Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS EXCEL - do tworzenia analiz i prezentacji danych -2-dniowe ...

  • Termin: 2021-08-26 - 2021-08-27
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 1290.00 1225.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1507.37 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

 

Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS EXCEL - do tworzenia analiz i prezentacji danych - 2-dniowe warsztaty komputerowe pozwalające na wprowadzenie usprawnień w organizacji. 



>>>>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA 

 

 

Terminy i miejsca szkolenia

Termin

Miejsce

od: 2021-04-26 do: 2021-04-27                                                  

Szkolenie online                         

od: 2021-05-20 do: 2021-05-21

Warszawa lub online

od: 2021-06-10 do: 2021-06-11

Poznań lub online

od: 2021-07-01 do: 2021-07-02

Warszawa lub online

od: 2021-08-26 do: 2021-08-27

Wrocław lub online

od: 2021-09-23 do: 2021-09-24

Warszawa lub online


 


 

Grupa docelowa: 

Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, które chcą poznać praktyczne wykorzystanie kluczowych i funkcji oprogramowania MS Excel pod kątem:
-prezentowania analiz danych,
-raportowania,
-automatyzacji procesów,
-wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych w pracy zawodowej.

 

Cel szkolenia:

-Celem warsztatu szkoleniowego jest zapoznanie jego uczestników z kluczowymi funkcjami oprogramowania MS Excel używanymi przez większość organizacji w odniesieniu do danych i sposobów prezentacji kluczowych zagadnień, pozwalających podejmować właściwe decyzje. W szkoleniu duży nacisk kładziemy na dostosowanie programu MS Excel do indywidualnych potrzeb wynikających chociażby z uwarunkowań danej organizacji oraz różnych sposobów prezentowania analiz.
-Ważnym elementem warsztatów jest przekazanie wiedzy w zakresie tych funkcji, które automatyzują procesy analizy szczególnie w obszarze raportowania oraz tworzenia wizualnych, graficznych rozwiązań pozwalających uwypuklić najważniejsze zagadnienia w Twojej organizacji.
-Wartością dodaną tego szkolenia jest nabycie praktycznych i użytecznych umiejętności w zakresie wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych do organizowania swojej pracy i znacznej redukcji czasu na automatyzowanie procesów raportowania i wnioskowania. Daj nam dwa dni a zobaczysz w jaki sposób możesz wprowadzić usprawnienia w analizie danych swojej organizacji.
-Powiązanie aspektów teoretycznych z konkretnymi przykładami pozwala osiągnąć dodatkową wartość, polegającą na optymalnym wykorzystaniu funkcji MS Excel w Twojej codziennej pracy.

 

Korzyści dla uczestników:

-Zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu wykorzystania użytecznych formuł wspomagających automatyzację własnej pracy szczególnie w zakresie analizy danych.  
-Poznanie zasad analizy danych biznesowych za pomocą wybranych funkcji, tabel przestawnych, sum pośrednich oraz wykresów. 
-Zdobycie umiejętności z zakresu wykorzystania dodatków analitycznych pozwalających ze zbioru danych wyłuskać najważniejsze informacje wspomagające decyzje biznesowe. 
-Zdobycie praktycznych umiejętności nawigacji w programie poprzez własne dopasowanie widoków wstążki menu, poznanie skrótów klawiszowych, uproszczenie wielu ręcznie dotychczas wykonywanych operacji.

 

Metodologia:

Szkolenie stacjonarne

Podczas szkolenia będą wykorzystywane następujące techniki szkoleniowe:
• Ćwiczenia praktyczne w pracowni komputerowej oparte na rzeczywistych studiach przypadku.
• Prezentacja multimedialna, warsztaty, dyskusja nad osiągniętymi wynikami.
• Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów.

 


Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

 


Metody pracy podczas szkolenia on-line:

    • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
    • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
    • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
    • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
    • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
    • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
    • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
    • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

UWAGA! Aby uczestniczyć w szkoleniu on-line wymagany jest dostęp do urządzenia dysponującego Microsoft Excel w wersji nie starszej niż 2013.
W przypadku posiadania starszych wersji Uczestnik może odczuć dyskomfort w użytkowaniu niektórych funkcji.

 

Program szkolenia:

I. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW. 
• Prezentacja trenera i uczestników warsztatów.
• Omówienie głównych elementów warsztatów. 

II. ROZPOCZYNANANIE PRACY Z MS EXCEL. 

• Dopasowywanie widoków w MS Excel. 
• Przegląd funkcji w MS Excelw odniesieniu do kluczowych zadań wykonywanych przez uczestników warsztatów. 
• Przegląd głównych pojęć i funkcji MS Excel.
• Sposoby nawigowania między skoroszytami. 
• Znaczenie kolumn i wierszy w arkuszach kalkulacyjnych. 
• Przeznaczenie komórek i sposoby automatyzacji pracy użytkownika. 
• Omówienie przydatnych skrótów klawiszowych dla analityka.
• Importowanie i eksportowanie danych z i do innych aplikacji.

III. WPROWADZANIE I EDYCJA DANYCH TEKSTOWYCH I LICZBOWYCH.

• Wprowadzanie i formatowanie danych w komórkach.
• Obramowanie komórek oraz ich wpływ na percepcję odbiorców naszych analiz.
• Kopiowanie i przemieszczanie danych – czyli na co należy zwrócić uwagę, aby zachować spójność i integralność danych. 
• Funkcje wstawiania wierszy oraz kolumn.
• Zmiana i ukrywanie danych.
• Operacje na danych tekstowych – o czym należy pamiętać, aby możliwie jak najwcześniej wyeliminować podstawowe błędy.
• Zabezpieczenia arkuszy oraz wybranych danych przed modyfikacją hasłami. 

IV. OBLICZENIA DANYCH – WYKORZYSTANIE FORMUŁ W ARKUSZU.

• Wprowadzanie formuł do arkusza oraz ich składnia. 
• Zasady stosowania odwoływania do innych komórek w arkuszach.
• Wyszukiwanie właściwych formuł analitycznych oraz właściwe ich zastosowanie. 
• Przykłady zastosowania wybranych formuł wspomagających analizę danych.
• Przykłady zastosowania formuł dla danych typu data i czas.
• Zamiana formuł na wartości liczbowe.
• Operacje na komórkach i unikanie wyświetlania błędów w formułach. 
• Wykonywanie obliczeń dla scenariusza ćwiczeń przy wykorzystaniu funkcji: logicznych, matematycznych, tekstowych, wyszukiwania, informacyjnych, tablicowych oraz odwołań krzyżowych. 

V. FORMATOWANIE DANYCH W ARKUSZU.

• Przegląd narzędzi formatowania komórek.
• Obramowanie komórek oraz ich wpływ na percepcję odbiorców naszych analiz.
• Tworzenie niestandardowych formatów dla danych liczbowych i dat.
• Sposoby edycji tekstu w komórkach. 
• Zasady wprowadzania znaków specjalnych w arkuszu.
• Wprowadzanie obramowań i podkreśleń.
• Znaczenie funkcji scalania komórek.
• Przeglądu funkcji formatowania warunkowego.
• Tworzenie słownika (listy) nazw i jego praktyczne wykorzystanie. 
• Zasady stosowania funkcji autofiltru. 
• Operacje na oknach arkusza – blokowanie komórek. 

VI. TWORZENIE WYKRESÓW I ZASADY PROJEKCJI WYBRANYCH DANYCH.

• Główne typy wykresów i zasady ich zastosowania. 
• Operacje na danych źródłowych i zasady zaznaczania elementów wykresu. 
• Wyznaczanie trendu liniowego oraz automatyzacja procesu prognozowania kolejnych okresów. 
• Przegląd możliwości konfiguracji wykresu.
• Wybranie typu wykresu w zależności od danych źródłowych.
• Sposoby radzenia sobie z brakującymi danymi. 

VII. WYKORZYSTANIE TABEL PRZESTAWNYCH W PRAKTYCE – JAK ZAOSZCZĘDZIĆ CZAS NA ANLIZĘ DANYCH. 

• Znaczenie tabel przestawnych do optymalizacji swojego warsztatu analitycznego. 
• Sposoby tworzenia tabel przestawnych, czyli jak krok po kroku dokonać właściwej selekcji kluczowych danych. 
• Modyfikowanie tabel przestawnych i ich wpływ na uzyskiwane wyniki. 
• Zmiana danych źródłowych i ich wpływ na zagregowane wyniki zawarte w tabeli przestawnej.
• Sposoby sortowania danych i właściwe ich użycie z punktu widzenia spójności danych.
• Tworzenie raportów tabeli przestawnej ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia zestawień Top Ten.

VIII. ODWOŁANIA W ARKUSZU KALKULACYJNYM – ZASADY STOSOWANIA. 

• Zastosowanie poszczególnych typów odwołań w arkuszu.
• Wykorzystanie łączenia danych między arkuszami. 
• Łączenie danych między plikami zewnętrznymi.

IX. DRUKOWANIE – PRZEGLĄD DOBRYCH PRAKTYK. 

• Wybieranie elementów do wydrukowania. 
• Podgląd podziału stron – zasady ergonomii prezentacji danych.
• Operacje typu: dodawanie, usuwanie znaków podziałów stron.
• Zasady drukowania arkuszy i obszarów nieciągłych.
• Eksportowanie danych do pliku PDF.

X. PODSUMOWANIE WARSZTATU I WNIOSKI KOŃCOWE. 

• Przegląd grup dyskusyjnych w zakresie wykorzystania arkusza kalkulacyjnego.
• Pobieranie szablonów i wykorzystanie ich w swojej pracy.
• Poszukiwanie pomocy w zakresie rozwiązania określonych problemów analitycznych.

Microsoft, Microsoft Excel są zarejestrowanymi znakami handlowymi Microsoft Corportion.

 

Inwestycja:

Szkolenie stacjonarne

1390.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1750 zł netto (+23% Vat)

 

Szkolenie on-line

1290.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.


Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

 

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura:      Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 3 070 303
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 820
tel. 508 393 926
tel. (61) 4 152 036
tel. (61) 4 152 810  

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.  

Uwaga:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przed szkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Termin: 2021-03-24 - 2021-03-25
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-04-08 - 2021-04-09
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-04-26 - 2021-04-27
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-05-20 - 2021-05-21
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1390.00 1320.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-05-20 - 2021-05-21
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-06-10 - 2021-06-11
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-06-10 - 2021-06-11
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1390.00 1320.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-07-01 - 2021-07-02
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1390.00 1320.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-07-01 - 2021-07-02
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-08-26 - 2021-08-27
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1390.00 1320.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-09-23 - 2021-09-24
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1390.00 1320.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2021-09-23 - 2021-09-24
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Szkolenie Zamknięte - Dokumentacja rozliczeniowa w projektach unijnych - przygotowywanie i opisywani
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Dokumentacja rozliczeniowa w projektach unijnych - przygotowywanie i opisywanie dokumentów księgowych i pozaksięgowych 2 -dniowe warsztaty kompetencyjne.Program Szkolenia:1.Przygotowanie do rozliczeń (...)

Szkolenie Zamknięte - AKADEMIA HR: Efektywna Ocena Pracownicza i Budowa Strategii Rozwoju Pracownikó
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Administrowanie budynkami użyteczności publicznej w praktyce -2 -dniowe warsztaty szkoleniowe.Program Szkolenia:Moduł I – Obowiązki i odpowiedzialność administratora i zarządcy budynku użyteczności (...)

Szkolenie Zamknięte - Administrowanie budynkami użyteczności publicznej w praktyce -2 -dniowe warszt
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Administrowanie budynkami użyteczności publicznej w praktyce -2 -dniowe warsztaty szkoleniowe.Program Szkolenia:Moduł I – Obowiązki i odpowiedzialność administratora i zarządcy budynku użyteczności (...)

Szkolenie Zamknięte - AC/DC jako narzędzie rekrutacji i rozwoju pracowników. Inspirujące warsztaty z
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Kołobrzegu (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia).Program Szkolenia:PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO (...)

Szkolenie Zamknięte - Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowan
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie kreowania własnego wizerunku i profesjonalnego budowania relacji z audytorium (ćwiczenia przy pomocy mikrofonu i kamery video).Program (...)

Szkolenie Zamknięte - Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji. Elektronizacja zamówień publicznych.1. Prawo zamówień publicznych (...)

Szkolenie Zamknięte - Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacj
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.Program Szkolenia:I. Techniczna (...)

Szkolenie Zamknięte - ABC Prawa Budowlanego – Kompendium obowiązujących przepisów. 3-dniowe szkoleni
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

ABC Prawa Budowlanego – Kompendium obowiązujących przepisów. 3-dniowe szkolenie praktyczne w Zakopanem (noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).Program Szkolenia:1. Powitanie- rozpoczęcie szkolenia. (...)

Szkolenie Zamknięte - ABC Finansów publicznych w praktyce - Kompendium aktualnych przepisów. Analiza
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

ABC Finansów publicznych w praktyce - Kompendium aktualnych przepisów. Analiza aspektów prawnych, finansowych i organizacyjnych związanych z prowadzeniem publicznej gospodarki finansowej. 3-dniowe szkolenie (...)

Szkolenie Zamknięte - ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji - 3-dniowe warsztaty
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Kołobrzegu (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia).Program Szkolenia:PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian (...)

Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Profesjonalny telemarketing i obsługa klienta przez telefon - 2-dniowe (...)

Ocena stanu prawnego i technicznego obiektu budowlanego i nieruchomości gruntowej. Online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Ocena stanu prawnego i technicznego obiektu budowlanego i nieruchomości (...)

Zarządzanie Projektami w Administracji Publicznej - Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Zarządzanie Projektami w Administracji Publicznej - 2-dniowe warsztaty (...)

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty (...)

Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...)

Negocjacje międzynarodowe w praktyce. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Negocjacje międzynarodowe w praktyce. Rozmowy handlowe i negocjacje (...)

TECHNIKI SPRZEDAŻY - Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...)

Skargi, wnioski i petycje w ogólnym postępowaniu administracyjnym - Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Skargi, wnioski i petycje w ogólnym postępowaniu administracyjnym – (...)

Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole. Certyfikowane szkolenie online.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS EXCEL - do tworzenia analiz i prezentacji danych -2-dniowe ..., Szkolenie Firmowe, Firmowe, Firmowe, Administracja, Administracja, Administracja, pracownik biurowy, pracownik biurowy, pracownik biurowy, informatyczne, informatyczne, informatyczne, inne, inne, inne, pracownik biurowy, pracownik biurowy, pracownik biurowy, inne, inne, inne, . otwarte, e-learning

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.