Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Procesy zarządzania usługami w IT

  • Termin: 2021-06-16 - 2021-06-18
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: RABAT DLA ZESPOŁÓW: min. 3 osoby z firmy = 10% rabatu dla wszystkich! 1500.00 1350.00 zł (Rabat -10%RABAT DLA ZESPOŁÓW: min. 3 osoby z firmy = 10% rabatu dla wszystkich!)
  • Cena brutto: 1660.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

eduFuturo

  • 02-677 Warszawa, Mazowieckie
  • Cybernetyki 4A lok. 174
  • Telefon: 794930124
  • Email: biuro@eduFuturo.pl
  • www: s://www.edufuturo.pl
Firma szkoleniowa eduFuturo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT.

 

 

Cel:

Szkolenie umożliwia uczestnikom zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w procesowym podejściu do zarządzania usługami w organizacji IT. Poznanie różnych standardów stosowanych w zarządzaniu usługami informatycznymi, różnych modeli procesów oraz podobieństw i różnic występujących między nimi.  W szkoleniu podnoszona jest kwestia wartości i korzyści jakie można osiągnąć dzięki stosowaniu omawianych standardów.

 

Program szkolenia:

  1. Omówienie procesu
    1. definicja
    2. interesariusze, cele, mierniki
    3. role i odpowiedzialności, macierz RACI
  2. Omówienie zarządzania usługami
    1. definicja usługi
    2. cykl życia usługi
    3. zarządzanie usługami
    4. role (dostawcy, odbiorcy
    5. modele świadczenia usług
  3. Metodyki i standardy stosowane w IT
    1. Główne cechy ITIL,
    2. Główne cechy COBIT,
    3. Przykłady innych metod: Lean, SixSigma, Kanban
  4. Procesy wsparcia usług
    1. Zarządzanie incydentami
    2. Zarządzanie problemami
    3. Zarządzanie ciągłością
  5. Procesy utrzymania usług
    1. Zarządzanie dostępnością
    2. Zarządzanie wydajnością
    3. Zarządzanie dostępem
  6. Procesy rozwoju usług
    1. Zarządzanie projektem
    2. Zarządzanie wiedzą
  7. Procesy przekazania usług
    1. Zarządzanie zmianą
    2. Zarządzanie testami
    3. Zarządzanie wydaniami
  8. Procesy relacji
    1. Zarządzanie katalogiem usług
    2. Zarządzanie umowami
    3. Zarządzanie relacjami z interesariuszami
  9. Rozszerzenie o przypadki wykraczające poza omówione modele

 

Odbiorca:

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów IT każdego szczebla, menedżerów i właścicieli procesów a w szczególności dla osób, które:

  •     zarządzają działami informatyki lub zespołami w ramach działów IT,
  •     zarządzają procesami IT,
  •     zarządzają usługami IT.

 

 

 

 

Najnowsze szkolenia:

Marketing nieruchomości
eduFuturo

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają kompleksową wiedzę na temat sposobów promowania nieruchomości w Internecie oraz za pomocą tradycyjnych kanałów sprzedaży (prasa, billboardy), a także poznają tajniki cross promotion w branży nieruchomości.

Podstawy DevOps
eduFuturo

Podejście DevOps jest logiczną konsekwencją istnienia metod zwinnych: skoro w projektach tworzenia oprogramowania można zwinnie, iteracyjnie i przyrostowo tworzyć aplikacje, to czemu nie wykorzystać tego samego podejścia w działaniu operacyjnym?

Efektywność projektu informatycznego
eduFuturo

Ten kurs odnosi się do testowania z perspektywy potrzeb kadry zarządzającej: kierownika projektu, właściciela produktu, właściciela firmy. Skupiamy się na tym, co ważne z punktu widzenia marketingu, zarządzania projektem, optymalizacji kosztów.

Jak stosować AGILE w dużych, tradycyjnych organizacjach?
eduFuturo

Sposoby osiągnięcia sukcesu, jak i pułapki, których trzeba unikać, omawiamy na konkretnych przykładach.

Automatyzacja procesów biznesowych
eduFuturo

„Od modeli, przez BPEL do SOA”

"Don't automate, obliterate!" Re-inżynieria procesów biznesowych, wykorzystująca IT
eduFuturo

BPR – Business Process Re-engineering

Przemawianie publiczne i autoprezentacja
eduFuturo

W pierwszej części szkolenia uczestnicy szkolenia poznają proces zarządzania problemami i jego relacje z innymi procesami ITSM. Druga część szkolenia koncentruje się na praktycznych metodach rozwiązywania problemów (rekomendowanych przez ITIL i HDI).

RODO w HR
eduFuturo

Każdy blok szkoleniowy, nawet teoretyczny „galop”, nie obejdzie się bez wyważonej porcji praktyki. Prowadząca omówi zarówno gotowe przykłady konkretnych, praktycznych rozwiązań, jak i zada Uczestnikom serię niewygodnych pytań.

DevOps – implementacja i narzędzia
eduFuturo

Aby DevOps naprawdę działał, konieczna jest zakrojona na dużą skalę automatyzacja procesu tworzenia oprogramowania na podstawie żądań zmian. A więc aby zrealizować DevOps w praktyce, trzeba dobrze znać możliwości wielu wspierających narzędzi.

Wietnam jako partner biznesowy
eduFuturo

Sukces współpracy gospodarczej podyktowany jest natomiast wzajemnym zrozumieniem oraz poszanowaniem odmienności. Dlatego jeśli chcesz poznać bliżej swojego wietnamskiego klienta biznesowego to szkolenie jest właśnie dla Ciebie

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Procesy zarządzania usługami w IT, Szkolenie Informatyczne IT, Biznesowe, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, procesy biznesowe, techniki komunikacyjno-informacyjne, zarządzanie projektami, procesy biznesowe, . e-learning

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.