Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz

  • Termin: 2024-02-28 - 2024-02-29
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1290.00 zł
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Adresaci szkolenia
► lekarze
► pielęgniarki
► personel medyczny

Cel szkolenia

► Rozwijanie umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej
► Rozwijanie umiejętności dostrajania się do różnych typów Pacjentów
► Rozwijanie umiejętności przekazywania informacji w sposób zrozumiały i precyzyjny
► Przekazanie wiedzy na temat istoty relacji Lekarz-Pacjent

 

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

► Wzrost umiejętności budowania relacji opartej na zaufaniu
► Wzrost umiejętności komunikacyjnych
► Wzrost pozytywnego nastawienia Pacjentów do proponowanego sposobu leczenia

 

Program szkolenia


KOMPETENTNY LEKARZ W OPINII PACJENTA
• Kompetentny lekarz oczyma lekarza - ćwiczenie
• Kompetentny lekarz oczyma Pacjenta- prezentacja wyników badań przeprowadzonych wśród Pacjentów na temat ich postrzegania kompetentnego lekarza
• Podsumowanie


KOMUNIKACJA Z PACJENTEM
• Komunikacja interpersonalna - mini-wykład
• Komunikacja i jej wpływ na nastawienie Pacjenta do proponowanego programu leczenia
• Model komunikacji z Pacjentem
• Zachowania sprzyjające komunikacji z Pacjentem
• Zachowania, których warto unikać podczas komunikacji z Pacjentem


PRZEBIEG WIZYTY A KOMUNIKACJA Z PACJENTEM
• Struktura wizyty i umiejętności komunikacyjne sprzyjające budowaniu relacji Lekarz -Pacjent
• Nastawienie Pacjenta – jak budować relacje z Pacjentem?

 

POWITANIE
• Siła pierwszego wrażenia
• Sztuka nawiązywania kontaktu i budowania pozytywnego nastawienia

 

WYWIAD LEKARSKI
• Aktywne słuchanie
• Pytania - typologia, funkcje i zasady zadawania pytań
• Typologia Pacjentów i dostrojenie do poszczególnych typów
• Jak stawiać trudne pytania, aby uniknąć zakłopotania Pacjenta i uzyskać wiarygodną odpowiedź?

 

BADANIE PRZEDMIOTOWE
• Przekazywanie instrukcji przed badaniem
• Na co zwrócić uwagę, aby uniknąć trudnych sytuacji?

 

DIAGNOZA I ZALECENIA
• Emocje Pacjenta - jak reagować, kiedy u Pacjenta pojawiają się silne emocje?
• Zrozumiały język - sposób przekazywania diagnozy
• Kiedy Pacjent ma trudności ze zrozumieniem diagnozy i zaleceń - rozpoznawanie sygnałów świadczących o takiej sytuacji
• Zalecenia - jak je przekazywać i z jakich metod korzystać, aby Pacjent się do nich stosował

 

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE WIZYTY
• Podsumowanie i pożegnanie Pacjenta

 

EWALUACJA


 

Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku

 

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

 

Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

• komunikacja z Pacjentem szkolenie

 

Współpracowaliśmy między innymi z:

- Orange Polska

- Coca Cola

- PZU

- Grupa Lotos

- Amplico Life

- Lafarge

- FM GROUP

- Fiat AutoPoland

- KIA Motors Polska

- Impel S.A

- Otawa Group. Sp.j.

- Meble BRW

- Medicover

- Sygma Bank

- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o

- E-Commerce Services Sp. z o.o.  grupa Empik

- Continuum Care

- Cementownia Kraków

- Salony Krzysztof

- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie

- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ

- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności

- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching

- ADEX - Biuro Tłumaczy

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-03-25 - 2024-03-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-04-25 - 2024-04-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-05-30 - 2024-05-31
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-06-24 - 2024-06-25
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-06-27 - 2024-06-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-07-15 - 2024-07-16
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-07-25 - 2024-07-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-08-05 - 2024-08-06
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-08-19 - 2024-08-20
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-08-29 - 2024-08-30
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-09-26 - 2024-09-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-10-28 - 2024-10-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-11-28 - 2024-11-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz, Szkolenie Marketingowe, Medyczne, obsługa klienta, inne, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.