardów obsługi klienta i zarządzania tym obszarem. 


Metody prowadzenia szkolenia:
dyskusja moderowana, wymiana doświadczeń uczestników, analiza przypadków, mini-wykład, ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w parach i grupach, prezentacje rezultatów pracy uczestników, test, odgrywanie ról – scenki. 


Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej - w zależności od szkolenia i bieżącej sytuacji związanej z pandemią. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.


>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,trudny-klient-tkk.html

  • Warszawa/ONLINE
  • CAŁA POLSKA
  • woj. Mazowieckie

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia.

Stosowanie procedury uproszczonej w obsłudze celnej
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Podczas szkolenia omawiamy zagadnienia: rodzaje procedur uproszczonych, jak uzyskać pozwolenie na korzystanie z procedury uproszczonej, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, miejsca uznane, wpis do rejestru zgłaszającego.

Kurs celny (10 dni)-spec. ds.celnych, agent celny. Prawo celne, kodeks celny, przepisy akcyzowe i VA
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Wiedza przekazana na kursie pozwala na samodzielne wykonywanie obsługi celnej, ale również jest bardzo przydatna do świadomej współpracy z agencjami celnymi.

Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC) - zasady obsługi. Warsztaty komputerowe.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie skierowane jest do osób, które zajmują się obsługa celno-skarbową w swoich firmach.

Asertywność w pracy - praktyczny warsztat budowania postawy asertywnej
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Asertywność to element komunikacji, który często wpływa nie tylko na jakość naszych relacji z innymi, ale również na nasze samopoczucie i pewność siebie w kontaktach zawodowych.

Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacji
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji.

Odporność psychiczna– jak dbać o siebie w trudnej sytuacji
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami.

Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Skąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc.

Wystąpienia publiczne - online i offline
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Wystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji.

FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżera
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalna obsługa klienta – jak budować relacje, również z trudnym klientem?, Szkolenie Sprzedaż, Coachingowe, rozwój osobisty, handlowców, obsługa klienta, CAŁA POLSKA. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.