Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami prawa autorskiego oraz bezpiecznej działalności w Internecie. W szczególności szkolenie ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy niezbędnej do prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych, w tym w nowych mediach z poszanowaniem przepisów prawa autorskiego.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Na poziomie wiedzy uczestnicy zapoznają się z podstawowymi regulacjami prawa autorskiego, w tym przepisami dotyczącymi dozwolonego użytku, licencji, wolnych licencji (CC i inne), obrotu prawami autorskimi oraz ochroną prawa do wizerunku.
Na poziomie umiejętności uczestnicy szkolenia będą umieli bezpiecznie projektować i prowadzić kampanie informacyjne, z uwzględnieniem zagadnień zarządzania prawami autorskimi, dobrami osobistymi i wizerunkiem w Internecie. Będą orientować się co do możliwych naruszeń praw własności intelektualnej a także w strategii ochrony dóbr niematerialnych.
Na poziomie postawy uczestnicy będą znali i rozumieli znaczenie ochrony własności intelektualnej w działalności nowych mediów.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone w oparciu o metodę Storytellignu™, w charakterze warsztatów, przy wykorzystaniu techniki mini wykładu połączonego z prezentacją multimedialną, case studies, quizów i metod wspierających aktywizację procesu zdobywania wiedzy.
Proporcja zadań praktycznych do problemowych 60% do 40%.
Program szkolenia:
MODUŁ I. WPROWADZENIE DO PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
MODUŁ II. PODMIOT I PRZEDMIOT PRAWA AUTORSKIEGO
MODUŁ III. „GRANICE PRAWA AUTORSKIEGO” W INTERNECIE
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA
MODUŁ IV. NARUSZENIE PRAWA AUTORSKIEGO I OCHRONA WIZERUNKU
MODUŁ V. UMOWY W PRAWIE AUTORSKIM
MODUŁ VI. DYSKUSJA MODEROWANA
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
"Rzetelny i fachowy Trener oraz miła i sympatyczna współpraca z firmą szkoleniową."
"Szkolenie zostało zorganizowane i przeprowadzone bardzo sprawnie. Trenerka zadbała o rozmaite formy przekazywania i utrwalania wiedzy."
Szkolenie prowadzi:
Doktor nauk prawnych ze specjalnością prawo cywilne, ekonomista, rzecznik patentowy. Specjalizuje się w ochronie własności intelektualnej a także zarządzaniu wiedzą i kapitałem intelektualnym
Jak samodzielnie przeprowadzać badania marketingowe od A do Z w Małych i Średnich PrzedsiębiorstwachAVENHANSEN Sp. z o.o.Uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności samodzielnego prowadzenia badań marketingowych od A do Z: od planowania poprzez przygotowanie i przeprowadzenie projektu, aż po tworzenie raportów badawczych... |
|
Najskuteczniejsze taktyki marketingu internetowegoAVENHANSEN Sp. z o.o.Marketing internetowy podlega szybkim zmianom a nowe trendy przychodzą do Polski coraz szybciej. Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z najnowszymi i najskuteczniejszymi trendami w marketingu interaktywnym, którego celem jest ... |
|
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja finansowa MenedżeraAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Inteligencja finansowa Menedżera »Zarządzanie zmierzające do tworzenia efektywnych ekonomicznie zespołów ... |
|
E-MARKETING – taktyka marketingowa i trendy. Szkolenie dla dużych firm i korporacjiAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu... |
|
Budowa wizerunku marki na nowoczesnych rynkach. Szkolenie dla małych i średnich firmAVENHANSEN Sp. z o.o.zkolenie dostarcza wiedzy pozwalającej skutecznie planować wizerunek marki i badać jego oddziaływanie na rynki. Wiedza przekazana podczas szkolenia pozwoli także uniknąć częstych błędów i uaktualnić wiedzę marketingową... |
|
NOWOCZESNY MARKETING. Budowa skutecznych strategii marketingowychAVENHANSEN Sp. z o.o.Firmy małe i średnie dzięki wykorzystaniu wiedzy strategicznej są w stanie konkurować o nowe rynki z dużymi organizacjami... |
|
Budowa zysku firmy z marketingu społecznościowegoAVENHANSEN Sp. z o.o.Jest to unikalne na rynku szkolenie, ponieważ bazuje na ogromnym profesjonalnym doświadczeniu trenera, które obejmuje ponad 10 lat pracy w Polsce i na świecie dla klientów bardzo wielu branż... |
|
Budowa zysku firmy z wizerunku i działań marketingowychAVENHANSEN Sp. z o.o.Jest to unikalne na rynku szkolenie, ponieważ bazuje na ogromnym profesjonalnym doświadczeniu trenera, które obejmuje ponad 10 lat pracy w Polsce i na świecie dla klientów bardzo wielu branż... |
|
Maksymalizacja zysku z marketinguAVENHANSEN Sp. z o.o.Współczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Prawo autorskie w praktyce, Szkolenie Prawne, Prawne, Zarządzanie, Zarządzanie, inne, inne, menedżerskie, menedżerskie, kierownicze, kierownicze, inne, inne, ochrona danych, ochrona danych, własność intelektualna , własność intelektualna, Kraków. otwarte
© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.