Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych.

  • Termin: 2024-03-14 - 2024-03-15
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1820.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych.>>>

 

Wystąpienia publiczne, czyli np. spotkania przed Zarządem, zebrania, konferencje czy prezentacje handlowe to bardzo ważna umiejętność zawodowa przydatna w większości zawodów i stanowiskach w biznesie i administracji publicznej. Przygotowanie wystąpienia w taki sposób, aby było inspirujące, ciekawe i skupiało uwagę słuchaczy to sztuka, dlatego podczas szkolenia nastawimy się na praktyczne aspekty jego konstruowania i przygotowania jego oprawy.


Korzyści dla uczestników

  • Poznanie zasad tworzenia dobrego wystąpienia, ukierunkowanego na osiągnięcie zaplanowanego celu w określonym czasie. Poznanie narzędzi do ich konstruowania.
  • Uczestnicy dowiedzą się jak prezentować treści, gdzie patrzeć, co zrobić z rękami, jak stać, jaka postawa ciała, paradźwięki, ton głosu
  • Uczestnicy szkolenia dowiedzą się w jaki sposób wypowiadać się, wskazywać na najważniejsze punkty, angażować uczestników do podejmowania działań, wypowiadania się.
  • Sprawdzenie się w działaniu - trening przed kamerą.

Szkolenia polecamy dla

Szkolenie jest dedykowane jest pracownikom firm, jak również jednostek administracji publicznych, którzy występują publicznie, przed audytorium lub w najbliższym czasie będą mieli taką potrzebę.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

  • film
  • dyskusje,
  • gry, zabawy,
  • odgrywanie ról,
  • case study,
  • testy
  • praca w grupach
  • burze mózgów
  • praca z kamerą.

Struktura zajęć:

  • praca warsztatowa 85%
  • mini wykłady 15%

 

Program szkolenia

MODUŁ I. DLACZEGO WYSTĄPIENIA PUBLICZNE SĄ TAKIE WAŻNE?

  1. Przygotowanie się do prezentacji, wystąpienia publicznego
  2. Style wystąpień publicznych
  3. Czy wystąpienia publiczne powinny inspirować?

 

MODUŁ II. NAJCZĘSTRZE TYPY WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

  1. Rodzaje wystąpień publicznych
  2. Różnice w przekazie

 

MODUŁ III. PROJEKTOWANIE WYSTĄPIENIA

  1. Ukierunkowanie na cel
  2. Scenariusz - praktyczne narzędzie
  3. Pomysły na scenariusz
  4. Tezy, argumentacje, dowody
  5. Wzbudzanie potrzeb i emocji w wystąpieniach
  6. Cytaty, metafory, anegdoty
  7. Perswazyjny język
  8. Kontrola czasu
  9. Ćwiczenia - konstruowanie wystąpień

 

MODUŁ IV. WZMOCNIENIE PRZEKAZU - "OPRAWA" WYSTĄPIENIA

  1. Czy warto korzystać ze slajdów i jak je przygotować?
  2. Filmy, zdjęcia i prawa autorskie
  3. „Rekwizyty” w wystąpieniach

 

MODUŁ V. AUTOPREZENTACJA - ĆWICZENIA PRAKTYCZNE

  1. Pierwsze wrażenie - jak je pozytywnie zbudować?
  2. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu wzrokowego
  3. „Zachowania na scenie” - przewodnik po komunikacji niewerbalnej

 

MODUŁ VI. MOWA CIAŁA PODCZAS PREZENTOWANIA - ĆWICZENIE "MOJE WYZWANIE"

 

MODUŁ VII. ZAKŁÓCENIA PODCZAS SPOTKANIA - PRZYCZYNY I ŚRODKI ZARADCZE

  1. Trudne sytuacje podczas wystąpień
  2. „Trudni słuchacze” i jak sobie z nimi radzić
  3. Analizy przypadków w oparciu o doświadczenia uczestników - ćwiczenie

 

MODUŁ VIII. ĆWICZENIE PODSUMOWUJĄCE SZKOLENIE: TRENING PRZED KAMERĄ - INDYWIDUALNE WYSTĄPIENIA UCZESTNIKÓW

  1. Analiza mocnych stron
  2. Wskazanie obszarów do pracy

 

Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska

Trener i praktyk. Ukończyła zarządzanie oraz prawo na Uniwersytecie Wrocławskim, a także studia podyplomowe pedagogiczne na Uniwersytecie Zielonogórskim. Wieloletni menedżer, kierujący spółką i wieloma projektami.

 
 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
  • Hotel**** DeSilva Premium Poznań
  • Poznań
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2024-06-13 - 2024-06-14
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Prezentacje i wystąpienia publiczne w sytuacjach zawodowych., Szkolenie Biznesowe, Biznesowe, Biznesowe, Interpersonalne, Interpersonalne, Interpersonalne, umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, kompetencje biznesowe, kompetencje biznesowe, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, kreatywność, kreatywność, kreatywność, komunikacja wewnętrzna, komunikacja wewnętrzna, komunikacja wewnętrzna, Poznań. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.