Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne

  • Termin: 2020-12-07 - 2020-12-08
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1820.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

ARTYKUŁ | Autoprezentacja - czym jest i jak ją przygotować, aby dobrze wypaść

 

Czy wiesz, że każdy człowiek, który komunikuje się z drugim człowiekiem występuje publicznie? 

WITAMY W ŚWIECIE PRZEMÓWIEŃ. Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać  i zaprezentować  jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Nasze warsztaty pomogą Ci przekonać się, że należysz do 99% ludzi, którzy mogą się nauczyć występowania przed publicznością. Sytuacja idealna będzie wtedy, kiedy zacznie sprawiać Ci to przyjemność.

Dzięki naszemu szkoleniu z zakresu wystąpień publicznych i autoprezentacji będziesz wiedział i umiał profesjonalnie przygotować się do stawianych przed Tobą wyzwań zawodowych, jakimi są wystąpienia zarówno przed dużym jak i mniejszym audytorium (spotkania 1 na 1, 1 na 3-10 osób). Rozwiniesz również kompetencje z zakresu świadomego kreowania własnego wizerunku jako profesjonalnego i wiarygodnego mówcy.

  • Ile masz czasu, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie?
  • Co to jest i jaka jest rola mocnego Power Sound Bite w dobrej prezentacji?
  • Jak umiejętności autoprezentacyjne wpływają na jakość i odbiór Twojego wystąpienia przed publicznością?
  • Jakich jest 9 filarów znakomitej prezentacji?
  • Jakimi metodami dorośli najlepiej zapamiętują przekazywane informacje?
  • Jak z dobrej prezentacji zrobić świetną?
  • Jak długopis może pomóc poradzić sobie z tremą?
  • Jakimi zwrotami warto rozpocząć i zakończyć prezentację?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.


Szkolenie polecamy dla:

  • dla wszystkich osób zainteresowanych tematem sztuki przemawiania i autoprezentacji
  • dla osób prowadzących na co dzień prezentacje przed klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • dla osób prowadzących spotkania biznesowe
  • dla osób planujących pracę trenera wewnętrznego/ zewnętrznego
  • dla kadry menedżerskiej
  • dla specjalistów i pracowników, którzy na co dzień nie prowadzą może prezentacji, ale niektóre ich funkcje zawodowe mogą wymagać opanowania tej sztuki

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ:

  • że lęk przed zbliżającą się prezentacją jest czymś zdrowym i normalnym
  • jak świadomie zarządzać swoją mową ciała, gestami, głosem, słowami żeby wywierać oczekiwany i pozytywny wpływ na odbiorców swojego wystąpienia
  • dlaczego powinieneś opowiadać historie i w jaki sposób mogą one wzbogacić Twoją prezentację warto szybko nawiązać kontakt z publicznością
  • jak wykorzystać Power Point i inne narzędzia audiowizualne, aby Twoja publiczność nie narzekała i była pod wrażeniem
  • jak prawidłowo używać liczb w prezentacjach
  • jakie słowa, zwroty zawierać w prezentacji, które będą Ci pomagać zamiast szkodzić
  • jakie są techniki pobudzania i utrzymania zainteresowania słuchaczy i zapobiegania ich znużeniu
  • samodzielnego prowadzenia prezentacji, bo będziesz miał okazję … ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: 

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez wykład z prezentacją multimedialną (20%), jak również (80%):

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy, case study
  • testy/ ankiety
  • samodzielne prowadzenie mini-prezentacji + praca z kamerą

 

PROGRAM SZKOLENIA 

 

MODUŁ I. AUTOPREZENTACJA JAKO KOMUNIKAT W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH

Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć i umieć świadomie zarządzać swoją mową ciała, gestami, głosem, słowami żeby wywierać oczekiwany i pozytywny wpływ na odbiorców swojego wystąpienia; jak zbudować autorytet mówcy i jakimi działaniami sprawić, żeby dobre pierwsze wrażenie publiczności na Ciebie jako mówcę utrzymało się przez całe Twoje wystąpienie.

  1. Efekt „pierwszego wrażenia”
  2. Rola wizerunku w życiu zawodowym i publicznym
  3. Autodiagnoza stylu
  4. Dostosowanie wizerunku do sytuacji publicznych
  5. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego kolorem i stylem
    • strój
    • akcesoria i symbole statusu
  6. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego głosem (czyli „głośno i wyraźnie”) - komunikacja wokalna
  7. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego słowem - komunikacja werbalna
  8. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego postawą - metoda PROSTO (gesty, spojrzenie, ustawienie ciała etc.)
  9. Jak dobry mówca zdobywa zaufanie swojej publiczności

 

MODUŁ II. PRZYGOTOWANIE DOBREJ PREZENTACJI - STRUKTURA DIAMENTU

Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć i umieć prawidłowo i profesjonalnie przygotowywać swoją prezentację; jakimi trikami warto otworzyć i zakończyć prezentację, by inspirowała Twoich słuchaczy do działania i  jakie słowa, zwroty zawierać w prezentacji, które będą Ci pomagać zamiast szkodzić.

  1. Zdefiniowanie celu prezentacji - o czym chcesz mówić
  2. Kto będzie słuchał - analiza audytorium
  3. Zabłyśnij na wejściu - schemat otwarcia prezentacji
  4. Mocny PSB (Power Sound Bite)
  5. Przejrzysta treść główna - co i w jaki sposób zawrzeć w prezentacji
  6. Efektywne i efektowne zakończenie
  7. filarów znakomitej prezentacji

 

MODUŁ III. SPOSOBY PRZYCIĄGANIA I ZATRZYMANIA UWAGI SŁUCHACZY

Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć jakie są techniki pobudzania i utrzymania zainteresowania słuchaczy i zapobiegania ich znużeniu; jak wykorzystać Power Point i inne narzędzia audiowizualne, aby Twoja publiczność nie narzekała i była pod wrażeniem i dlaczego powinieneś opowiadać historie i w jaki sposób mogą one wzbogacić Twoją prezentację.

  1. Style zapamiętywania i uczenia się dorosłych
  2. Budowanie relacji ze słuchaczami
  3. Techniki pobudzania i podtrzymywania zainteresowania - czyli jak przemawiać interesująco
  4. Jak z dobrej prezentacji zrobić świetną - naucz się opowiadać historie
  5. Wykorzystanie humoru
  6. Prezentacja za pomocą środków audiowizualnych - mity i fakty (Power Point, flipchart, rzutnik multimedialny, tablica)

 

MODUŁ IV. PROWADZENIE PREZENTACJI

Po zakończeniu modułu będziesz wiedzieć, że lęk przed zbliżającą się prezentacją jest czymś zdrowym i normalnym; nauczysz się różnych technik radzenia sobie z tremą przed i podczas wystąpienia publicznego.

  1. Znalezienie własnego stylu
  2. Odpowiadanie na pytania z sali
  3. Techniki radzenia sobie ze stresem i z tremą podczas wystąpienia publicznego
    • jak działa trema i skąd się bierze
    • do czego potrzebna nam jest trema
    • metody niwelowania tremy
  4. Zwroty, którymi nie należy zaczynać i zwroty, którymi nie należy kończyć prezentacji
  5. Zwroty, którymi warto rozpocząć i którymi warto skończyć prezentację


MODUŁ V. PROWADZENIE INDYWIDUALNYCH MINI - PREZENTACJI - ĆWICZENIA DOSKONALĄCE INDYWIDUALNE UMIEJĘTNOŚCI AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

Po zakończeniu modułu będziesz umieć samodzielnie poprowadzić prezentację wykorzystując wiedzę i umiejętności nabyte podczas warsztatu; dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony jako mówcy i co ewentualnie jest do poprawy … może nic ;), SPRAWDŹ TO!

  1. Wybór tematu prezentacji indywidualnej do przygotowania po dniu pierwszym i zaprezentowania w dniu drugim szkolenia przez każdego uczestnika (10 - minutowe studium przypadku oparte o tematy z życia wzięte) - uczestnicy losują temat swojego wystąpienia z kilkudziesięciu dostępnych tematów lub prezentują swój temat
  2. Indywidualne wystąpienia - praca z kamerą
  3. Indywidualne i zespołowe udzielanie informacji zwrotnej - mocne strony uczestnika i prezentacji + rzeczy do poprawy i do udoskonalenia (czyli „nie taki diabeł straszny” i każdy ma swoją mocną stronę jako prezenter, na której warto budować swój autorytet)
  4. Po szkoleniu - przesłanie przez organizatora szkolenia filmików z nagraniami wystąpienia uczestników szkolenia + indywidualny feedback dla każdego uczestnika szkolenia - wraz ze wskazaniem mocnych stron wystąpienia i udzieleniem praktycznych wskazówek dot. dalszego rozwoju w przygotowywaniu i prowadzeniu indywidualnych prezentacji

 

MODUŁ VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Indywidualny plan działania

 

Szkolenie prowadzi

Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.

 


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

  • Hotel**** Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie

Najnowsze szkolenia:

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie projektami B+R
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania.

Zatrudnianie personelu w projekcie unijnym w świetle wytycznych kwalifikowania wydatków
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Zatrudnianie personelu w projekcie unijnym w świetle wytycznych kwalifikowania wydatków>>> Cel i korzyści: W ramach szkolenia przedstawione zostaną (...)

Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...)

Kaizen i normowanie czasu produkcji
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób wdrażać odpowiednie narzędzia Kaizen w swoim środowisku zawodowym oraz jak standaryzować i normować czas realizacji operacji w procesie produkcyjnym.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Efektywna sprzedaż przez rekomendacje>>> Jeśli jesteś właścicielem firmy, zapewne twoi handlowcy przekonują Cię, jak trudny jest rynek, jak wielka jest konkurencja (...)

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klientów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klinetów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?>>> Prospecting jest stosunkowo nowym pojęciem stosowanym (...)

Storytelling w biznesie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Storytelling w biznesie>>> Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne, Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Interpersonalne, Interpersonalne, autoprezentacja, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, radzenie sobie ze stresem, negocjacje, negocjacje, obsługa klienta, obsługa klienta, biznesowe, biznesowe, Kraków. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.