Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, zarządzanie, handlowe, biznesowe, menedżerskie, marketing/reklama, zarządzanie sprzedażą, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 9890.00 8406.50 zł (Rabat -15%)
  • Cena brutto: 10340.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 784 010 774, 784 010 775
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Pricing. Polityka cenowa, marketing ceny to bardzo często niedoceniany obszar zarządzania i marketingu. Cena jest przecież równie ważnym obszarem zarządzania marketingowego jak wszystkie pozostałe. A jednak bardzo często jest ustalana intuicyjne i "na wyczucie", a mało kto wie, że ceną można zarządzać. Zarządzać w sposób świadomy i konsekwentny, realizując zawczasu przygotowaną i przemyślaną strategię.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

 

1. ZDEFINIOWANIE CENY

  • Pojęcie ceny
  • Funkcje ceny
  • Rodzaje cen
  • Cena jako element marketingu mix

2. POLITYKA CENOWA W FIRMIE

  • Znaczenie i cele polityki cenowej
  • Odpowiedzialność za politykę cenową
  • Etapy ustalania polityki cenowej

3. CZYNNIKI KSZTAŁTOWANIA CEN

a. Czynniki wewnętrzne (koszty, strategia marketingowa)

  • Metody kształtowania cen w oparciu o koszty (metoda narzutu na koszty, metoda zysku docelowego)

b. Czynniki zewnętrzne (klient, konkurencja, rynek i jego ograniczenia)

  • Postrzeganie wartości produktu przez klienta
  • Wrażliwość cenowa
  • Elastyczność cenowa popytu

4. METODY USTALANIA CEN I STRATEGIE CENOWE W OPARCIU O KONKURENCJĘ

  • Metoda naśladownictwa
  • Strategia dostosowawcza
  • Strategia niskich cen
  • Strategia rabunkowa
  • Wspólne kształtowanie cen

5. METODY USTALANIA CEN I STRATEGIE CENOWE W OPARCIU O KLIENTA

  • Metoda wartości postrzeganej przez klienta
  • Metoda ustalania cen według wartości
  • Strategia "zbierania śmietanki"
  • Strategia cen penetracyjnych
  • Strategia cen pakietowych
  • Strategia cen linii produktów
  • Strategia "cena produktu uzupełniającego"
  • Strategie cenowo - jakościowe

6. ZARZĄDZANIE CENAMI

a. Zmiany cen

  • Podwyżka i obniżka cen
  • Okoliczności inicjowania zmian
  • Możliwe strategie w ramach zmiany cen
  • Reakcje rynku na zmiany cen

b. Reakcja na zmiany cen konkurencji

c. Działania podejmowane w ramach tzw. dostosowywania cen

  • Rabaty
  • Premie
  • Ceny promocyjne

7. WOJNY CENOWE (MODUŁ SPECJALNY)

  • Czym jest wojna cenowa
  • Sposoby postępowania podczas wojny cenowej
  • Skutki wojen cenowych

8. CZYNNIKI PSYCHOLOGICZNE W KSZTAŁTOWANIU CEN

a. Co cena mówi klientowi

  • "ceny od"
  • „ceny przynęty"
  • komunikowanie rabatów
  • kiedy drogie wydaje się tańsze niż jeszcze droższe

b. Psychologiczne znaczenie cyfr - m.in. stosowanie cen typu 199 zł zamiast 200zł

9. BADANIA I MONITORING CEN

  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Produkcji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie zespołem produkcyjnym dostarcza kadrze managerskiej wiedzy i rozwija umiejętności i kompetencje niezbędne do profesjonalnego i efektywnego kierowania pracownikami produkcji na każdym szczeblu zarządzania.

5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie 5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean Manufacturing jest przeznaczone dla kierowników niższego i wyższego szczebla oraz inżynierów jakości i procesu w firmach produkcyjnych.

PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Warsztaty z wykorzystaniem MS Excel
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Planowanie Sprzedaży. Warsztat z wykorzystaniem MS Excel" ma na celu zaprezentowanie sposobów i metod profesjonalnego planowania sprzedaży (m.in. prognozowania sprzedaży i określenia popytu rynkowego na oferowane przez firmę produkty...

PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw. "Krwioobiegiem" łańcucha dostaw jest transport. Żadna firma nie może egzystować bez "krwioobiegu" jakim jest ten system.

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Rozwiązywanie Konfliktów. Zarządzanie Konfliktem i Trudne Sytuacje W Zespole" jest przeznaczone dla menedżerów każdego szczebla, którzy zarządzają zespołami pracowniczymi lub menedżerskimi.

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie category management (zarządzanie kategorią produktów). Efektywne zarządzanie kategoriami produktów i asortymentem jest oczywistym wyzwaniem managerów zarówno po stronie producenta jak i kanału dystrybucji. Dogłębna analiza klienta, otoczeni

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie 5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean Manufacturing jest przeznaczone dla kierowników niższego i wyższego szczebla oraz inżynierów jakości i procesu w firmach produkcyjnych.

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

"Szkolenie Product Management (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów" - celem tego szkolenia jest zapoznanie uczestników z efektywnym zarządzaniem produktem z wykorzystaniem zarządzania strategicznego i marketingu produktu. Uczestni

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

O konflikcie łatwo opowiada się z dystansu… Menedżer który stoi przed zadaniem rozwiązania konfliktu w zespole lub w firmie może czuć przysłowiowy "nóż na gardle". Konflikty powstają między jednostkami i między całymi zespołami. Zarówno struktura pra

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie category management (zarządzanie kategorią produktów). Efektywne zarządzanie kategoriami produktów i asortymentem jest oczywistym wyzwaniem managerów zarówno po stronie producenta jak i kanału dystrybucji. Dogłębna analiza klienta, otoczeni

Zarządzanie i Obrót Paletami w Standardzie EPAL, UIC, EUR
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Zarządzanie i obrót paletami w standardzie EPAL, UIC, EUR" umożliwia zdobycie wiedzy jak organizować gospodarkę paletową dla palet EPAL/EUR, kiedy wybrać rozwiązania alternatywne np. poole kolorowe (CHEP, LPR, IPP) lub ...

Zarządzanie Łańcuchem Dostaw (Supply Chain Management)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Łańcuchem Dostaw (Supply Chain Management) - zapraszamy na specjalistyczne szkolenie poświęcone tworzeniu i zarządzaniu łańcuchami dostaw. Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem

LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Logistyczna Obsługa Klienta pozwoli zrozumieć, że logistyczna obsługa klienta to proces zarządczy w oparciu o controling i kontroli działalności. Logistyczna obsługa klienta to tylko w małej części tylko przemieszczanie produktu. To podejśc

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.