Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, inne, autoprezentacja, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, . otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka>>>

 

Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, poznanie efektywnych zasad komunikacji, zapoznanie z technikami zarządzania sekretariatem.

 

 

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie technik skutecznej organizacji biura
  • Zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku
  • Uświadomienie znaczenia obowiązków sekretarskich dla sprawnego funkcjonowania firmy
  • Możliwość omówienia swoich metod pracy z profesjonalistą
  • Poznanie zasad tworzenia profesjonalnego makijażu biznesowego



Szkolenia polecamy dla

Szkolenie dla Asystentek, Sekretarek, które pragną podnieść swoje kwalifikacje, a także dla osób planujących rozpocząć pracę na tych stanowiskach.



Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

W celu jak najlepszego przekazania uczestnikom wiedzy, przez cały czas trwania zajęć stosowana będzie forma interaktywnych warsztatów w oparciu o wykłady i dyskusje, burzę mózgów, a także analizowanie sytuacji przy użyciu kamery. Wszystkie wprowadzane zagadnienia będą nie tylko omawiane, ale również ćwiczone praktycznie - indywidualnie i grupowo.

Profesjonalny wizaż

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma indywidualne wskazówki odnośnie strojów i kolorów pasujących do reprezentowanego typu urody. Każdej z uczestniczących w szkoleniu Pań zostanie wykonany profesjonalny makijaż biznesowy.

Specjalista wizerunku będzie obecny przez cały czas trwania warsztatów z wizażu, tak by w każdej chwili, udzielać wskazówek odnośnie zasad autoprezentacji.



Program szkolenia

  1. Rola asystentki / sekretarki w zarządzaniu firmą
    • podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
  2. Jak moja praca wpływa na wizerunek firmy - obowiązki reprezentacyjne asystentek / sekretarek
    • kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez profesjonalny wygląd - zajęcia z wizażystą – strój i makijaż biznesowy, indywidualna analiza kolorystyczna
    • Kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów - zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych
    • kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez organizację pracy własnej i współpracowników
    • kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób przyjmowania gości - zasady doboru pomieszczeń, menu, formy przyjęcia itd. w zależności od charakteru uroczystości, rangi gości i okazji
  3. Czy potrafię skutecznie przekazywać informację - obowiązki informacyjne sekretarek / asystentek
    • różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji
    • metody skutecznego informowania
    • jak skutecznie docierać do informacji, które są mi niezbędne
    • różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją wewnętrzną, a zewnętrzną w firmie
  4. Organizacja pracy sekretariatu - obowiązki administracyjno – biurowe sekretarek / asystentek
    • Skuteczne zarządzanie korespondencją przychodzącą w firmie
      • prezentacja istniejących systemów organizacji korespondencji przychodzącej
      • instrukcja kancelaryjna – jaki stworzyć jednolity system zarządzania dokumentacją przychodzącą w firmie
      • metody ewidencjonowania, znakowania i dekretacji korespondencji
    • Tworzenie korespondencji wychodzącej
      • podział tworzonych pism ze względu na ich zawartość i charakter
      • graficzne zasady tworzenia dokumentów firmowych
      • merytoryczne zasady tworzenia dokumentów z uwzględnieniem specyfiki firmy, treści i przeznaczenia dokumentu
      • zasady ewidencjonowania korespondencji wychodzącej
    • Zarządzanie dokumentacją firmową
      • zasady archiwizacji dokumentów w firmie,
      • wymogi prawne związane z czasem przechowywania dokumentacji kadrowej i finansowej
    • Organizacja sekretariatu
        zagadnienia związane z efektywnym planowaniem, organizowaniem oraz wykorzystaniem czasu pracy, organizacja czasu pracy szefa (kalendarz spotkań, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”)
    • Profesjonalny wizaż

     

Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

 

„Rewelacyjna prowadząca - nie wyobrażam sobie lepiej prowadzonego szkolenia"

 

„Szkolenie prowadzone w sposób ciekawy, z dużą ilością ćwiczeń oraz gier symulacyjnych"

 

„Polecam szkolenie "Profesjonalna Asystentka/Sekretarka" - poszerza horyzonty i porusza wiele zagadnień, które napewno wykorzysta się w pracy, a także w życiu :-)"

 

„Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny - konkretnie, rzeczowo i na temat :-)"

 

„Szkolenie godne polecenia. Trener prowadził je na najwyższym poziomie"

 

„Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Tematy poruszane bardzo istotne i pomocne w pracy sekretarki. Pani Izabela Krzyszycha wspaniały trener – polecam. Szkolenie trwało dwa dni, prowadzone bardzo dynamicznie, dużo ćwiczeń."

 

„Zarówno przeprowadzenie szkolenia, trenerka, jak i sama organizacja na piątkę z plusem. Polecam innym osobom pragnącym zdobywać nowe umiejętności.”

 

„Szkolenie super, rewelacyjnie przeprowadzone. Czuje się po nim zdecydowanie jak profesjonalna asystentka.”

 

„Fantastyczna Pani Trenerka! Trudno jest mi wyobrazić sobie, że mógłby to szkolenie prowadzić ktoś inny.”


„Trener bardzo profesjonalnie prowadził szkolenie . Wiedza przydatna w pracy i w życiu.”

 

„Szkolenie pozwoliło mi uporządkować sobie zdobyte do tej pory doświadczenie, wymienić się doświadczeniem z innymi  uczestnikami oraz dowiedzieć się z ust fachowca nowości.”

 

„Szkolenie było przeprowadzone w ciekawy sposób z konkretnymi przykładami do wykorzystania.”

 

„ Świetna Pani Trener dla której warto wziąć udział w szkoleniu!”

 

 


Szkolenie prowadzą:
Izabela Krzyszycha


Doświadczony Office manager. Odpowiedzialna za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek. Jest specjalistką od komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa. Autorka podręcznika wewnętrznych procedur i procesów. Praktyk biznesu.

 

Katarzyna Magiera

Wizażystka - Stylistka - Kreator wizerunku – Trener- Krytyk filmowy




W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.


Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

 

Oraz:

  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum . Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu  - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

 

 

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

ZNAKOMITA ORGANIZACJA CZASU
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Mało ludzi ma wystarczająco dużo czasu, a przecież każdy ma prawie cały czas, który istnieje. (Paradoks czasu)Zarządzanie sobą w czasie jest dziś bezcenną umiejętnością. To, w jaki sposób organizujemy sobie czas definiuje nasze sukcesy osobiste.

Zasady stosowania przepisów kancelaryjnych i archiwalnych w świetle obowiązującego prawa archiwalneg
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie skierowane jest do pracowników organów administracji publicznej, rządowej, samorządowej i specjalnej.

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań...

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobra prezentacja to dobre przygotowanie. Wystarczy skupić się na kilku kluczowych elementach, takich jak: jasno sprecyzowany cel, odpowiedni początek, rzeczowe przykłady i argumenty, mowa ciała, czytelne slajdy i silny kontakt z publicznością...

Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie>>> Korzyści dla uczestników: Uczestnicy poznają własne kompetencje w zakresie organizacji szkoleńDowiedzą się (...)

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, ...

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności>>> Mało ludzi ma wystarczająco dużo czasu, a przecież każdy ma prawie cały czas, który istnieje. (Paradoks (...)

Wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w oświacie w świetle znowelizowanych przepisów prawa
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w oświacie to szereg przepisów prawnych, które przysparzają wiele wątpliwości i budzą szereg kontrowersji...

Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi / strategicznymi klientami
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi / strategicznymi klientami>>> DLA KOGO?Dla Osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie i rozszerzanie (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.