Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, autoprezentacja, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą, biznesowe, Poznań. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-09-30

Było:1200zł

Jest:600zł

Podstawowe informacje

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING

  • Termin: 2018-09-24 - 2018-09-24
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: Standardowa cena: 890 zł; II, III i IV osoba - 690 zł; V osoba - gratis; Klient Premium - 790 zł 890.00 790 zł (Rabat -100złStandardowa cena: 890 zł; II, III i IV osoba - 690 zł; V osoba - gratis; Klient Premium - 790 zł)
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • 44-335 Jastrzębie Zdrój, Mazowieckie
  • ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Firma szkoleniowa VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii zachowań klientów, zaawansowanych umiejętności handlowych oraz właściwej postawy. Realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez przełożonych, wymaga od przedstawicieli handlowych stałego rozwijania portfela nowych klientów.

Nowy klient dla firmy jest istotny, ponieważ pozwala zwiększać sprzedaż i pozwala na rozwój firmy.

POZNAJ SKUTECZNE SPOSOBY POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW. Przyciągnij ich do swojej firmy.

 

Prospecting to proces pozyskiwania klientów, którego celem jest wyselekcjonowanie osób, firm i instytucji, które mogą zostać nabywcami oferowanych przez nas produktów lub usług. Efektem działań prospectingowych jest stworzenie nowych baz potencjalnych klientów poprzez poszukiwanie i selekcjonowanie kontaktów z grupy docelowej. Systematyczne i uporządkowane działania prospectingowe ułatwiają realizację celów sprzedażowych. Świadomość skuteczności sprzedawcy na poszczególnych etapach prospectingu pozwala zaplanować aktywność sprzedażową w danym miesiącu, umożliwia pracę w warunkach emocjonalnego spokoju oraz wskazuje obszary do rozwoju kompetencji sprzedażowych.



Korzyści dla Ciebie:


nauczysz się technik pozyskiwania nowych klientów
przestaniesz działać chaotycznie i poznasz narzędzia ułatwiające zarządzanie sprzedażą
zwiększysz swoja skuteczność
otrzymasz sprawdzone i nowoczesne instrukcje pozyskiwania potencjalnych klientów
zwiększysz swój zysk
po prostu zaczniesz zarabiać


Pozyskanie nowych klientów - z nami to możliwe !


Prowadzenie praktycznych warsztatów umiejętności handlowych to nasza specjalność. Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników działu marketingu i obsługi klienta.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).



SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia.


CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz do nas: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75

 

PROGRAM SZKOLENIA: 

Wprowadzenie do prospektingu.
Proces poszukiwania potencjalnych klientów jako pierwszy etap cyklu sprzedaży.
Kluczowe czynniki sukcesu – co robić, aby propekting był skuteczny.
Aktywne poszukiwanie klienta – obawy i korzyści.

Poszukiwanie potencjalnych klientów – pierwsze kroki.
Idealny klient – segmentacja i tworzenie bazy klientów.
Lejek sprzedażowy - magia liczb w poszukiwaniu potencjalnych klientów.
Gdzie szukać klientów - źródła poszukiwania potencjalnych nabywców.

Skuteczne działania prospektingowe.
Aktywne i pasywne metody pozyskania potencjalnych klientów.
Pierwszy kontakt z klientem – najważniejsze zasady skutecznej rozmowy.
„Proszę wysłać ofertę” – skuteczny metody mailingu do klientów.

Nowoczesne narzędzia prospektingowe.
Portale społecznościowe w służbie sprzedaży – jak korzystać z mediów społecznościowych.
Networking jak „gorące” źródło klientów.
Prospekting wg Joe Girarda – najskuteczniejszego sprzedawcy świata.

Indywidualny plan prospektingowy.
Przygotowanie kompletnego planu działań prospektingowych.
Karta działań prospektingowych – narzędzie wspierające w codziennej pracy.
Kontrola i analiza wyników – ocena efektywności działań prospektingowych.



Więcej na www.superszkolenia.pl -------> POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - PROSPECTING

  • Biurowiec Omega Poznań
  • 60-529 Poznań, ul. Dąbrowskiego 79 A - 11 piętro
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2018-10-12 - 2018-10-12
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 890.00 790 zł (Rabat -100zł)

-100złStandardowa cena: 890 zł; II, III i IV osoba - 690 zł; V osoba - gratis; Klient Premium - 790 zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie dla kadry kierowniczej - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Skuteczne szkolenie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Metody skutecznego zarządzania - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

Szkolenie menadżerskie - Zarządzanie przez cele (Managing by Objectives)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zarządzanie przez cele (ZPC), znane też pod angielską nazwą MBO (Management by Objectives), jest metodą zarządzania mającą na celu skupienie działań i wykorzystanie zasobów posiadanych przez organizację w kierunku osiągania celów.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta 
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

NOWOCZESNA SPRZEDAŻ - budowanie wartości dla Klienta
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Proces sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia.

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Psychologia sprzedaży – sprzedaż poprzez zaspokajanie psychologicznych potrzeb klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Psychologiczne potrzeby klienta w procesie sprzedaży. Rodzaje potrzeb klientów oraz sposoby ich rozpoznawania

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

Pozyskiwanie nowych Klientów - PROSPECTING
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

SKUTECZNE KIEROWANIE, DELEGOWANIE MOTYWOWANIE I KONTROLA to podstawa pracy kierownika i menadżera. Szkolenie dla kadry kierowniczej ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce nauczy Cię całego procesu zarządzania pracownikami.

SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW - Prospecting
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii.

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie „TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.Jak zmieni się Twoja sytuacja, jeśli poprawisz wielkość sprzedaży?

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.