Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis, Szkolenie Dział Personalny HR, Zawodowe, aktywizacja i doradztwo zawodowe, praca w zespole, handlowe, biurowe, administracja, Rzeszów. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-10-29

Było:1400zł

Jest:700zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis

  • Termin: 2017-10-20 - 2017-10-21
  • Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
  • Cena brutto: promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis 1100.00 1089.00 zł (First Minute -1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY


Celem szkolenia 

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestniczka pozna zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie). Pozna rodzaje korespondencji m.in. korespondencję w sprawach osobowych, w sprawach finansowych, handlowych, transportowych czy administracyjnych. Podczas szkolenia uczy się jak planować
i organizować pracę w biurze z wykorzystaniem terminarzy, planerów czy nowoczesnych środków pracy biurowej, które zostaną przedstawione podczas prezentacji mulimedialnej. Pozna zasady pracy w sekretariacie, zasady współpracy z szefem, planowania podróży służbowej czy przyjmowania delegacji krajowej czy zagranicznej. Podczas szkolenia nauczy się przygotowania zebrania wewnątrz firmy. Omówione zostaną również zagadnienia planowania pomieszczeń biurowych w tym sekretariatu oraz innych komórek organizacyjnych. Pozna zadania recepcyjne oraz asystenckie. Podczas szkolenia Uczestniczka pozna zasady prawidłowego wizerunku pracownika biurowego na który składa się: wygląd zewnętrzny, ubiór, sposób poruszania, sposób zachowania i sposób mówienia. Omówione zostaną zagadnienia przeprowadzenia archiwizacji dokumentów.   Wśród poznanej dokumentacji przeprowadzone zostaną ćwiczenia samodzielnego przygotowania korespondencji osobowej (fazy ABC): faza przyjmowania do pracy, faza zatrudnienia pracownika, faza rozwiązania stosunku pracy; jak również samodzielnego przygotowania korespondencji w sprawach handlowych, takich jak propozycja nawiązania współpracy handlowej, oferta, zamówienie, reklamacja. Przedstawiony zostanie również szczegółowy schemat: gdzie może pracować pracownik administracyjno-biurowy.

Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, przepływem informacji w zarządzaniu biurem, zasadami efektywnej komunikacji, kultury zawodu.

 

Grupa docelowa:

osoby chcące przekwalifikować się, pracownicy administracji, pracownicy biur, właściciele małych, średnich i dużych firm,

osoby bezrobotne, studenci, wszyscy zainteresowani

 

PROGRAM:

 

1. Organizacja pracy biurowej:

- obsługa administracyjna jednostek organizacyjnych

- charakterystyka pracy biurowej

- współpraca z szefem

- organizacja pracy w sekretariacie

- zadania sekretariatów

- przyjmowanie interesantów

- przyjmowanie i łączenie telefonów

- kontrola terminów

- obieg dokumentów

- system kancelaryjny: dziennikowy i bezdziennikowy

- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji

- przechowywanie akt

- postępowanie z pismami niejawnymi

- ochrona danych osobowych

 

2. Przepływ informacji w zarządzaniu biurem - korespondencja

- informacja jako główny efekt pracy biurowej

- sieć komputerowa

- poczta elektroniczna

- telefony

- nośniki informacji

- korespondencja w sprawach handlowych

- korespondencja w sprawach transportowych

- korespondencja w sprawach finansowych

- korespondencja w sprawach administracyjnych

- korespondencja w sprawach osobowych

- sporządzanie protokołów, sprawozdań i notatek służbowych

- zebranie jako forma wymiany informacji

 

3. Zasady efektywnej komunikacji

- komunikacja werbalna i niewerbalna

- prezentujemy siebie

- rodzaje blankietów

- elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania

- skracanie wyrazów w korespondencji

- bariery porozumiewania się: zewnętrzne i wewnętrzne

 

4. Kultura zawodu:

- image pracownika biurowego

- wizerunek pracownika biurowego: wygląd zewnętrzny, ubiór, podstawowe zasady ubioru panów i pań– pracowników biurowych, sposób poruszania się, sposób zachowania się, sposób mówienia, fryzura, makijaż,

- savoir-vivre w relacjach międzyludzkich: punktualność, witanie się, przedstawianie, zajmowanie miejsc w pomieszczeniach, prowadzenie rozmów, zajmowanie miejsc w samochodzie, telefony,

- wybrane zagadnienia etyki pracownika biurowego

 

5. Zarządzanie czasem

- dlaczego zarządzanie czasem ... ?
- analiza straconego czasu

- analiza „pożeraczy czasu”
- rola zarządzania własnym czasem (krąg reguł)
- znaczenie określania celu
- określenie celu
- analiza sytuacji
- formułowanie celu
- podstawy planowania
- plan życia
- plan kariery
- zasady i reguły planowania czasu: reguła 60:40 oraz świeża głowa
- nawyki dotyczące planowania
- analiza ABC Zasada Pareto (reguła 80:20)
- umiejętność gospodarowania czasem
- analiza wykorzystania czasu
- dokładny plan dnia
- podział czasu

- metoda Alpen
- efektywne wykorzystanie czasu
- korzystanie z terminarza
- organizacja pracy
- rozmowy telefoniczne

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miejsca szkolenia: Poznań, Warszawa, Wrocław, Opole, Łódź, Olsztyn, Zakopane

Szkolenie: 2-dniowe

 

Zgłoszenia: w przypadku zainteresowania szkoleniem prosimy o przesłanie maila - odeślemy dla Ciebie

kartę zgłoszenia.

Kontakt: maticonsulting@szkolenia-mc.pl

tel. 600 43 33 71  

www.szkolenia-mc.pl

 

Podczas szkolenia gwarantujemy dla Państwa pyszną kawę, herbatę, wodę oraz ciastka.

Każdy Uczestnik otrzymuje imienne zaświadczenie.

Zapraszamy. Skorzystaj z promocji: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis.

  • Rzeszów
  • woj. Podkarpackie
  • Iwona Świdurska
  • trener sprzedaży
  • Więcej
 Iwona Świdurska
Termin: 2017-09-27 - 2017-09-28
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-09-29 - 2017-09-30
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-10-02 - 2017-10-03
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-10-11 - 2017-10-12
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-10-18 - 2017-10-19
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-10-23 - 2017-10-24
Lokacja: SZKLARSKA PORĘBA, Dolnośląskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-10-26 - 2017-10-27
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-10-30 - 2017-10-31
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-03 - 2017-11-04
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-06 - 2017-11-07
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-08 - 2017-11-09
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-09 - 2017-11-10
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-15 - 2017-11-16
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-17 - 2017-11-18
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-20 - 2017-11-21
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-24 - 2017-11-25
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-11-24 - 2017-11-25
Lokacja: KARPACZ, Dolnośląskie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-01 - 2017-12-02
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1100.00 1089 zł (Rabat -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-04 - 2017-12-05
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1100.00 1089 zł (Rabat -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-07 - 2017-12-08
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1100.00 1089 zł (Rabat -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-11 - 2017-12-12
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1100.00 1089 zł (First Minute -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-14 - 2017-12-15
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1100.00 1089 zł (Rabat -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-18 - 2017-12-19
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1100.00 1089 zł (Rabat -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2017-12-20 - 2017-12-21
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1100.00 1089 zł (Rabat -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Termin: 2018-01-08 - 2018-01-09
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1100.00 1089 zł (Rabat -1%)

-1%promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis

Najnowsze szkolenia:

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi i inni. Szkolenie dla firm oraz dla osób indywidualnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się handlem, pracują lub będą pracować z Klientami.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na szkoleniu

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia
Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Telefoniczna i mailowa profesjonalna obsługa klienta PROMOCJA: zgłaszając 2 osoby - trzecia GRATIS
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z Klientem przez telefon oraz przedstawienie produktu w formie tzw. prezentacji pozycjonującej

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Więcej...

Najnowsze kursy:

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem kursu jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na kursie.

Pracownik administracyjno-biurowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Akademia handlowca PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Marketing usług zdrowotnych PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest zaprezentowanie i uświadomienie sobie, iż marketing jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego podmiotu, w tym również jednostek świadczących usługi zdrowotne. Do podmiotów tych należy zaliczyć: ośrodki zdrowia, szpitale

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.